2018-12-03, 18:13
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Där har du tyvärr fel. Det finns ett nät av avtal med hänvisningar till olika internationella och nationella agendor som hindrar större företag från att annonsera i nationalistiska/rasistiska medier.

Det är samma nät av avtal som gör att vi har rasifierade i alla reklamfilmer. Det finns många människor som har som arbete att sitta och bocka av att det finns tillräckligt många afrikaner i reklamen. Det är därför du ser flera afrikaner än araber i reklamen trots att vi bara har ca 1 % afrikaner i Sverige.

Du kan t.ex. gå in på IKEAs eller H&Ms webbplatser och kolla så ser du vilka global agenda som de är bundna till. Det är där du hittar de synliga spåren av korruptionen av näringslivet till globalististiska agendor.

Kan förklara hur det här uppstod med början i USA, men det skulle tyvärr ta för lång tid att göra ämnet rättvisa. Det får bli en annan gång.

Avtalen du nämner är inte ett skit värda.

Jag har för länge sedan övergett matriarkatet, dock går det inte att undvika agendorna som konstant matas ut på reklamplatser runt om i samhället, av kvinnor, för kvinnor.

Köp, konsumera, knulla fram mer avkomma till ett överbefolkat land och framförallt gilla mångfald samtidigt som du ska hata SD. Allt för att tillväxten och lögnen om det falska utopia ska fortsätta till den industrialiserade civilisationens skyming.

Den ivrigaste påhejaren är häxorna och cucksen i den svenska statsapparaten, enablers av den kommande dystopin. Precis som i alla andra degenererade och kollapsade civilisationer när ett dekadent centralstyre får obegränsad makt.
Citera
2018-12-03, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife
Jo jag förstår pragmatiken i att pusha dessa företeelser, men tafattheten hos våra egna gör mig
vansinnig. Jag önskar jag hade begåvningen och läget att själv ge mig ut och svinga totalt hejdlöst för det finns en enkel svada kring jordklotets levnadsbetingelser som kraftfullt uttryckt kommer krossa all villfarelse, hela vägen ner till metafysiken. Kringströvare, fruntimmer och gapiga nogs, alla måste förstå och böja sig inför verklighetens ångvält. Faktum i min mening, är att det är vitalt för planetens väl att vi skakar av oss WWII så snabbt som möjligt så att "den vite mannen" kan klä på sig kostymen igen och börja reda upp i "Snickeriet" utan alla dessa hämmande faktorer som feelsens månglare har kläggat ned oss med.

Mediakriget är egentligen ointressant. Det enda som finns är krig, och media är ett vapen i kriget.
Trump greppar den grejen instinktivt, vilket är pretty kek.

Den enkla sanningen är att den fundamentala ruttenheten hos en själv, som individ, är en av orsakerna till att ingenting sker. Jag är relativt gammal, men det finns egentligen ingenting fundamentalt som förhindrar mig att bli den lysande fyrbåken med råbarkad ärlighet och brutalt mycket skinn på näsan.

Ärligt talat Droidlife, det är uppenbart att du är mycket begåvad och besitter alla verbala finesser som behövs för att ta upp facklan och leda vägen. Varför blir du inte en offentlig talesman för din generation? Varför samlar du inte de dina till en grupp i verkligheten och börjar organisera dig? Politiskt, som individ, i grupp, hur som helst. Vad hindrar dig?

Jag ska svara för mig själv, varför jag inte gör det: Rädslan. Fegheten. Allt det du talar om, som du föraktar, har under decennier hamrats in i våra östrogenpumpade kroppar. Men i slutändan måste kriget övergå i fysisk verklighet. Handgripligheter. Men vi är så rädda för alla reprimander personligen att vi inte gör det som de modigare offentliga krigarna vågar, lite granna i taget. Det är därför de är tafatta. De är också rädda. Livrädda säkerligen. Dahlberg tar ett försiktigt kliv här, Arpi söker balansen. Keyune kan spela på sitt rasifierade kort men vet ändå att han inte har oändligt med svängrum. Rädslan är dominerande, allomfattande. Vi är så pass investerade i systemet att vi är rädda att förlora det som egentligen inte spelar någon roll. Vi är rädda för vår egen säkerhet, vår familjs säkerhet, vår egen identitet. Det är väldigt obehagligt när man tänker på hur bra de lyckats.

