Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Jag uppfattar det som om förhörsledarna förstår att hon är en notorisk lögnare så det är inte lönt att gå vidare med allt. Exempelvis påstår CL att CA skulle stoppat in sin K*K i pojkens mun och det kom hon på sådär apropå helt plötsligt. De väljer att inte ens konfrontera honom med det. Jag tycker de båda är vidriga psykopater. Hur ens det är möjligt att begå övergrepp på barn och dessutom sina egna söner är fullständigt bisarrt? Hon är totalt empatilös och jag kan inte någonstans i FUPen lösa om att hon är ångerfull vad hon utsatt dem för.
Jag märker att de försöker pressa CA men till vilken nytta? Han erkänner inte ett dugg trots han är överbevisad femhundra gånger. Han till och med ganska ofta sitter och skrattar vilket är så vidrigt. Jag får dessutom en känsla av att när han ser filmerna spelas upp för honom att han njuter. Det finns ingen ånger alls eller medlidande med offren som är små barn. Nä fy fan. Sitta och garva när det är så fruktansvärda brott.
Han är en totalt iskall narcisist, beter sig hemskt i förhören! Carita visar inte någon ånger alls iheller. Dock är hon nedstämd, men det är enbart för att hon vet vad som väntar henne, och att hon förlorat CA! Kan inte en gång se att hon pratar om sina barn på ett kärleksfullt sätt, frågar efter dem, eller är orolig över deras framtid! Nä dessa två individer kan ruttna! CA kommer få ett helvete med den attityd han visar på kåken! Inte att förglömma att det är ANTAGLIGEN dessa heltrasiga kvinnor som gett honom denna grandiosa självbild! För vad? Att han hade en fast anställning på ett vardagligt jobb, såg till att det fanns mat på bordet och tog ungarna till Leos? Många pratar om honom som att han hade pengar o bra jobb, va duktig på o ta hand om hushåll, o barn, hjälpte andra. Det är för fan inga exceptionella egenskaper! Det är en kompensation för hans ruttna inre, typiskt psykopat beteende. För Inget annat har han, blekfet, halft efterbliven WT!