2021-08-12, 17:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Dissad, nästa dissad, dissad, dissad, dissad, ghostad, dissad, ghostad, ghostad, ghostad, dissad, matchning borta, ghostad, dissad, ghostad, borta, dissad, nästa dissad, dissad, dissad, dissad, ghostad, dissad, ghostad, ghostad, ghostad, dissad, matchning borta, ghostad, dissad, ghostad, borta, dissad, nästa dissad, dissad, dissad, dissad, ghostad, dissad, ghostad, ghostad, ghostad, dissad, matchning borta, ghostad, dissad, ghostad, borta....

Det är tinder, så jävla hopplöst. Känner ingen i det här vidriga horlandet och kvinnorna har ju aldrig förståelse för nånting.

Man borde fixa en lastbil och köra in i kärringar. Vaffan de letar efter

Antingen är det fel på ditt utseende eller approach. Det där med utseende är ju bara att acceptera. Approach däremot, aldrig att acceptera, enbart förbättra. Jag har genom åren gått från att konversationen fungerar inledningvis men sen dör, till att ha glimten i ögat och skriva på ett sätt de gillar. Krävs inte mer än ett par meddelande var, sen gå in på sex och stämma träff.
Citera
2021-08-12, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Antingen är det fel på ditt utseende eller approach. Det där med utseende är ju bara att acceptera. Approach däremot, aldrig att acceptera, enbart förbättra. Jag har genom åren gått från att konversationen fungerar inledningvis men sen dör, till att ha glimten i ögat och skriva på ett sätt de gillar. Krävs inte mer än ett par meddelande var, sen gå in på sex och stämma träff.
Kanske suger mitt game men jag ser riktigt bra ut.
Citera
2021-08-12, 19:42
Medlem
CompressorVanes avatar
Större delen av kvinnor är på dejtappar för att få bekräftelse från törstiga män.

Liten del är ute efter nåt, och är de ute efter nåt så är det en tillfällig förbindelse.
Citera
2021-08-12, 22:30
Medlem
Vanstertrollets avatar
Man kan ju undra vad det är för fel på brudarna som skriver i profilen att deras djur alltid går före. Tror dom att snubbar tänder på att inte vara viktigare än ett djur? Inte för att mena på att djur är oviktiga, men vafan. Ingen lär ju vilja dejta en sån där.
Citera
2021-08-12, 22:35
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen

Tinder är dömt till att misslyckas. Man får se det som ett tidsfördriv. Visst, träffade mitt ex via Tinder, men oddsen är inte direkt höga för att det ska hända.

Det handlar till 100% om utseende.
Då får du tänka att så fort tjejen hittar någon som är snyggare än en själv, och matchar med den personen, så är du allt som oftast borta. Förutom i enstaka fall kanske. Därav folk blir ghostade titt som tätt.

Med andra ord är det 10%-20% av männen som lyckas på tinder.

Ta inte tinder seriöst. Det gör ingen av kvinnorna där heller. För dem handlar det till 100% om bekräftelse.
Senast redigerad av Emoll 2021-08-12 kl. 22:43.
Citera
2021-08-12, 22:39
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Man kan ju undra vad det är för fel på brudarna som skriver i profilen att deras djur alltid går före. Tror dom att snubbar tänder på att inte vara viktigare än ett djur? Inte för att mena på att djur är oviktiga, men vafan. Ingen lär ju vilja dejta en sån där.

Det är ett psykologiskt spel de kör för att ställa sig över dig. Också sett många liknande profiler. Kvinnor är som en fårskock, ingen kan sticka ut.
Citera
2021-08-12, 23:35
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

Det beror väl på vad de menar, de kanske menar att:
- om dejten är allergisk mot hunden så kommer hunden stanna.
- dejten och hunden inte kommer överens så kommer hunden stanna.
- om katten envisas med att kissa ned dejtens skor så kommer katten stanna.
- om hon har häst så tar det den tiden det tar så antingen får han gilla läget med de tidskrävande
rutinerna eller så får han passera för hästen stannar.

Det är väl jättebra om sådana här prioriteringar tas upp direkt?
Citera
2021-08-12, 23:56
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Dissad, nästa dissad, dissad, dissad, dissad, ghostad, dissad, ghostad, ghostad, ghostad, dissad, matchning borta, ghostad, dissad, ghostad, borta, dissad, nästa dissad, dissad, dissad, dissad, ghostad, dissad, ghostad, ghostad, ghostad, dissad, matchning borta, ghostad, dissad, ghostad, borta, dissad, nästa dissad, dissad, dissad, dissad, ghostad, dissad, ghostad, ghostad, ghostad, dissad, matchning borta, ghostad, dissad, ghostad, borta....

