2020-07-12, 23:25
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det ä mkt synd. Märkligt att det inte frågas mer om den tiden av förhörsledarna.

Men det är ju knappast lönt att förhöra om ifall det helt saknas bevis att något har föregåtts under den perioden.
Citera
2020-07-12, 23:35
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Så resonerar jag med lite i mitt huvud. Det är irriterande bara att man nästan är säker på så mkt mer som hänt, som aldrig kommer komma fram. Hon är ju en obotlig lögnare, det har de oxå förstått genom att prata med henne och andra, med tidens gång. Men tänker mer i början, när de sitter med den tekniska bevisningen, tider, datum osv. Inte ens då upplever jag att de "knappt" för det på tal. Sen förstår jag oxå givetvis att det inte går o få henne o prata mer än nödvändigt, men det förstår man under utredningens gång, inte direkt, då är det bara hörsägen att hon är mytoman innan FL oxå får det klart för sig. Tycker iheller inte de pressar CA nämnvärt. Men där e det oxå tvärstopp helt, iskallt uppträdande av honom i förhör, måste varit fruktansvärt att jobba med! Förstår att det är lite hopplöst att få ut ngt av dem överhuvudtaget. Glad att lite kom ut iaf, även om bevisningen va tung. Men hoppas jobbet med barnen forts lång tid framöver. Finns mkt dolt i det här. Blir det max straff kommer jag inte klaga på jobbet de utfört.

Jag uppfattar det som om förhörsledarna förstår att hon är en notorisk lögnare så det är inte lönt att gå vidare med allt. Exempelvis påstår CL att CA skulle stoppat in sin K*K i pojkens mun och det kom hon på sådär apropå helt plötsligt. De väljer att inte ens konfrontera honom med det. Jag tycker de båda är vidriga psykopater. Hur ens det är möjligt att begå övergrepp på barn och dessutom sina egna söner är fullständigt bisarrt? Hon är totalt empatilös och jag kan inte någonstans i FUPen lösa om att hon är ångerfull vad hon utsatt dem för.
Jag märker att de försöker pressa CA men till vilken nytta? Han erkänner inte ett dugg trots han är överbevisad femhundra gånger. Han till och med ganska ofta sitter och skrattar vilket är så vidrigt. Jag får dessutom en känsla av att när han ser filmerna spelas upp för honom att han njuter. Det finns ingen ånger alls eller medlidande med offren som är små barn. Nä fy fan. Sitta och garva när det är så fruktansvärda brott.
Citera
2020-07-12, 23:47
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Fattat inte varför folk i tråden ser CL som ett offer? Det är ju hon som utfört övergreppen!
Hon har väl en egen vilja och man kan väl inte lägga all skuld på hennes pojkvän?
Hon är ju en av de vidrigaste människor jag läst om någonsin, hur fan kan man göra på det sättet med sina egna barn.
Må hon brinna i helvetet.

Vem i tråden ser CL som ett offer?
Det jag läst så anser de flesta att båda bär skulden. De är båda vidriga psykopater och pedofiler. Dessutom saknar de helt empati
Citera
2020-07-12, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag uppfattar det som om förhörsledarna förstår att hon är en notorisk lögnare så det är inte lönt att gå vidare med allt. Exempelvis påstår CL att CA skulle stoppat in sin K*K i pojkens mun och det kom hon på sådär apropå helt plötsligt. De väljer att inte ens konfrontera honom med det. Jag tycker de båda är vidriga psykopater. Hur ens det är möjligt att begå övergrepp på barn och dessutom sina egna söner är fullständigt bisarrt? Hon är totalt empatilös och jag kan inte någonstans i FUPen lösa om att hon är ångerfull vad hon utsatt dem för.
Jag märker att de försöker pressa CA men till vilken nytta? Han erkänner inte ett dugg trots han är överbevisad femhundra gånger. Han till och med ganska ofta sitter och skrattar vilket är så vidrigt. Jag får dessutom en känsla av att när han ser filmerna spelas upp för honom att han njuter. Det finns ingen ånger alls eller medlidande med offren som är små barn. Nä fy fan. Sitta och garva när det är så fruktansvärda brott.
Han är en totalt iskall narcisist, beter sig hemskt i förhören! Carita visar inte någon ånger alls iheller. Dock är hon nedstämd, men det är enbart för att hon vet vad som väntar henne, och att hon förlorat CA! Kan inte en gång se att hon pratar om sina barn på ett kärleksfullt sätt, frågar efter dem, eller är orolig över deras framtid! Nä dessa två individer kan ruttna! CA kommer få ett helvete med den attityd han visar på kåken! Inte att förglömma att det är ANTAGLIGEN dessa heltrasiga kvinnor som gett honom denna grandiosa självbild! För vad? Att han hade en fast anställning på ett vardagligt jobb, såg till att det fanns mat på bordet och tog ungarna till Leos? Många pratar om honom som att han hade pengar o bra jobb, va duktig på o ta hand om hushåll, o barn, hjälpte andra. Det är för fan inga exceptionella egenskaper! Det är en kompensation för hans ruttna inre, typiskt psykopat beteende. För Inget annat har han, blekfet, halft efterbliven WT!
Citera
2020-07-12, 23:53
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
E verkar helt klart på tok för lugn och sansad efter att fått veta att hon har barn med en pedofil. Lika när polisen kontaktar henne igen om att CL sagt att deras barn också är utsatt. Helt lugn.
En annan hade blivit galen och rädd för att ens barn kanske blivit utsatt och gjort ALLT för att sätta in insatser åt barnen UTIFALL det hänt och dom isf behöver hjälp.
Men nej, ingenting tyder på detta.