Men det är enklare att kriga på nätet. Bekvämare. Precis som alla intellektuella högdjur här i tråden. Det är enklare och smidigare att vara passiv åskådare. Deltaga i kriget om mångkulturen via alternativmedier, på vårt eget lilla vis. Och även om vi kontrollerar den här Arenan och många andra i det virtuella universumet är det ändå i slutändan lite som experten10 alltid är inne på. Vi kan vinna oändligt många slag på internet och ha alla rätt i världen. Så länge det inte omsätts i praktiken ger det föga tröst.

Därför vägrar jag lägga skuld på de som är verksamma i offentligheten som försiktigt rör sig framåt. Det politiska läget är explosivt, och det finns väldigt många starka grupper som gärna klämmer till folk rejält om de anser dem vara ett reelt hot. Säkerligen med döden, om det krävs (något konspiratoriskt).

Men det är fler än du, jag och alla krigarna på "pol" som vet varthän det barkar. Vissa är mer vakna, andra mindre, men mängden som är helt urbota blåsta är helt enkelt mindre än vad man tror. Men folk är rädda, tysta, och försiktiga. Jag märker det när jag sonderar terrängen bland gamla bekanta och berättar hur jag verkligen tycker istället för att agera inom min yrkesroll. Det jäser i breda folklager, men rädslan är stor.

I slutändan kommer verklighetens hammare banka in illusionens spik ända in i kaklet. Först då kommer säkert någon form av vettig föreståndare för verkligheten kliva fram, men fram till dess tror jag tyvärr att rädslan för de eventuella personliga konsekvenserna är alldeles för stora. Tyvärr.
Senast redigerad av Censurfilter 2018-12-03 kl. 19:15.
Citera
2018-12-03, 19:33
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censurfilter
Den enkla sanningen är att den fundamentala ruttenheten hos en själv, som individ, är en av orsakerna till att ingenting sker. Jag är relativt gammal, men det finns egentligen ingenting fundamentalt som förhindrar mig att bli den lysande fyrbåken med råbarkad ärlighet och brutalt mycket skinn på näsan.

Ärligt talat Droidlife, det är uppenbart att du är mycket begåvad och besitter alla verbala finesser som behövs för att ta upp facklan och leda vägen. Varför blir du inte en offentlig talesman för din generation? Varför samlar du inte de dina till en grupp i verkligheten och börjar organisera dig? Politiskt, som individ, i grupp, hur som helst. Vad hindrar dig?

Jag ska svara för mig själv, varför jag inte gör det: Rädslan. Fegheten. Allt det du talar om, som du föraktar, har under decennier hamrats in i våra östrogenpumpade kroppar. Men i slutändan måste kriget övergå i fysisk verklighet. Handgripligheter. Men vi är så rädda för alla reprimander personligen att vi inte gör det som de modigare offentliga krigarna vågar, lite granna i taget. Det är därför de är tafatta. De är också rädda. Livrädda säkerligen. Dahlberg tar ett försiktigt kliv här, Arpi söker balansen. Keyune kan spela på sitt rasifierade kort men vet ändå att han inte har oändligt med svängrum. Rädslan är dominerande, allomfattande. Vi är så pass investerade i systemet att vi är rädda att förlora det som egentligen inte spelar någon roll. Vi är rädda för vår egen säkerhet, vår familjs säkerhet, vår egen identitet. Det är väldigt obehagligt när man tänker på hur bra de lyckats.

Men det är enklare att kriga på nätet. Bekvämare. Precis som alla intellektuella högdjur här i tråden. Det är enklare och smidigare att vara passiv åskådare. Deltaga i kriget om mångkulturen via alternativmedier, på vårt eget lilla vis. Och även om vi kontrollerar den här Arenan och många andra i det virtuella universumet är det ändå i slutändan lite som experten10 alltid är inne på. Vi kan vinna oändligt många slag på internet och ha alla rätt i världen. Så länge det inte omsätts i praktiken ger det föga tröst.

Därför vägrar jag lägga skuld på de som är verksamma i offentligheten som försiktigt rör sig framåt. Det politiska läget är explosivt, och det finns väldigt många starka grupper som gärna klämmer till folk rejält om de anser dem vara ett reelt hot. Säkerligen med döden, om det krävs (något konspiratoriskt).

