2020-07-10, 09:22
Medlem
Hur ser det ut med kvinnofängelse i Sverige? Han kommer ju hamna förmodligen på Norrtälje ( med andra äckliga sexualbrottslingar). Har kvinnor samma skyddssystem som män?
Citera
2020-07-10, 09:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Må helvetets alla demoner o mardrömmar hemsöka de båda såpass mkt att de tar livet av sig. Barnen har fått sina liv, små själar o framtid förstörda av djupa sår.

Tycker så synd om dem o hoppas på max straff som en början på evigt lidande för en falsk, sjuk störd mor o dennes pojkvän. Lyssnade på p1 o där var en journalist från p4 Jönköping med, tyvärr inget nytt, mest sammanfattning o prat om lyckta dörrar.
Citera
2020-07-10, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Förstår ni nu varför det i särskilda fall är fullt rimligt med dödsstraff? Trillar polletten ner nu hos er motståndare?
Nej den trillar inte ner för jag är en brutal jälvel själv och med den makten skulle många jag anser galna dö och många håller inte med.

Vidrig historia och en FUP jag aldrig kommer att läsa. Man får hoppas att kvinnan får ett långt straff så barnen kan känna sig lite mer fria och hon aldrig mer skaffar fler barn. Sterilesering och kemisk kastrering för båda inblandade känns helt rätt.
Citera
2020-07-10, 10:11
Medlem
Finns ju inte en chans att pojkarna slapp övergrepp när de bodde ihop. De dokumenterade Övergreppen började 2018 när de inte bodde ihop, sedan hittas inga filmer från tiden de bor ihop och börjar återigen när de flyttar isär sista gången. Hon erkänner ju att hon sett CA stoppa in sin penis i pojkens mun i duschen
Vill knappt tänka på vad de pojkarna fått utstå mer
Citera
2020-07-10, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchbabe
Det är HAN som är pedofilen?? I helvete. Dom är pedofiler båda två. Finns inte på kartan att lägga skulden på nån äcklig snubbe. Nån psykisk störning förutom pedofili har hon nog. En normalt funtat kvinna hade gått till polisen, inte våldfört sig på sina barn.

Jag blir fan förbannad.. Skulle nån ens nämna nåt sexuellt om mina barn skulle dom ha rätt ont sen.
Hon får stå sitt kast.. Båda är precis lika skyldiga i mina ögon och jag hoppas att dom hamnar på vanliga anstalter utan chans till isolering.
Nä sluta skyll på mannen. Jag blir äcklad.
// mamma till egna barn

Pedofil är en läggning.
Han tänder på barn. Han har sen 2011 samlat på barnporr.
Hon började med sexuella övergrepp i sin relation med honom. Finns bevis då han ger henne instruktioner genom meddelande och hon då gör videor med övergrepp och skickar till honom.

Så mest troligt hon gör detta för att tillfredställa honom.
Inte pga sin läggning.

Med det sagt, så är det ingen här som tar bort hennes skuld i detta oavsett hennes läggning. ( förrutom angelica som är ett troll) Hennes GÄRNINGAR är av samma grad och hon är lika skyldig (igen) oavsett läggning till brott av våldtäkt och incest!!!

Alltså vissa tror för att man spekulerar hur fan hon kunde göra så här mot sina barn och läser man fup så ser man hon lyder minsta vink, gör allt för Christian.
Hans ord är lag för henne.
Läs deras konversationer i fup så ser ni hur hon levererar alla hans önskemål och ger han kärleksförklaringar och fjäskar.

Han som pedofil satt ju som kung i kungatron och tog emot detta material.
Så jo, han är pedofilen och hon behagar honom.

Ingen försvarar henne OK!!!?
Hon är en hemsk, äcklig, ond människa, våldtäktsman som aldrig borde få komma ut i samhället igen! Tyvärr så är det inga ordentliga straff i Sverige
Citera
2020-07-10, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Finns ju inte en chans att pojkarna slapp övergrepp när de bodde ihop. De dokumenterade Övergreppen började 2018 när de inte bodde ihop, sedan hittas inga filmer från tiden de bor ihop och börjar återigen när de flyttar isär sista gången. Hon erkänner ju att hon sett CA stoppa in sin penis i pojkens mun i duschen

Precis, ingen chans.
Citera
2020-07-10, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Alla är helt plötsligt så jävla förstående. Inga galna rasister eller människohatare som kan och vet allt.

Carita är en pedofil inget annat.

Låt henne aldrig mer träffa sina barn.

Carita du bör ta livet av dig helst idag.
Ingen som är förstående utan vill låsa in idioterna på livstid. Hur ni "antirasister" tkr det är toppen att byta ut svenskar mot araber kan du ju ta i en annan tråd.
Citera
2020-07-10, 10:45
Medlem
Hur är det med de här fosterföräldrarnas övriga barn? Hur många hade de hand om? Är alla övriga av dessa "normala" eller finns ytterligare psykon? Hur länge bodde denne pedofil hos dem? Kan ju vara ett sjukt sammanträffande men att två av de sjukaste händelserna i jkpgsområder de senaste 10 åren (tillsammans med dubbla mordbrännaren bl.a.) kommer från delvis samma uppväxtmiljö är minst sagt anmärkningsvärt..
Citera
2020-07-10, 10:48
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
En fråga gnager liksom, hur var hon som mor i övrigt CL? Tänk er typ en polis eller präst som stal en gång, dom blir ihågkomna som tjuvar ju men raderar det det goda, allt gott dom gjort? Tänk ett par varv till liksom, det finns ju en gråskala, allt är inte svart eller vitt. Domstolen måste ju väga in hennes uppväxt och upplevelser. Det är ju komplicerat här, en måste ju kunna ha flera perspektiv. Tänk om detta har varit hennes överlevnadsstrategi sedan barnsben att behaga? Lärd av en alkisfamilj.