Jag som förälder hade frågat polisen om råd, vad kan och ska jag göra för barnen för att få veta OM det kan ha hänt... Det vore nog min första tanke, är mina barn också utsatt??

Man kan bara hoppas att E gjort just detta, satt in hjälp åt barnen för att få svar... Om inte, då är det illa.

Jag känner som du att hon verkar alldeles för lugn. Samtidigt så kan man läsa i FUPen enbart sammandrag vad hon skall ha sagt i några förhör. Så vi vet inte vilka frågor som ställts eller på vilket sätt eller hur hon svarat och betett sig känslomässigt? Jag tycker det är synd att vi inte fått ta del av det.
Om nu CA är åtalad för BP sedan 2011 så borde Emma vara helt utom sig då det är hela deras liv tillsammans. Men hon verkar lugn och säger att hon känt honom i 11 år så hon vet allt om honom. HMMMMMMM
Citera
2020-07-12, 23:56
Medlem
Citat:
Han är en totalt iskall narcisist, beter sig hemskt i förhören! Carita visar inte någon ånger alls iheller. Dock är hon nedstämd, men det är enbart för att hon vet vad som väntar henne, och att hon förlorat CA! Kan inte en gång se att hon pratar om sina barn på ett kärleksfullt sätt, frågar efter dem, eller är orolig över deras framtid! Nä dessa två individer kan ruttna! CA kommer få ett helvete med den attityd han visar på kåken! Inte att förglömma att det är ANTAGLIGEN dessa heltrasiga kvinnor som gett honom denna grandiosa självbild! För vad? Att han hade en fast anställning på ett vardagligt jobb, såg till att det fanns mat på bordet och tog ungarna till Leos? Många pratar om honom som att han hade pengar o bra jobb, va duktig på o ta hand om hushåll, o barn, hjälpte andra. Det är för fan inga exceptionella egenskaper! Det är en kompensation för hans ruttna inre, typiskt psykopat beteende. För Inget annat har han, blekfet, halft efterbliven WT!

Tänkte skriva precis samma sak innan men orkade inte. Lågbegåvad kan jag beskriva CL som men vet för lite om E för att ha den åsikten.
Däremot så får man ju en viss känsla under hennes förhör.
Citera
2020-07-13, 00:04
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Bullseye!
Det är så skrämmande att hon inte pratar om sina barn på ett kärleksfullt sätt eller något sätt överhuvud taget. Det är som om de inte finns, trots de blivit utsatta för det värsta barn kan bli och av den person de skall vara tryggast med. Hon måste lida av flera komplicerade diagnoser inklusive empatilöshet.
Han verkar mest bekymrad över att ha förlorat sitt liv och nu sitter bakom lås och bom. Inte en enda tanke om vad han har gjort och utsatt de små barnen för.
Gud var jag önskar att det vore sant att det man hört att andra interner inte accepterar de som begått brott mot barn. Må de brinna i helvetet båda två
Citera
2020-07-13, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tänkte skriva precis samma sak innan men orkade inte. Lågbegåvad kan jag beskriva CL som men vet för lite om E för att ha den åsikten.
Däremot så får man ju en viss känsla under hennes förhör.
E verkar ju än idag, efter att det varit slut i två år. Fortf tråna efter honom och se upp till honom, hon skulle ta tbx honom direkt. Flera gånger nämner hon typ "Carita e rädd han ska gå tbx till mig, Carita har tatt över mitt liv" "vi e bästa vänner, han berättar om allt dåligt med Carita för mig, han är för ärlig med mig" Inte alls bestört över vad han är anklagad för, el vad Carita sagt om vad hon trodde sig veta hänt Es och CMs barn. Tviii, en pedofil, hennes barns pappa! Det räcker för vad jag ska ha för åsikt om henne. Vilka jävla människor i denna krets! Barnens pappa vet man inte mkt om, håller en tumme för att han ska va lite reko iaf.
Citera
2020-07-13, 00:19
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Han är innerst inne så grym så han måste visa sig så duktig utåt.

Han är verkligen hemsk. Allt han bett och sett CL göra, där visar han "sitt rätta jag "

Undra om de hans omgivning är förvånade eller detta va nåt som många kände till

Hans mamma verkar iallafall stolt över honom, hon har honom och hela syskonskaran som omslagsbild på fb.
Citera
2020-07-13, 00:21
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:
Mycket mycket oroväckande med den här Emma! För övrigt finns det ngr länkar till sociala medier på henne? Frågar för jag har inga själv att söka med. Bilder kanske?

Kolla hennes fb.
Citera
2020-07-13, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Bullseye!
Det är så skrämmande att hon inte pratar om sina barn på ett kärleksfullt sätt eller något sätt överhuvud taget. Det är som om de inte finns, trots de blivit utsatta för det värsta barn kan bli och av den person de skall vara tryggast med. Hon måste lida av flera komplicerade diagnoser inklusive empatilöshet.
Han verkar mest bekymrad över att ha förlorat sitt liv och nu sitter bakom lås och bom. Inte en enda tanke om vad han har gjort och utsatt de små barnen för.
Gud var jag önskar att det vore sant att det man hört att andra interner inte accepterar de som begått brott mot barn. Må de brinna i helvetet båda två

Jag vet inte hur det fungerar med skydd på anstalten när man eventuellt har en hotbild mot sig men kan tänka mig att kvinnorna finner henne lika avskyvärd som vi. Han hamnar väl på Skogome eller motsvarande. Där är han inte värre än någon annan kanske
Citera
2020-07-13, 00:23
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78

Hans mamma verkar iallafall stolt över honom, hon har honom och hela syskonskaran som omslagsbild på fb.
länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in