Men det är fler än du, jag och alla krigarna på "pol" som vet varthän det barkar. Vissa är mer vakna, andra mindre, men mängden som är helt urbota blåsta är helt enkelt mindre än vad man tror. Men folk är rädda, tysta, och försiktiga. Jag märker det när jag sonderar terrängen bland gamla bekanta och berättar hur jag verkligen tycker istället för att agera inom min yrkesroll. Det jäser i breda folklager, men rädslan är stor.

I slutändan kommer verklighetens hammare banka in illusionens spik ända in i kaklet. Först då kommer säkert någon form av vettig föreståndare för verkligheten kliva fram, men fram till dess tror jag tyvärr att rädslan för de eventuella personliga konsekvenserna är alldeles för stora. Tyvärr.

Jag förstår dig till fullo. Själv ventilerar jag bara ut sanning, eftersom jag är milt psyksjuk och
apart och inte en del av det etablerade samhället. Jag försörjer mig på petty kriminalitet och
bidragsstöd. Det är ofta ifrån dessa håll som klarsyn nås, ifall personen ifråga är ifrån medelklass,
som jag. Folk som inte har något att bevaka. Jag skulle kunna säga detta IRL också och gör det
ofta i det lilla. Ställer til "en scen" på en spårvagn osv, men jag är ingen tänkare och ingen
ledare. Jag önskar att jag hade en hedersvärd allfader som kunde styra min agression i en för
vårt folk konstruktiv riktning. Jag kan med svart syn skjuta fi, eller bära skrikande blödande vita
utan problem.

I vår tid, i vår del av världen, så finns inte fysikt agerande på kartan. Allt sker i det låsta rummet
av yiddes "politik", och där har vi "mediakriget". Ey, my keks! Ni vet att de finns yiddeuttalande där man snackar om rädslan för att goyerna skall inse att svärdet är starkare än pennan va?

Food.
For.
Thought.
Senast redigerad av Droidlife 2018-12-03 kl. 19:35.
Citera
2018-12-03, 19:58
Citat:

Ja, vi är alla utan tvekan en del av systemet och vi är utan tvekan helt beroende av det monster vi har skapat.

Ingen är som bekant tvungen att ta ett fett djävla banklån av den lokale Juden, köpa hus, bil och knulla fler ungar till en överbefolkad planet, men fittans makt är stor. Fram till 40 ungefär, sedan får man andra tankar när testosteron/östrogenbalansen leder sig ett mer rationellt tankemönster och man befinner sig i trådar som denna som kvällsunderhållning.

Lögnen däremot, är djupt rotad och de livsvalen man gjort avgör storyn för de flesta. Det är helt klart från reaktionerna jag får på mina mer provocerande inlägg.

Jag håller med dig i att inget det vi gör kan stoppa processen 'mänskligheten' oavsett vad husgudarna i och utanför tråden tar sig för i skrift och kritik av MSM och det rådande politiska läget.

Som jag brukar säga: Njut, ja, njut så länge festen varar. Men när det börjar sörpla högljutt i Ghawar så får vi se på andra bullar.
Citera
2018-12-03, 19:59
Medlem
Citat:
Jag förstår dig till fullo. Själv ventilerar jag bara ut sanning, eftersom jag är milt psyksjuk och
apart och inte en del av det etablerade samhället. Jag försörjer mig på petty kriminalitet och
bidragsstöd. Det är ofta ifrån dessa håll som klarsyn nås, ifall personen ifråga är ifrån medelklass,
som jag. Folk som inte har något att bevaka. Jag skulle kunna säga detta IRL också och gör det
ofta i det lilla. Ställer til "en scen" på en spårvagn osv, men jag är ingen tänkare och ingen
ledare. Jag önskar att jag hade en hedersvärd allfader som kunde styra min agression i en för
vårt folk konstruktiv riktning. Jag kan med svart syn skjuta fi, eller bära skrikande blödande vita
utan problem.

I vår tid, i vår del av världen, så finns inte fysikt agerande på kartan. Allt sker i det låsta rummet
av yiddes "politik", och där har vi "mediakriget". Ey, my keks! Ni vet att de finns yiddeuttalande där man snackar om rädslan för att goyerna skall inse att svärdet är starkare än pennan va?