Det är tinder, så jävla hopplöst. Känner ingen i det här vidriga horlandet och kvinnorna har ju aldrig förståelse för nånting.

Man borde fixa en lastbil och köra in i kärringar. Vaffan de letar efter

Det låter helt jävla deprimerande om jag ska vara ärlig.
Men, jag känner lite för dig!

Här kommer ett depraverat råd till dig:
Du måste ändra ditt mindset, sänka dina standards och ta vad som ges.
Den som vill knulla alla, får iallafall knulla några!

"Bara för att hon är ful, ska hon inte tro att hon kommer undan ".
Låt det bli ditt mantra!
Plugga in det, nöt det och lägg dina 10 000 timmar på det...
Det här är inga vackra råd, men det här är äkta ord!
För du verkar leva i en smutsig "dejting-verklighet"..
Då är det dags att greppa efter halmstrån, det är dags ta tag i skitgörat.
Mäkla fred med galenskapen och desperationen, bli luttrad!
Jag menar alltså att du måste gå igenom en total förändring av hela din persona, för att sen komma ut på andra sidan med en utstrålning som går hem bland den typen av kvinnor som du fantiserar om i dagsläget.
Du behöver inte lägga någon vikt på hur jag skriver detta, men du bör anamma det!
Eller inte..
Jag skiter nog i vilket, egentligen.

Men för att sluta osa desperation, måste man sluta vara desperat.

Det här är blott ett av alternativen..
Citera
2021-08-13, 08:48
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Det är ett psykologiskt spel de kör för att ställa sig över dig. Också sett många liknande profiler. Kvinnor är som en fårskock, ingen kan sticka ut.

Naturligtvis är det så. På det sättet framstår dom som icke desperata. Håller med. Enda profilerna som sticker ut bland kvinnor på Tinder är såklart nördar, hippies och dylikt med ringar i näsan etc. Dessa har personlighet och man kan ha rätt roliga och givande konversationer, men jag kan bara inte förmå mig att tända på dom. Så det går bort. Instagramslynorna däremot är stöpta i exakt samma form allihopa. Totalt personlighet och karaktärslösa tyvärr. Kvinnorna emellan dessa grupper syns knappt på Tinder.

Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det beror väl på vad de menar, de kanske menar att:
- om dejten är allergisk mot hunden så kommer hunden stanna.
- dejten och hunden inte kommer överens så kommer hunden stanna.
- om katten envisas med att kissa ned dejtens skor så kommer katten stanna.
- om hon har häst så tar det den tiden det tar så antingen får han gilla läget med de tidskrävande
rutinerna eller så får han passera för hästen stannar.

Det är väl jättebra om sådana här prioriteringar tas upp direkt?

Ja, det är jättebra. Då kan vi alla direkt sålla bort skräpet istället för att riskera att slösa vår tid på vederbörande. Denne kan då fortsätta att häcka på Tinder i all oändlighet för ingen lär gå med på den prioriteringen. Ingen med lite självrespekt åtminstone.
Citera
2021-08-13, 09:48
Medlem
Låt oss säga att du och en brud har precis avslutat en andra dejt som avslutades med hångel/kyss. Ni har planerat en till träff nästa helg, men i sista sekund säger hon till er att hon inte vill ses för att hon träffade någon kille på en fest häromdagen som hon vill lära känna bättre.

2 veckor senare hör hon av sig till er igen för att träffas. Skulle ni fortsätta vilja ses?

Jag gjorde det och hon var flirtig, vi hånglade men hon ville inte ta steget längre. Jag tackade för mig, blockade och tog bort numret.
Citera
2021-08-13, 11:01
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Låt oss säga att du och en brud har precis avslutat en andra dejt som avslutades med hångel/kyss. Ni har planerat en till träff nästa helg, men i sista sekund säger hon till er att hon inte vill ses för att hon träffade någon kille på en fest häromdagen som hon vill lära känna bättre.

2 veckor senare hör hon av sig till er igen för att träffas. Skulle ni fortsätta vilja ses?

Jag gjorde det och hon var flirtig, vi hånglade men hon ville inte ta steget längre. Jag tackade för mig, blockade och tog bort numret.

Jag hade självklart inte gett henne en ny chans eftersom hon träffade en annan efter er första dejt.
Man vill ju inte vara någons reserv.
Citera
2021-08-13, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag hade självklart inte gett henne en ny chans eftersom hon träffade en annan efter er första dejt.
Man vill ju inte vara någons reserv.

Nej, det vill man ju inte. Ville bara träffa henne för att se om man åtminstone kunde få ligga. Skulle såklart aldrig ta henne seriöst även om man fick ligga den kvällen.

Rätt uppenbart att den här killen hon ville träffa säkert knullade henne ett flertals gånger, men ville inte ta steget längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in