Citat:
Jag tror också pojkarna utsätts för något. Men funderar hur.
Men har funderat lite just att de är trygga med CA. De verkar gilla honom enligt förskolans vittnesmål. Så frågan är om han direkt utnyttjat dem eller om han bara tar emot filmerna.
Jag tror nämligen CLs sista vittnesmål där hon börjar prata om säger CA försökt stoppa in sin kuk är lögn. Hon känns inte trovärdig och hon pratar mer och mer efter st hon märker de köper hennes story. Jag tror de gånger hon öppnat munnen och sagt mycket är lögner.
1. Pratar massor om hur hon redigerat filmer mm. Bevisen säger filmerna inte är klippta. Alltså lögn.
Det är nästan det enda hon pratar om under förhören annat där hon tyst.
2 När hon ”Plötsligt” kommer på att hon hört Emma och CA pratat om övergrepp på sina barn. Uppenbar lögn.
Sånt minns man om man aldrig gjort detta förut och gör någon berätta om övergrepp.
3. Det plötsligt minnet att CA gett sig på barnen hemma. Eftersom de är så noga med att droga barnen annars så finner jag det märkligt att han plötsligt bara vill stoppa in sin kuk när de är i duschen och i soffan. Får inte ihop det. Tror det är lögn.
Men har funderat lite just att de är trygga med CA. De verkar gilla honom enligt förskolans vittnesmål. Så frågan är om han direkt utnyttjat dem eller om han bara tar emot filmerna.
Jag tror nämligen CLs sista vittnesmål där hon börjar prata om säger CA försökt stoppa in sin kuk är lögn. Hon känns inte trovärdig och hon pratar mer och mer efter st hon märker de köper hennes story. Jag tror de gånger hon öppnat munnen och sagt mycket är lögner.
1. Pratar massor om hur hon redigerat filmer mm. Bevisen säger filmerna inte är klippta. Alltså lögn.
Det är nästan det enda hon pratar om under förhören annat där hon tyst.
2 När hon ”Plötsligt” kommer på att hon hört Emma och CA pratat om övergrepp på sina barn. Uppenbar lögn.
Sånt minns man om man aldrig gjort detta förut och gör någon berätta om övergrepp.
3. Det plötsligt minnet att CA gett sig på barnen hemma. Eftersom de är så noga med att droga barnen annars så finner jag det märkligt att han plötsligt bara vill stoppa in sin kuk när de är i duschen och i soffan. Får inte ihop det. Tror det är lögn.
Håller fullständigt med dig i det du skriver/svarar. CL är mest upptagen med att berätta hur hon redigerat filmer och hittat på saker för det skall se trovärdigt ut. Hon konfronterar inte alls det hon gjort såsom att hon stoppat in pojkens penis i sin vagina över hundra gånger eller att hon tryckt sitt kön mot ansiktet, kissat på honom etc etc. Precis som du skriver så uppfattar jag det helt osannolikt det hon plötsligt kommer på såsom övergrepp av CA på sina barn samt även det här med att CA skulle stoppat in sin k*k i pojkens mun helt plötsligt. Hon är ju mytoman så det skriker om det och jag tror hon är så van att ljuga massor av ggr dagligen att hon kanske tom tror på sig själv. Hon är också märkbart kall och empatilös. Jag tror hon saknar moderskänslor för det jag tycker inte det framkommer ett dugg.
Men detta inte sagt att både CL och CA är pedofiler. Det är dem