Food.
For.
Thought.

Problemet tror jag är att nästan alla av oss om är medvetna om situationens allvar rationaliserar vårt beslut att inte bli den "hedersvärda allfadern" så gott vi kan. Vi är gamla. Vi är sjuka. Vi är fula, vi har ont om pengar, vi vet inte var vi ska börja. Men den tragiska sanningen är att vi inte vågar. Är rädda. Tror inte vi duger. O.s.v.

För övrigt, apropå hedersvärd allfader - är Trump hedersvärd? Bolsonaro? Orban? Salvini?
Tycker du någon av dessa besitter de egenskaper som karakteriserar en sådan?

Knappast.

Men de lyfte svärdet och började svinga milt omkring sig. Trump framstår som korkad och burdus. Orban känns oppurtinistisk. Bolsonaro verkar vanvettig. Salvini har jag dålig koll på, han kanske är slipad som tusan.

Problemet är snarare att jag personligen upplever att rädslan för personliga reprimander snarare skakar fram ledartyper med storvulna krigartendenser. Narcissister, orädda med ego större än universum.

Det finns en risk med sådana omständigheter att de som kan föra landet framåt på ett konstruktivt sätt sållas bort. Misstolka mig inte, man måste givetvis ha nävar av järn och en vilja av stål. Men man behöver inte vara en idiot för det.

Etablissemanget och alla deras medlöpare kontrollerar fortfarande majoritetens känslouttryck.

Den hedersvärda allfadern gömmer sig mitt i bland oss, hjälten som bara behöver resa sig ur pennans förtryck och dra svärdet ur stenen. Han kanske till och med finns i tråden. Det kanske är du. Det kanske är jag. Men rädslan för etablissemangets makt ända in till min personliga vardag gör att ledaren vi behöver döljer sig i dimmorna. Tills dess kommer även den svenska ledartypen, när han väl dyker upp, troligtvis vara en fartblind slagskämpe som vittrar blod.
Citera
2018-12-03, 20:08
Citat:
Problemet tror jag är att nästan alla av oss om är medvetna om situationens allvar rationaliserar vårt beslut att inte bli den "hedersvärda allfadern" så gott vi kan. Vi är gamla. Vi är sjuka. Vi är fula, vi har ont om pengar, vi vet inte var vi ska börja. Men den tragiska sanningen är att vi inte vågar. Är rädda. Tror inte vi duger. O.s.v.

För övrigt, apropå hedersvärd allfader - är Trump hedersvärd? Bolsonaro? Orban? Salvini?
Tycker du någon av dessa besitter de egenskaper som karakteriserar en sådan?

Knappast.

Men de lyfte svärdet och började svinga milt omkring sig. Trump framstår som korkad och burdus. Orban känns oppurtinistisk. Bolsonaro verkar vanvettig. Salvini har jag dålig koll på, han kanske är slipad som tusan.

Problemet är snarare att jag personligen upplever att rädslan för personliga reprimander snarare skakar fram ledartyper med storvulna krigartendenser. Narcissister, orädda med ego större än universum.

Det finns en risk med sådana omständigheter att de som kan föra landet framåt på ett konstruktivt sätt sållas bort. Misstolka mig inte, man måste givetvis ha nävar av järn och en vilja av stål. Men man behöver inte vara en idiot för det.

Etablissemanget och alla deras medlöpare kontrollerar fortfarande majoritetens känslouttryck.

Den hedersvärda allfadern gömmer sig mitt i bland oss, hjälten som bara behöver resa sig ur pennans förtryck och dra svärdet ur stenen. Han kanske till och med finns i tråden. Det kanske är du. Det kanske är jag. Men rädslan för etablissemangets makt ända in till min personliga vardag gör att ledaren vi behöver döljer sig i dimmorna. Tills dess kommer även den svenska ledartypen, när han väl dyker upp, troligtvis vara en fartblind slagskämpe som vittrar blod.

Etablissemanget är bara en process i en del av ett termodynamiskt system.

