2021-04-22, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nä inte för mig personligen, lammkött är bäst. hehe Lagom lamkött, inte för ungt.
Skönt att höra, jag är nog inte ens lagom mört längre, börjar nog bli seg och eländig
Citera
2021-04-22, 16:55
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Han i klippet en hunk? Verkligen inte men smaken är väl olika.

Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Tack, ville inte säga något men från mig som man så är han verkligen inte mer än max 5 av 10.
Nä den där liraren var långt ifrån någon hunk om man säger så, och hans frisyr gjorde inte saken bättre heller, ser du märkbart sämre ut än honom kan jag förstå att du inte kommer matcha med särskilt många (och än mindre få matchingarna att svara på dina meddelanden) så länge du inte har väldigt låga krav. Dock är det rätt meningslöst att sitta och proklamera huruvida man ser bättre/sämre ut än honom och får få/många matchningar eftersom så många andra faktorer spelar in. Om du har bra bilder och hur bra du ser ut på bild (fotogenitet är en realitet), hur pass höga krav du har, konkurrensen där du sveper etc.
Citera
2021-04-22, 16:56
Medlem
Citat:
Ett tips, gå för de mer erfarna, jag har hört att de som är födda 73 har en massa spännande att erbjuda ....89...Då har ju inte livet börjat än. Men vad vet jag?

Jag kommer inte bli ett utav dina offer, så glöm det.

Edit: pmade dig då du blev lite ledsen.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-22 kl. 17:18.
Citera
2021-04-22, 16:57
Medlem
Citat:
Jag kommer inte bli ett utav dina offer, glöm det.
Du slipper, jag lovar

Hoppas däremot uppriktigt att de kvinnor jag träffat inte ser sig som offer...kändes lite anklagande så jag hoppas du kan förtydliga det lite
Senast redigerad av Farzan73 2021-04-22 kl. 17:03.
Citera
2021-04-22, 17:04
Medlem
Har ni nånsin sett en snygg brud swipa på Tinder i verkligheten? Hade nyligen en dejt. Vi kom in på ämnet Tinder och hur killar/tjejer är. Sa åt henne att öppna sin Tinder och börja swipa för tycker det är kul o se hur tjejer tänker och vad som får dom att swipa höger. Överdriver inte ens nu men de första 80 profilerna swipade hon vänster på utan att tänka. Max en halv sekund på i stort sett varje profil! Efter det sa jag åt henne att swipa höger på de nästa 10 profilerna oavsett hur de ser ut och inom 30 min hade hon 10 nya matchningar
Senast redigerad av Gunnersaurus 2021-04-22 kl. 17:06.
Citera
2021-04-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnersaurus
Har ni nånsin sett en snygg brud swipa på Tinder i verkligheten? Hade nyligen en dejt. Vi kom in på ämnet Tinder och hur killar/tjejer är. Sa åt henne att öppna sin Tinder och börja swipa för tycker det är kul o se hur tjejer tänker och vad som får dom att swipa höger. Överdriver inte ens nu men de första 80 profilerna swipade hon vänster på utan att tänka. Max en halv sekund på i stort sett varje profil!
Jag har träffat tjejer som haft lika lätt på Tinder som tjejen du beskriver. Frågan är ju hur väl de kan hantera den framgången. En del flippar helt och andra tar ett steg tillbaka pga det inte alls trivs.

Mitt tips är, allt är individuellt, lyssna på personen du pratar med...ingenting är säkert i framtiden men du kan i alla fall göra förutsättningarna bra. Du ska inte jämföra dig med tjejerna men det är bra om du vet deras förutsättningar.
Senast redigerad av Farzan73 2021-04-22 kl. 17:11.
Citera
2021-04-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag vet iofs inte vad som är en hunk, när någon säger hunk så tänker jag på den gamla versionen av Hulken Och jag tror inte att det är det som åsyftas här...

Men han har ett okej utseende, det beror alldeles på hur han verkar vara som person, och om han har en skön attityd eller inte.

Ja visst. Jag var på dejt med en kille som inte hade någon bild. Jag kollade endast på presentationen så det råkade bli så.

Sen innan vi skulle ses så sa han att jag inte har något att oroa mig för då han såg normal/bra ut. Så jag tänkte att ja men låter bra. Jag vet inte om han lurades eller om han bara inte hade koll själv, är det vanligt?

Jag ville vända vid dejten men jag kunde inte. Sedan var han väldigt nöjd och började prata om dejter framöver, och jag vet inte vad jag tänkte med då jag gick på en andra dejt. Tror jag tänkte att jag ska ge en chans, men jag var inte nöjd med personligheten heller, så det blev inga fler dejter efter det.
Citera
2021-04-22, 17:33
Medlem
Citat:
Jag kommer inte bli ett utav dina offer, så glöm det.

Edit: pmade dig då du blev lite ledsen.
Jag blev inte sååå ledsen, ville bara ha ett förtydligande. Du är för snäll för att göra mig ledsen 😉
Citera
2021-04-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Jösses! Snubben är ju en hunk.

Bekräftar väl egentligen vad man länge misstänkt: På Tinder hänger lycksökerskor och labila kvinnor.

Ja, men det är väl för att du själv är 40+ som du tycker det?

Nej. Jag skoja. Han ser bra ut, jag hade likeat.

På tal om 40+ så ska jag testa ställa in ålder på runt 35-45 se vad det finns. Har haft inställt på 25-35 hittills. Jag kanske har missat något bra 😛
Citera
2021-04-22, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja, men det är väl för att du själv är 40+ som du tycker det?

Nej. Jag skoja. Han ser bra ut, jag hade likeat.

På tal om 40+ så ska jag testa ställa in ålder på runt 35-45 se vad det finns. Har haft inställt på 25-35 hittills. Jag kanske har missat något bra 😛
Men Lacrtic och Jendy, måste man ta er i örat?? Om 5 av 10 är att se bra ut så förstår jag men han ser ju ut som en "svensson". Iofs kanske det är det nya idealet

Hoppas du hittar något trevligt Jendy, de dolda guldkornen finns vid 45+
Senast redigerad av Farzan73 2021-04-22 kl. 18:14.
Citera
2021-04-22, 19:45
Medlem
Citat:
Men Lacrtic och Jendy, måste man ta er i örat?? Om 5 av 10 är att se bra ut så förstår jag men han ser ju ut som en "svensson". Iofs kanske det är det nya idealet

Hoppas du hittar något trevligt Jendy, de dolda guldkornen finns vid 45+

Hehe. En 7-8 iallfall. 🤭

Jag hoppas det, kanske ska öka till 35-48 😉 man får ju inte missa om det gömmer sig något bra där nånstans 😛

Hur funkar det då egentligen? Är det bara dom som är inom den åldern som ser mig också? Eller kan alla se mig som har valt min ålder? Vet inte riktigt hur det funkar med det där.
Citera
2021-04-22, 19:55
Medlem
Citat:
Efter att ha skrivit lite med dig, grymt vettig person. Tack för din hjälp

Jag har mina orsaker till mitt jagande på Tinder men orsakerna är helt andra än narcissism. Jag kommer flytta nu så under två månader försvinner jag mer eller mindre från tinder, sen får vi se vad som händer i den nya staden

Jag fick verkligen upp ögonen för dig på ett annat sätt efter att vi skrivit på tu man hand.

Vet att jag funderade på hur du och narcissism hörde ihop, och har insett efter vår dialog att du står långt ifrån narcissism i din personlighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in