2025-09-30, 11:06
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
När man betalar så kommer liggen?
Tja, man kommer ju kunna matcha, vilket är en förutsättning.
Citera
2025-10-01, 12:42
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Uppe i 100 likes nu. Inte en matchning på lite över en vecka.

Vad snittar du själv i antal högerswipes? Är man kräsen så är det klart att man får ha is i magen.

Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
När man betalar så kommer liggen?

Liggen kommer om man ser ut att vara ett bra ligg. Betala behöver man knappast.
Citera
2025-10-01, 16:16
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Vad snittar du själv i antal högerswipes? Är man kräsen så är det klart att man får ha is i magen.
Var 6-8:e blir högersvep så självklart har jag krav. Annars hade man kunnat dra hem någon från krogen och minimerat tidsslöseriet på nätet.

Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Tycker det är en j-vla skillnad på Tinder och andra appar om man ser till vad man får i gratisversioner och även kvalitén på användarna. Har man sett utvecklingen över 10 är det klart att man märker en skillnad i hur precis allting numera går ut på att suga ut pengar. Tillhör man världens 5% snyggaste kanske man fortfarande badar i likes och ligg, men frågar mig varför inte de skulle vilja tjäna pengar även på dessa snygga män och dra ner synligheten så att om man tidigare fick 1000 likes förr så kanske man på samma tid idag når upp till 100 innan algoritmerna kickar in.
Citera
2025-10-01, 18:28
Medlem
GoPojkes avatar
Citat:

Möjligtvis om man satsar på feta mammor som är 40+. Spelar ingen roll hur man ser ut.
Citera
2025-10-05, 22:32
Medlem
Snartfinsks avatar
Sedan jag började använda appen har jag tänkt på en sak flera gånger. Det är otroligt hur många tjejer som ser exakt likadana ut. Alla pratar om "tjockisar" och sånt, men jag som gillar kraftiga kvinnor har knappt hittat några. Det är bara samma gymfantaster med blont hår i mängder. Jag måste erkänna att jag är lite besviken på appens utbud.

Men vad är dessa nya premiumfunktioner om inte ännu ett sätt för kapitalismen att göra vinst på vår ensamhet? Fy fan.
Citera
2025-10-10, 20:40
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snartfinsk
Sedan jag började använda appen har jag tänkt på en sak flera gånger. Det är otroligt hur många tjejer som ser exakt likadana ut. Alla pratar om "tjockisar" och sånt, men jag som gillar kraftiga kvinnor har knappt hittat några. Det är bara samma gymfantaster med blont hår i mängder. Jag måste erkänna att jag är lite besviken på appens utbud.

Men vad är dessa nya premiumfunktioner om inte ännu ett sätt för kapitalismen att göra vinst på vår ensamhet? Fy fan.
På Hinge hittar du mycket träskpaddor i mängder.

Tinder är ute.
Citera
2025-10-13, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snartfinsk

Japp. Jag är också en som gillar lite rundare tjejer ("träskpaddor" enligt alla självutnämnda Chads på FB). Tinder är ytlighetens högborg. T o m mina tjejkompisar klagar på Tinder fast av andra anledningar.

Jag har dejtat online i över 20 år och det har lett till allt möjligt. Enstaka ligg, knull-helger, långvariga kk och en familj. Jag hade aldrig betalat en krona hittills innan jag provade Tinder. Inga matchingar på flera veckor för jag är inte en 8 eller uppåt. Har samtidigt fortsatt parallellt med gratissajter och får fortfarande regelbundna kontakter på dem.

Tinder var första (och förmodligen sista) gången jag betalar för onlinedejting. För mig var det helt värdelöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in