Det är inget någon kan påverka, vi är blott apor som evolutionsmässigt är nyligen nedstigna från träden och tror oss tänka och handla rationellt när det i själva verket bara handlar om en sak:

Att alla vill ha mer. Och fått har vi.
Senast redigerad av redshift 2018-12-03 kl. 20:10.
Citera
2018-12-03, 21:05
Medlem
Citat:
De finns ett mentalt fängelse som håller folk med position, resurser och know how i schack. Detta skuldfängelse, med absolut rot i "gaaaskammrarna!" hindrar genom "livspusslet" styrt av ekonomi, folk ifrån att agera. Det mentala fängelset styr allt, och rädslan för att en utbrytare skall dra på sig hela den hjärntvättade fängelsepopulasens samlade vrede håller utbrytandet till ett minimum.

Allt som diskuteras i denna tråden handlar om:

1. Man har efter WWII övergett biologi vad gäller rasliga särarter och olika fallenhet och begåvningar.
2. Man har övergett naturnära dynamiker vad gäller hierarki alfa / beta.
3. Man har övergett det faktum att kvinnor är egendom, och i princip helt värdelösa jämfört med män, bortom hemmet och barnens unga år, med naturliga outliers och avvikelser och trevliga överaskningar så klart.

De här sakerna är självklara och obestridliga, men ändock har en "salesman" lyckats övertyga
folk om att det finns "loop holes" i deras emotionalitet och i deras kaosiga undrmedvetna som
upphäver verkligheten så som den ser ut rent konkret. Allt som avhandlas i denna tråd faller under
det paradigm av tänkande och kännande som ovan naturvidriga villfarelser dikterar. Man
analyserar en skruvad dans. Ingen säger uttalat vad en bonne som jag kommer in här och
hasplar ur mig, eftersom man är LÅST, trots att man vet. I takt med att samhället här uppe
börjar rämna, oväntat som 9/11 kanske. Omvälvande, så kommer det finnas läge för att ställa
saker och ting tillrätta på den mest fundamentala nivån. Jag hoppas att resursstarka dissidenter i
landet är taggade.

Om tio år. Tjugo...

https://www.youtube.com/watch?v=9Vw3RWDPtB0
Har du hört talas om "White Sharia"? Jag tänkte på det här hur kvinnor röstar. De röstar alltid på vänstern och liberaler. Vi vet att kvinnor generellt sätt väljer alfamän vilket översätts till hur mycket pengar de har. Samtidigt röstar kvinnor på partier som förstör för män och samhället i stort. I en kanton i Schweiz fick kvinnor inte rösträtt förrän på 1970-talet och det första kvinnorna (relativt jämfört med män) gjorde var att rösta på vänstern som saboterade en väl fungerande kanton. Alla arabiska stater i någon mån reducerar kvinnors (vilket liberalen Orrtupp tycker är hemskt) beslutsfattande men varför gör de det? De gör det för att skydda det arabiska samhället i stort.

De vet att om du låter kvinnorna bestämma så kommer de nästan omgående sätta sig ned med det vänsterliberala västerländska etablissemanget som drömmer om att göra den muslimska världen till omänsklig individualiserad konsumtionsdriven Apple-värld - ungefär som västerlandet lyckats med i UAE. Sedan när det kommer till att kvinnor är "egendom". Kvinnor spelar en viktig roll för alla samhällen men jag förstår varför det finns dem som argumenterar emot kvinnlig rösträtt givet hur de faktiskt röstar. I USA röstade bara drygt 55 procent av de vita kvinnorna på Donald Trump medan det var 70-75 procent bland de vita männen.

Jag tycker att vi i västerlandet (på 1950-talet) hade hittat en bra balans där män och kvinnor har olika roller utan att kvinnorna behöver vara någons egendom innan liberalerna förstörde allt och flyttade ekonomiska maktresurser (det har aldrig handlat om 50-50) från män till kvinnor vilket har resulterat ensamhet, depressioner, våldtäkter, sociala problem, fattigdom, tillbakagående demografi osv. Detta var liberalernas och feministernas mål - undergräva västerlandet genom att undergräva naturlig sexualitet, familjen och äktenskapet samt skapa socialt kaos och samtidigt kontrollera politiken. Jag tycker inte att vi skall behandla kvinnor på det sättet som männen gör i tredje världen - tvärtom. De går för långt men de gör det av rädsla för vad de ser i västvärlden. Istället tror jag på större nationella ekonomiska, mödravård och socialiserings projekt. Det är det som Visegrad just nu ägnar sig åt för att få upp födelsetalen och få ordning på deras länder igen. De kämpar i motvind men det går framåt.

