2021-04-22, 20:20
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja, men det är väl för att du själv är 40+ som du tycker det?

Nej. Jag skoja. Han ser bra ut, jag hade likeat.
Nej, är nästan, men inte riktigt i min prime

Kanske så hör han inte hemma bland de allra största hunkarna, men han är ju en stabil 8a.
Citera
2021-04-22, 20:22
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

Kanske så hör han inte hemma bland de allra största hunkarna, men han är ju en stabil 8a.

Om han är en stabil 8:a, hur snygg är då en riktigt snygg man? Om 10 är det snyggaste som finns.

Ogillar att sätta siffror på folk, och han är inte alls min stil vad gäller man, men någon 8:a får jag inte honom till att vara.
Citera
2021-04-22, 20:28
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Om han är en stabil 8:a, hur snygg är då en riktigt snygg man? Om 10 är det snyggaste som finns.

Ogillar att sätta siffror på folk, och han är inte alls min stil vad gäller man, men någon 8:a får jag inte honom till att vara.
Har du sett de manliga profilerna på Tinder? Generellt riktigt dåliga. Vi utgår från dem.

Snittet skulle jag säga ligger kring 3-4/10.
Senast redigerad av lakritc 2021-04-22 kl. 20:33.
Citera
2021-04-22, 20:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Har du sett de manliga profilerna på Tinder? Generellt riktigt dåliga. Vi utgår från dem.

Snittet skulle jag säga ligger kring 3-4/10.

Nej, söker inte på Tinder, så har inga andra manliga profiler där att jämföra med.
Utgår bara från hur jag tycker att han ser ut i videon.

Men då förstår jag att jag inte har samma skala som du eller andra har. Jag tänker mig att om man tycker att någon är en 8:a så borde dom vara det oavsett sammanhanget?
Citera
2021-04-22, 20:59
Medlem
Citat:

Ja. Jag håller med dig, helt klart en 8a 👍
Citera
2021-04-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jag har träffat tjejer som haft lika lätt på Tinder som tjejen du beskriver. Frågan är ju hur väl de kan hantera den framgången. En del flippar helt och andra tar ett steg tillbaka pga det inte alls trivs.

Mitt tips är, allt är individuellt, lyssna på personen du pratar med...ingenting är säkert i framtiden men du kan i alla fall göra förutsättningarna bra. Du ska inte jämföra dig med tjejerna men det är bra om du vet deras förutsättningar.

Håller med. Har genuint inga problem med det som många andra dystra i det här forumet har. Tycker bara det alltid är fascinerande o se in action Även intressant o höra från tjejer när de klagar på killar och det generella utbudet på Tinder.
Citera
2021-04-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Jag fick verkligen upp ögonen för dig på ett annat sätt efter att vi skrivit på tu man hand.

Vet att jag funderade på hur du och narcissism hörde ihop, och har insett efter vår dialog att du står långt ifrån narcissism i din personlighet
Tack, att prata med dig var ögonöppnande. Ta hand om dig
Citera
2021-04-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Låter bra det

Ja, det är BC jag pratar om.
Så...jag kan ju inte motstå en utmaning. Håller på att fixa nytt konto på BC. Får se om jag vågar möta dig där eller om jag är lite svenssonfegis som jag ofta är i nya miljöer
Citera
2021-04-22, 22:38
Medlem
Citat:
Så...jag kan ju inte motstå en utmaning. Håller på att fixa nytt konto på BC. Får se om jag vågar möta dig där eller om jag är lite svenssonfegis som jag ofta är i nya miljöer
Letar efter nytt medlemsskap...
Citera
2021-04-22, 22:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Du är välkommen in på ett titt
Citera
2021-04-23, 06:50
Medlem
Brukar aldrig kolla på äldre kvinnor men bestämde mig för att kolla in marknaden där och satte radarn på +44 år.

Då dykte en udda profil upp som var fan den snorkigaste jag någonsin sett.
Det var en kvinna som hade döljt sin ålder (men var uppenbarligen +44 år).
Det gick att se att hon säkert var väldigt vacker i sin ungdom.

Men hon skrev att de flesta män är losers som knullar allt som de kan medan kvinnor som henne bara knullar sådåna som de själva vill.

Därtill så hävdade hon att hon hade varit på helikopterdejter över hela världen, så ville man dejta henne så var man tvungen att steppa upp sitt game rejält. Ungefär som man skulle imponeras av att hon fått kuk världen över.

Det bara fick mig att fundera hur smärtsamt det måste vara ifall man som kvinna en gång varit väldigt vacker och haft så oändligt många alternativ och fått sjukt med uppmärksamhet för att vara attraktiv och haft chans på väldigt många män av väldigt hög kvalitet med allt från kändisar, hunkar och mångmiljonärer bara för att se att drömmen om en familj med en sådan man gå långsamt i bitar. Inte undra på ifall sådana blir bittra.
Citera
2021-04-23, 08:46
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Brukar aldrig kolla på äldre kvinnor men bestämde mig för att kolla in marknaden där och satte radarn på +44 år.

Då dykte en udda profil upp som var fan den snorkigaste jag någonsin sett.
Det var en kvinna som hade döljt sin ålder (men var uppenbarligen +44 år).

Blev det en superlike? Måste säga att med tanke på hur intetsägande de flesta är så verkar hon vara en frisk fläkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in