Citat:
Ursprungligen postat av
duttedittsson
Jag har hela tiden tänkt att CL gjort detta för att tillfredsställa CA. Att hon själv inte njöt av övergreppen utan utförde dem eftersom hon njöt av att hetsa upp honom. Tills jag kom till sida 1079 i FUP.
Carita för in en dildo i barnets anus och säger "Jag är jättesugen på att se din kuk därinne ... Det är du som knullar honom. Du ska det. .. Jag vill se din kuk i hans rövhål."
https://forumfiles.com/54W7v7F0o2/20200711_195139_png
Precis... Förstår inte att vissa fortfarande sitter här och skyller på killen. Och det är bara en liten del utav det som talar för att kvinnan inte bara tänder på att mannen tänder på barnen. Hon tänder bevisligen på alla delar, inklusive barnens roll i det hela. Och detta är endast det dokumenterade som bevisar att kvinnan gillar mer än att bara tillfredsställa sin partner, tänk hur det såg ut när de umgicks.
Tänker mig att vissa av kvinnans övergrepp på barnen kan ha börjat med att CL känner sig kåt, utnyttjar barnet sexuellt för det är vad som krävs för att nå i mål vid det här laget. Samtidigt tänker hon på sin partner och tänker att hon ska dela med sig av det hela, dels för sin partners skull, och dels för att ta det ännu en nivå högre genom att filma.
Känner mig smutsig av bara tanken, men det är viktigt att man förstår att även kvinnan är en pedofil som lika väl kan fortsätta begå övergrepp mot barn senare i livet om man endast fokuserar på att mannen är det. Båda är det helt enkelt... Även mannen är väldigt skadad och kan ses som en inkörsport till hela skiten, men den inkörsporten kan ha varit vad som helst om man är benägen att våldta sina egna barn. Tror inte att man ska låta kvinnan spela offer då hon verkar hal.
Undra om paret diskuterat att involvera andra barn? Hennes barns kompisar? Hade jag haft ett barn i närheten att hennes hade jag oroat mig i alla fall.