Jag är inte konservativ på grund av religiösa orsaker eller för att jag avskyr utlänningar eller anser att kvinnor skall bli mannens egendom. Konservatism kan motiveras genom praktiska, sekulära, rationella och intellektuella argument. Vi vet att konservativa samhällen fungerar bättre och människor är lyckligare, mår bättre och rikare i konservativa samhällen. Det är därför vi skall ha konservatism och inte liberalism.

Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Malcolm är utan tvekan en av de mest klarsynta analytikerna av dagens mångkulturella verklighet. Har lyssnat på alla de senaste avsnitten av av podden Markus och Malcolm och deras analys som grundas i marxistisk klassanalys har tillfört mycket till min syn på dagens Sverige. Lyssna gärna på genomgången av AfS som gjordes efter valet och synen på fjamåt Annies väljarkår.

Men jag vet faktiskt inte om Malcolm ens är socialist längre. Han propagerar i vart fall inte för några socialistiska lösningar. Undrar om han ens ser några vägar till en ordnad lösning.
Marx kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och Gramsci kommer jag alltid läsa. Så jävla trist att så stora män var vänster med tanke på vad de har bidragit med intellektuellt. Socialisterna och liberalerna förtjänar dem inte.

Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Vi kommer aldrig att bli eniga i synen på islam är jag rädd."
Detta är säkert femte gången du avfärdar mig utan att argumentera emot mig. Nej, vi är inte överens om Islam eftersom du är ointresserad av att sätta dig in i ämnet. Vad är du rädd för? Att det visar sig att muslimer inte är lika farliga som du tror? Du borde verkligen resa ned till MENA för ett besök. Det är rätt civiliserat. Jag rekommenderar Istanbul, Dubai, Tel Aviv och Casablanca.
Senast redigerad av Edgerton 2018-12-03 kl. 21:14.
Citera
2018-12-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
[...]Nej, vi är inte överens om Islam eftersom du är ointresserad av att sätta dig in i ämnet. Vad är du rädd för? Att det visar sig att muslimer inte är lika farliga som du tror? Du borde verkligen resa ned till MENA för ett besök. Det är rätt civiliserat. Jag rekommenderar Istanbul, Dubai, Tel Aviv och Casablanca.
"Ämnet" börjar ta form i Sverige. Ingen behöver resa någonstans; hur Islam "egentligen" ser ut är ointressant. Det är i svenskarnas land saker sker och det är här vi blir påtvingade något vi aldrig efterfrågat; något det måste avsättas tid och resurser till. Det är inte fråga om någon privat kulturell upptäcksfärd utan en förändring av vårt hem. Det är det enda som är av intresse.
Citera
2018-12-03, 21:59
Medlem
Citat:
Det finns fantastiska unga människor idag som försöker erövra framtiden. De startar faktaspäckade
"Earth to Mars" trådar på /pol/ där fash och framtidstörst står för känslan! Man postar memes i form
av gammeldags rekryteringsaffisher a la "You want to carve out your destiny! young man? You want
to contribute! Sign up to Earth to Mars program today! Needed: Construction workers. Engineers.
Public relations. Doctors!"

MEDIAKRIGET förs inte hos de gamla dinosaurierna. Mediakriget förs på Tiktok, 4chan, 8pol, i vardaglig ungdomskultur i mötet med mångkultur, i deras syn på patetisk cuckery, deras disregard för boomer shit. Denna tråd onanerar över tomtemedia i Sverige. inget kommer hända här. De kommer fega och snigelkräla ner i graven, samtidigt som kåkstaden mount mångfald byggs i Malmö.

Black / white pill: Inte ett piss kommer hända föränn dess att vi "nazister" har en vardag skitig och
påfrestande nog för att piska in Ullaredstards och Lyxfällanmedverkande i glorious fashy formation.

Innan du hinner ranta dig till radering som vanligt, vill jag försöka förankra det här i tråden. Inte för att det diskuteras i media - utan för att det kommer diskuteras i media på samma reaktiva sätt som mycket annat nu hunnit gå från Off Topic till On Topic. Jag minns när nationalism och återvandring var kluriga ämnen att motivera, eftersom trådens studieobjekt var så ur fas med utvecklingen.

