Citat:
Ursprungligen postat av
anna123456789
Snälla säg att du inte menar det första du skrev? Alla fall av (barn)våldtäkt är lika jävla vidriga, att sitta och säga att det fallet du länkade till är värre än detta, två små (!!!) oskyldiga pojkar som blivit våldtagna och kissade på, av sin mamma, är ju bara sinnessjukt?😅 Jag tror inte att vare sig pojkarna, deras pappa eller andra anhöriga säger detsamma, att det ”inte är något”😤
Men för i helvete kom upp ur ankdammen. Det här har jag börjat skriva några gånger men sedan raderat, för det blir väl ett jävla kacklande... visst, alla övergrepp på barn är vidriga, men du kan väl inte likställa det pojkarna utsatts för, med t.ex. penetrerande av småflickor av vuxna män, där flickornas underliv trasas sönder med ett livslångt lidande, inte bara psykiskt utan också fysiskt, som följd om de överhuvudtaget klarar sig med livet i behåll. En äcklig pedofil kan sitta i Stockholm eller New York och beställa övergrepp online på en treårig flicka i Manilla, se på i realtid och samtigt dra en handtralla. Detta är en komersiell verksamhet som pågår dygnet runt, världen över. Barn är i delar av världen inte de små ovärdeliga skatter som vi ser våra svenska barn som, de kan offras för att deras familjer/syskon ska klara sig. Barn köps och säljs som handelsvaror, för sex, slavarbete eller annat. Att inte vilja inse det, är att medvetet blunda för att det sker.
Jag har sedan många år en månatlig överföring från mitt lönekonto tilii rädda barnen. Fundera på något liknande Ni som kan, istället för att gapa om dödsstraff och tortyr i ett spel för gallerierna.
Helt ot, jag vet, men någon kanske hinner att se och tänka efter innan inlägget försvinner.