Citat:
Ursprungligen postat av
Snartfinsk
Sedan jag började använda appen har jag tänkt på en sak flera gånger. Det är otroligt hur många tjejer som ser exakt likadana ut. Alla pratar om "tjockisar" och sånt, men jag som gillar kraftiga kvinnor har knappt hittat några. Det är bara samma gymfantaster med blont hår i mängder. Jag måste erkänna att jag är lite besviken på appens utbud.
Men vad är dessa nya premiumfunktioner om inte ännu ett sätt för kapitalismen att göra vinst på vår ensamhet? Fy fan.
Japp. Jag är också en som gillar lite rundare tjejer ("träskpaddor" enligt alla självutnämnda Chads på FB). Tinder är ytlighetens högborg. T o m mina tjejkompisar klagar på Tinder fast av andra anledningar.
Jag har dejtat online i över 20 år och det har lett till allt möjligt. Enstaka ligg, knull-helger, långvariga kk och en familj. Jag hade aldrig betalat en krona hittills innan jag provade Tinder. Inga matchingar på flera veckor för jag är inte en 8 eller uppåt. Har samtidigt fortsatt parallellt med gratissajter och får fortfarande regelbundna kontakter på dem.
Tinder var första (och förmodligen sista) gången jag betalar för onlinedejting. För mig var det helt värdelöst.