Förskolan vittnar om en kall person.
Jämföra henne med en präst som stulit vet jag inte.

Saken är så här kära du, alla har ett val vad man gör med sin historia och sin bakgrund. Det är inget försvar att man kan bete sig hur man vill bara för att man haft det svårt.
Finns massor med människor som haft en svår uppväxt, tuff skoltid mm blivit mobbade och fan och hans moster.
MEN de förgriper sig inte på sina barn för det.
Det är ett aktivt val hon gör för att göra sin pojkvän glad.
De är helt porrskadade. De har sexleksaker som ligger överallt.
Han i förhör pratar utan problem om gangbangs mm.
Jag tror att det vi börjar se med tanke på senaste tidens häktningar av personer som våldfört sig sexuellt på barn är en porrskadade generation. Det finns ingen empati.

CA verkar tända på barn om någon är pedofil är det han, men jag tror det är makten i sexet. Dominansen och kontrollen han gillar. Han verkar också tända på pojkar då det är den typen av sex som nämns i förhören samt han visar intresse för shemale.
Oavsett, jag tror detta är resultatet av år av porrkonsumtion där det blir mörkare också mörkare.
Såna här Porrskadade personer blir ju inte heller tillfredsställda till slut utan måste avancera hela tiden.

Hon är som någon skrev så jävla trasig men hon har ett val!
Citera
2020-07-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, hon är riktigt störd emotionellt (kanske även småblåst). Skulle han bett henne att döda sina barn tror jag hon hade gjort det. Tur att dom greps...
Det tror jag också. Är inte så inläst men det här framstår ju som den närmast perfekta kombinationen av en våldsamt manipulerande man som hittat sitt perfekta offer. Det hade nog verkligen kunnat gå hur långt som helst om ingen fick upp ögonen för det till slut 😐
Citera
2020-07-10, 10:59
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Jag tror också pojkarna utsätts för något. Men funderar hur.
Men har funderat lite just att de är trygga med CA. De verkar gilla honom enligt förskolans vittnesmål. Så frågan är om han direkt utnyttjat dem eller om han bara tar emot filmerna.
Jag tror nämligen CLs sista vittnesmål där hon börjar prata om säger CA försökt stoppa in sin kuk är lögn. Hon känns inte trovärdig och hon pratar mer och mer efter st hon märker de köper hennes story. Jag tror de gånger hon öppnat munnen och sagt mycket är lögner.

1. Pratar massor om hur hon redigerat filmer mm. Bevisen säger filmerna inte är klippta. Alltså lögn.
Det är nästan det enda hon pratar om under förhören annat där hon tyst.

2 När hon ”Plötsligt” kommer på att hon hört Emma och CA pratat om övergrepp på sina barn. Uppenbar lögn.
Sånt minns man om man aldrig gjort detta förut och gör någon berätta om övergrepp.

3. Det plötsligt minnet att CA gett sig på barnen hemma. Eftersom de är så noga med att droga barnen annars så finner jag det märkligt att han plötsligt bara vill stoppa in sin kuk när de är i duschen och i soffan. Får inte ihop det. Tror det är lögn.
Citera
2020-07-10, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Hon ljuger ju konstant, vilket är synd för det stärker CA. Båda är ju grovt sjuka och skall låsas in länge och helst tappa bort nyckeln.
Varför har vi inte hårdare straff när barn drabbas.

Barnet gråter, säger nej och mamman fortsätter, ivrigt påhejad av pojkvännen.

Tyvärr känns inte pappan stabil heller, han har sagt nej när det talats om att pojken skall prata med någon.

Det sjuka i det är att det är CA som tycker pojken behöver hjälp. Barnen är mer trygga , med CA än med Sin mamma. Pga av allt hon utsätter dem för. Så är det han som ber om det.
Han har ju porr bak till 2011. Han lyckades hitta det perfekta offret att manipulera och skapade ett monster.

Det låter ju verkligen misstänksamt.
Jag har missat det. Nån som har koll vilken sida förhöret med pappan?
Barnet sager ju till barnpsykologen " jag kissar på pappa" att det är minnen av det han varit med om med CA och CL kan det ju va men faktiskt många varnings signaler här; det barnet sa, att pappan ej vill barnet ska få hjälp, att pappan var bästa kompis med CA

CA med den äckliga attityd, hänsynslös och helt hejalös pedofil som han är så tror jag absolut inte han har låtit sina egna barn, som han haft under sina vingar, låtit dom vara ifred. Inte så hejalös han är. Inte en chans.
Emm* vet detta men sitter och försvarar honom.
CL påstår också sig veta att CA och Emm* varit på sina gemensamma barn tillsammans.
Dessa 2 par brukade också umgås.
Ja verkligen många varningsklockor som ringer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in