Citat:
Ursprungligen postat av
argaangelica
En fråga gnager liksom, hur var hon som mor i övrigt CL? Tänk er typ en polis eller präst som stal en gång, dom blir ihågkomna som tjuvar ju men raderar det det goda, allt gott dom gjort? Tänk ett par varv till liksom, det finns ju en gråskala, allt är inte svart eller vitt. Domstolen måste ju väga in hennes uppväxt och upplevelser. Det är ju komplicerat här, en måste ju kunna ha flera perspektiv. Tänk om detta har varit hennes överlevnadsstrategi sedan barnsben att behaga? Lärd av en alkisfamilj.
Förskolan vittnar om en kall person.
Jämföra henne med en präst som stulit vet jag inte.
Saken är så här kära du, alla har ett val vad man gör med sin historia och sin bakgrund. Det är inget försvar att man kan bete sig hur man vill bara för att man haft det svårt.
Finns massor med människor som haft en svår uppväxt, tuff skoltid mm blivit mobbade och fan och hans moster.
MEN de förgriper sig inte på sina barn för det.
Det är ett aktivt val hon gör för att göra sin pojkvän glad.
De är helt porrskadade. De har sexleksaker som ligger överallt.
Han i förhör pratar utan problem om gangbangs mm.
Jag tror att det vi börjar se med tanke på senaste tidens häktningar av personer som våldfört sig sexuellt på barn är en porrskadade generation. Det finns ingen empati.
CA verkar tända på barn om någon är pedofil är det han, men jag tror det är makten i sexet. Dominansen och kontrollen han gillar. Han verkar också tända på pojkar då det är den typen av sex som nämns i förhören samt han visar intresse för shemale.
Oavsett, jag tror detta är resultatet av år av porrkonsumtion där det blir mörkare också mörkare.
Såna här Porrskadade personer blir ju inte heller tillfredsställda till slut utan måste avancera hela tiden.
Hon är som någon skrev så jävla trasig men hon har ett val!