2021-04-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Jag tyckte mig läsa att du själv beskrev med egna ord att du ibland "kan säga det kvinnorna vill höra" för att få dem i säng - även om du inte varit ärlig.

Nåja, fint att du är öppen här iaf, och lycka till med din psykiska ohälsa
Efter att ha skrivit lite med dig, grymt vettig person. Tack för din hjälp

Jag har mina orsaker till mitt jagande på Tinder men orsakerna är helt andra än narcissism. Jag kommer flytta nu så under två månader försvinner jag mer eller mindre från tinder, sen får vi se vad som händer i den nya staden
Citera
2021-04-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
När ska ni incels fatta att det är attitydfråga än utseende?

Njae skulle säga både och. Ett fint utseende väcker intresse. En manlig personlighet håller dom kvar. Jag har haft turen att ha ett bra utseende. Var lite för snäll i början men ställde om snabbt till en lite mer dryg personlighet. Inte kaxig men mer frånvarande och när vi väl textade/sågs så hade man glimten i ögat (inspirerad av Bruce Wayne) vet att det låter sjukt men dom går igång på det. Fått sätta på och haft romanser med alltifrån söta jurister, simmerskor, lärarinnor och även hästtjejer. Nu träffar jag en läkarinna.
Citera
2021-04-22, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullionzon
Njae skulle säga både och. Ett fint utseende väcker intresse. En manlig personlighet håller dom kvar. Jag har haft turen att ha ett bra utseende. Var lite för snäll i början men ställde om snabbt till en lite mer dryg personlighet. Inte kaxig men mer frånvarande och när vi väl textade/sågs så hade man glimten i ögat (inspirerad av Bruce Wayne) vet att det låter sjukt men dom går igång på det. Fått sätta på och haft romanser med alltifrån söta jurister, simmerskor, lärarinnor och även hästtjejer. Nu träffar jag en läkarinna.
Jag skulle säga att utseende och en viss mån av självförtroende är allt vid den första kontakten. Utseendet får henne att upptäcka dig, självförtroendet får henne att vilja träffa dig. Vad som händer därefter får jag lämna åt andra som är bättre på att följa upp sina dejter.
Ps. Läkarinna? Tror nog att även kvinnliga läkare ser sig som just läkare, talar utifrån min erfarenhet av en syster som är överläkare
Senast redigerad av Farzan73 2021-04-22 kl. 15:24.
Citera
2021-04-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Jösses! Snubben är ju en hunk.

Bekräftar väl egentligen vad man länge misstänkt: På Tinder hänger lycksökerskor och labila kvinnor.

Han i klippet en hunk? Verkligen inte men smaken är väl olika.
Citera
2021-04-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tack, ville inte säga något men från mig som man så är han verkligen inte mer än max 5 av 10.
Citera
2021-04-22, 15:27
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Jag vet iofs inte vad som är en hunk, när någon säger hunk så tänker jag på den gamla versionen av Hulken Och jag tror inte att det är det som åsyftas här...

Men han har ett okej utseende, det beror alldeles på hur han verkar vara som person, och om han har en skön attityd eller inte.
Citera
2021-04-22, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag vet iofs inte vad som är en hunk, när någon säger hunk så tänker jag på den gamla versionen av Hulken Och jag tror inte att det är det som åsyftas här...

Men han har ett okej utseende, det beror alldeles på hur han verkar vara som person, och om han har en skön attityd eller inte.

Ordet hunk för mig iaf är en man eller kille som uppenbart ser väldigt bra ut som många tjejer skulle vilja ha. Inget fel alls på den personen utseendemässigt så men tycker inte alls att han är någon snygging.
Citera
2021-04-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Du är för snäll Findus, våga döm honom

Skämt å sido, så klart att alla har olika syn på saken men i mina ögon så är han inte mer än en medelmåtta.
Citera
2021-04-22, 15:31
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ordet hunk för mig iaf är en man eller kille som uppenbart ser väldigt bra ut som många tjejer skulle vilja ha. Inget fel alls på den personen utseendemässigt så men tycker inte alls att han är någon snygging.

Då har jag kanske fattat på ett ungefär.
Håller med i om att han ser bra ut, men inte så att jag skulle vända mig om på stan efter honom.
Iofs för ung för mig, men ändå...
Citera
2021-04-22, 15:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Du är för snäll Findus, våga döm honom

Skämt å sido, så klart att alla har olika syn på saken men i mina ögon så är han inte mer än en medelmåtta.

Jag försöker akta mig från att kasta sten då jag sitter i glashus

Men, inte den typen av utseende som tilltalar mig, men jag tycks ha lite annorlunda smak än andra kvinnor. Och det är i princip omöjligt att få ett intryck av bara en bild, jag skulle behövt prata med honom både i text och på telefon för att känna av vilka vibbar han sänder ut.

För mig är det en alldeles för ytlig app, då första intrycket fås via en bild.
Så vad jag tycker blir ju ändå lite ovidkommande, då jag inte använder Tinder...
Citera
2021-04-22, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Tack, ville inte säga något men från mig som man så är han verkligen inte mer än max 5 av 10.

Ja man undrar ju nästan hur du ser ut som fått 10 på photofeeler eller vad sidan hette. Har sett dina tinder bilder men du blurrade ansiktet. Hm undrar vad man skulle sätta för betyg på dig. hehe
Citera
2021-04-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ja man undrar ju nästan hur du ser ut som fått 10 på photofeeler eller vad sidan hette. Har sett dina tinder bilder men du blurrade ansiktet. Hm undrar vad man skulle sätta för betyg på dig. hehe
Du hade säkert blivit besviken, jag vet faktiskt inte själv varför jag får bra betyg, men jag får intrycket av att jag ser ut som ett mellanting av en äventyrare med clint eastwoodögon och en snäll hemmapappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in