Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Jösses! Snubben är ju en hunk.
Bekräftar väl egentligen vad man länge misstänkt: På Tinder hänger lycksökerskor och labila kvinnor.
Hmm.. jag har i hela mitt liv fått mycket kommentarer från alla håll och kanter om mitt utseende, att jag är "otroligt snygg" , "kan få vilken tjej du vill" , "borde bli modell" osv osv och ser väl rent objektivt sätt förmodligen bättre ut än killen i klippet. Är det någon tjej jag träffat genom mitt liv och bestämt mig för att "få" henne så har jag hittils aldrig misslyckats. Är absolut inte menat som skryt eller dylikt bara fakta, lägger inga värderingar i det. Utseende är knappast en merit, inget du jobbat ihop, defacto inget att skryta med.
Hur som helst.
I verkliga livet (krogen, andra ställen etc) är det väldigt vanligt att kvinnor börjar flörta med mig. Har många gånger blivit antastad (har inget emot det) utav kvinnor på krogen, många "min kompis undrar om du vill sätta dig med oss" etc etc - MEN de gånger jag har haft Tinder har jag faktiskt förvånats över hur pass lite attraktiva kvinnor som jag matchat med. Visst, det är en del - men att jämföra med krogen så är det inte i närheten. Halvfula tjejer, 3 barns-morsor etc, i MÄNGDER, men just attraktiva tjejer som annars IRL raggar på mig matchar jag sällan med, de gånger jag har gjort det har de väldigt sällan svarat när man skrivit till dom. Vet inte vad detta beror på. Är svensk (ser dock utseendemässigt ut som en blatte) , men tror att många av dessa är ute efter utländska killar. Min kompis som är halvkroat gjorde ett test. Först gjorde han en profil där det i profiltexten bara var massa svenska flaggor = väldigt få matchningar, nästa gång gjorde han en profil med massa kroatiska flaggor = matchningarna öste in.
Märkligt hur som helst.. länge sedan jag använde appen nu och lär inte göra det i framtiden heller - älskar hur medelmåttigt fina kvinnor med 2pluss ungar i släptåget, långtidssjukskrivna etc har en helt enorm rad med "krav* i sin profiltext mer en ofta

lixom, okej och VAD kan du erbjuda MIG? Svenska kvinnor har hybris, iaf de som hänger på Tinder och Badoo helt klart...!!!