Hur många av trådens läsare vet vad TikTok är för något? Var det någon som följde min uppmaning att söka på "Ironic TikTok memes" på Youtube?

Vad säger det om den inarbetade trådsanningen att ungdomar är hjälplöst indoktrinerade av Systemet att tonårstjejer lajvar om att vara egendom vars plikt är att bre smårgåsar? Eller att gamers skämtar om att gasa avvikande Furries, att man hånar svältande indier och skapar ett grupptryck mot självbefläckelse?
Citera
2018-12-03, 22:18
Medlem
Citat:
Kvinor är EGENDOM, point blank.

Ställ en urman med villt stirrande jaktögon, emot en kvinna ute i granskogen och tippa på vem som överlever. Kvinnor är FUNDAMENTALT livegna med mannen som ägare. Sedan kanske det är så att vissa människoarter på planeten har kört missionären i grotten, istället för "datt eijs" bakifrån, och
därmed öga mot öga i älskog har utvecklat en intimitet och en kärlek och en förståelse för den
kvinliga principens alla komplementerande delar, ned till omskakande metafysiska upplevelser, om
man så vill.

Men att kärringar skall ha ett tyckande om "nationens" utveckling är naturligtvis galen och endast en judecuck skulle kunna kvetcha till värn för denna perversion., inavlad, psykjuk kaosfaktor som han är.
Det är intressant att du ser oss som ociviliserade odjur. Det du argumenterar för är någon form av nihilistisk (hyper)biologism. Jag tänker - består inte en nation av både män och kvinnor? Det förfaller underligt att det inte är så eftersom vi är i behov av kvinnor i biologisk och social bemärkelse. Det finns ingen mening med att behandla dem illa. Det skulle snarare undergräva relationerna mellan man och kvinna. Jag förstår att du gillar att citera Hitler. Så låt mig citera honom;

Citat:
“In Soviet Union there is women’s sniper regiment. In Spain there is a grenadier battalion consists of women. All I can say to the representatives this type of female equality: I would not be a man if I wanted to tolerate such a thing. I experienced the war. I know how hard it is. I know many men nerves has been shattered by this war. I have often seen them return to by the dozens doddering completely ruined and broken. The idea that a girl or a woman has to take it upon herself (…). I couldn’t respect the German men if we did such thing. There will be no women sharpshooters and grenadier trained in Germany. That is not equality but inferior rights for women as the war would be hard on her. Nor will I send children to war.”

Nu gjorde han detta ändå I slutet av kriget men poängen är att du går för långt. Till och med Hitler som om någon byggde en sin ideologi kring just biologism undervärderade inte kvinnor på det sättet du gör. Kvinnor är ingens ”egendom” eller av mindre betydelse för män i en nation. De bör ha något annorlunda roller inom ramen för god sed, frihet och rimlighet vilket är naturligt men det är också allt. Det är en skillnad mellan explicit kvinnohat och en konservativ politik som erkänner skillnader mellan män och kvinnor och som strävar efter att uppvärdera mödraskapet - till exempel genom att se till så att det finns säkra och kvinnokliniker och BB. Ingen vill låsa in kvinnan i källaren eller göra henne till mannens slav. Profeten Mohammed sade någonting rätt fint;

Citat:
O mankind! Fear your Lord Who (initiated) your creation from a single soul, then from it created its mate, and from these two spread (the creation of) countless men and women.” (Sura: 4:1).
Poängen är att män och kvinnor har samma själ. Du förslavar inte eller förtrycker någon med samma själ. Utifrån det argumenterar sedan Mohammed för att kvinnor skall behandlas bättre än de gör. På den tiden behandlade araberna kvinnorna mycket illa vilket Mohammed skarpt ogillade. Gjorde detta Mohammed till en feminist? Nej, uppenbarligen inte. Han såg värdet i att kvinnor och män fyller olika funktioner i samhället utan att argumentera för att kvinnor är någons egendom. Faktum är att Mohammed argumenterade att kvinnor inte var mannens egendom utan snarare än juridisk person. Var Mohammed jude? Det tror jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
"Ämnet" börjar ta form i Sverige. Ingen behöver resa någonstans; hur Islam "egentligen" ser ut är ointressant. Det är i svenskarnas land saker sker och det är här vi blir påtvingade något vi aldrig efterfrågat; något det måste avsättas tid och resurser till. Det är inte fråga om någon privat kulturell upptäcksfärd utan en förändring av vårt hem. Det är det enda som är av intresse.

