Citat:
Ursprungligen postat av
Losnut
Är möjligheterna att glida in på gymmet, köra sina skivstångsövningar och sen sticka inget annat än en dröm? Har prövat tre olika gym sedan mitt första började fokusera på Crossfit, sä alla skivstänger och ställning är avstängda 17-21. Samma för de andra eller dåligt med skivstänger och/eller upptaget med ringlande köer. Hur i helvete gör ni? Ska man börja köra tidig morgon istället? Har det blivit någon massgympsykos i Sverige?
Jag och sambon tränar på lunchen/hemma. Lycka till att träna seriösa pass efter 17.

Jag tränade på lunchen på ett gym i Göteborg och tog lunch tidigt för jag kunde behöva en skivstång i 20min och det gillar ju ingen förutom jag...
Det har väl mer eller mindre alltid varit så på gymmen kring dessa tider. Men nu är det fler som tränar än för 10 år sedan så givetvis har det trappats upp med människor i kö.
Nu köpte vi iof hus för några år sedan och vi försökte hitta ett där vi kunde bygga ett gym. Det vi lyckades vinna budgivningen hade utrymme för ett gym så vi byggde ett som har allt man behöver ha. Mest för att slippa åka till gymmet och på så sätt spara tid. Snart har jag varit utan gymkort i 2 år. Men sambon gillar att träna på gymmet lunchtid.
Byt gym (igen), byt jobb, byt hem, träna andra tider, ändra träningsform osv. Det går om man vill eftersom vi lyckades.