Vi har 500,000 muslimer i Sverige. Om vi tvångskonverterar dem till kristendom . Kommer de bli välintegrerade etniska svenskar då eller? För det är det som liberalerna i Sverigedemokraterna tror – att du kan assimilera människor i stor skala. Detta fungerar inte. Mängder av stater har försökt under hela historien och alla stater har misslyckats utom Sverige med skåningarna men de hade en rätt udda dansk/svensk/blandidentitet. Vidare är afrikaner överrepresenterade i brottsligheten och de är mestadels kristna. Att människor begår brott har inget med ”Islam” att göra men en kombination av biologiska och sociala faktorer. Problemet med invandrarbrottsligheten ligger inte i att människor är bruna eller har en viss religion. Det är en fråga om kvalitet och mängd. Om vi hade haft en normal invandringspolitik där gränserna inte stod öppna hade vi haft nära noll invandringsbrottslighet i det här landet. Vi hade haft nära noll islamofobi och rasism.
Senast redigerad av Edgerton 2018-12-03 kl. 22:27.
Citera
2018-12-03, 22:47
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Har du hört talas om "White Sharia"? Jag tänkte på det här hur kvinnor röstar. De röstar alltid på vänstern och liberaler. Vi vet att kvinnor generellt sätt väljer alfamän vilket översätts till hur mycket pengar de har. Samtidigt röstar kvinnor på partier som förstör för män och samhället i stort. I en kanton i Schweiz fick kvinnor inte rösträtt förrän på 1970-talet och det första kvinnorna (relativt jämfört med män) gjorde var att rösta på vänstern som saboterade en väl fungerande kanton. Alla arabiska stater i någon mån reducerar kvinnors (vilket liberalen Orrtupp tycker är hemskt) beslutsfattande men varför gör de det? De gör det för att skydda det arabiska samhället i stort.

De vet att om du låter kvinnorna bestämma så kommer de nästan omgående sätta sig ned med det vänsterliberala västerländska etablissemanget som drömmer om att göra den muslimska världen till omänsklig individualiserad konsumtionsdriven Apple-värld - ungefär som västerlandet lyckats med i UAE. Sedan när det kommer till att kvinnor är "egendom". Kvinnor spelar en viktig roll för alla samhällen men jag förstår varför det finns dem som argumenterar emot kvinnlig rösträtt givet hur de faktiskt röstar. I USA röstade bara drygt 55 procent av de vita kvinnorna på Donald Trump medan det var 70-75 procent bland de vita männen.

Det här att kvinnor röstar vänster behöver dock inte vara en naturlag. Så här röstade män i Italien:

Centerhögern (Lega, Forza Italia, Fratelli d'Italia) - 36,8 %
Femstjärnerörelsen - 32,8 %
Centervänstern (Sossar och diverse socialliberaler) - 22,9 %
LeU (identitetsvänster) - 3,5 %
Övriga - 4,0 %

Kvinnorna röstade såhär:
Centerhögern - 37,1 %
Femstjärnerörelsen - 32,9 %
Centervänstern - 22,9 %
LeU - 2,7 %
Övriga - 3,7 %

Kvinnorna röstade alltså mer populistiskt och konservativt än männen. Det är alltså ingen omöjlighet.
Citera
2018-12-03, 22:58
Medlem
Citat:
Det "gejmers" och tiktokers och meme warriors sysslar med är intressantare än det mysiga samkvämet i denna tråd eftersom de där företeelserna hör till den nya tiden, och de nya människorna. Vad du tycker om Dahlbergs senaste krönika är ointressant. Det enda av värde som du kan framföra är realiteter i linje med det jag spazzar ut i detta finrum. Jag kan peka ut experten10 som en low down dirty jew rat, en gång, och det är mer värdefullt faktiskt, för
lurkers, än alla de långrandiga analyserna av MSM artiklar som försiggår här i er trädkoja.

Bra.

Alla kanske har sin plats i simulationen, men för mig var det ett vitpiller att ungdomar helt organiskt kastar av sig programmeringen och falsifierar Lenins med flera utsagor om att så frön som aldrig går att dra upp bara ungdomen kontrolleras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in