2020-07-11, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodda
Vad hände med den misstänka Erika Walter ? Hittar ingenstans i fuppen att hon ens nämns ?

Vem är det? Aldrig hört namnet förut
Citera
2020-07-11, 23:32
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Finns ju inte en chans att pojkarna slapp övergrepp när de bodde ihop. De dokumenterade Övergreppen började 2018 när de inte bodde ihop, sedan hittas inga filmer från tiden de bor ihop och börjar återigen när de flyttar isär sista gången. Hon erkänner ju att hon sett CA stoppa in sin penis i pojkens mun i duschen
Vill knappt tänka på vad de pojkarna fått utstå mer

Enligt journalerna (alltså vad Carita sagt till sin kurator/sköterska/läkare) från vc så tog det slut mellan C&C i mitten av augusti 2018.
Det första dokumenterade övergreppet skedde den 26 augusti, och efter några barnvåldtäkter blev de tillsammans igen.

Så en tanke är att Carita gav Christian det han ville ha - allt för att få tillbaka honom..?

Jag tror inte ens att det var honom hon var så kär i, utan som EH sade i förhör, så var Carita avundsjuk på livet Christian och E hade.
Christians årsinkomst är den dubbla mot Caritas, och han har minsann råd att ta med ungarna till Leos lekland - sådant som Carita tydligen saknade medel för.

Så jag tror att oavsett vem mannen var, så hade Carita gjort allt för att behaga honom, så länge hans årsinkomst var tillräckligt hög.
I detta fall var det dessvärre inte en man som ville ha på sig blöja o bli nedbäddad i en spjälsäng, eller en man som nöjde sig med några trekanter med vuxna människor, utan en pedofil och sadist.
Citera
2020-07-11, 23:41
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Varför får inte CL ha aktivt eller passivt konto på instagram? Någon lag typ?

Satan vilket korkat svar.
Citera
2020-07-11, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Finns visst bland deras chatt historik när hon skriver att han ska få en överraskning i morgon och att hans telefon kommer bombas.

Även förhörsledaren har ju konstaterat att övergrepp skett UTAN direktiv.

Inte för jag förstår vad det spelar för roll. Stor skillnad på att behaga och ha en trekant tex, men att våldta sina barn och skratta och skriva kommentarer som "han fick så mycket, han svalde det älskling" det kan man fan inte göra om man inte är pedofil själv. Men ni kanske skulle klara av det.

Utan direktiv eller efter direktiv lika sjukt och äckligt såklart. Likaså allt hon gjort oavsett läggning, nämnt detta innan men ja, tar det igen så eftersom du verkar vilja missförstå den biten.

Ja såg det" han svalde allt" "massor kom in" fyyy faan så vidrigt....helt jävla sjukt. Det va då han svarade "såg ut som det va jämte " o hon svarar " va du skrev ju (emoji o hjärta) som om att det handlade om nån jävla hemläxa och hon skulle få godkännt av honom. Det är min uppfattning iaf.
Men lika sjuka/hemska båda två som kan göra så mot barn, det är min åsikt.

Såg ett meddelande där hon skriver nåt du nämnde om en överraskning och han ska få full tele men sen vet jag ej om det framstod vad det handlar om? Tele är en förkortning för nåt? bor i Spanien mer än havla mitt liv nu så kanske ej känner till alla förkortningar eller nya slangord
Citera
2020-07-11, 23:56
Medlem
TheBluntManClans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Enligt journalerna (alltså vad Carita sagt till sin kurator/sköterska/läkare) från vc så tog det slut mellan C&C i mitten av augusti 2018.
Det första dokumenterade övergreppet skedde den 26 augusti, och efter några barnvåldtäkter blev de tillsammans igen.

Så en tanke är att Carita gav Christian det han ville ha - allt för att få tillbaka honom..?

Om dina datum stämmer kan det definitivt vara en rimlig teori för hur och varför övergreppen började. Det skulle heller inte vara helt orimligt att det är så CL vill få det att se ut, vara offret på nåt sätt, men så smart tror jag inte att hon är.

Jag personligen känner bara att hon är för bekväm med övergreppen på nåt sätt, men jag förstår mig nog inte på det helt enkelt.
Citera
2020-07-11, 23:58
Medlem
Citat:
Utmärkt sammanfattning!

Jag ligger långt efter med läsningen i tråden nu, men har till slut kommit igenom förundersökningen.

Vet inte om jag missuppfattar dig i ditt uttalande: ”Den där Christian verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Han fullkomligen strösslar bp runt sig. De verkar ju ha hittat hans skit på varenda enhet de kollat igenom. Till och med i papperskorgen på en av hans datorer. Då ska man komma ihåg att han inte var misstänkt när hon greps och hade en hel dag på sig att undanröja bevis. Himla tur att han är korkad.”
Datorn lämnades till polisen den 10 november, snacket gick på byn redan samma kväll, men kärleksparet greps först på kvällen den 13..?
Alltså hade båda minst två dagar (om man generöst räknar bort kvällen den tionde november) på sig att undanröja bevis?
Jaa det där har jag tänkt mkt på. Tre dagar! Dem visste datorn va inlämnad, CA blev uppringd av både Sandra o soc. Och INGEN av dessa två jubel idioter, kom på tanken att försöka undanröja saker! Chockerande! Men skönt, bevisbördan blev så mkt starkare..
Citera
2020-07-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Är det inte där, när de konfronterar henne med det, hon menar på att samtidigt som hon pratar i telefon med Christian, så smsar han samtidigt och skriver vad hon ska säga? Hon är så vidrig!
Fy fan vad vidrigt, dödsstraff har vi inte men låt asen plågas en i en långsam smärta resten av sina vidriga liv.
Citera
2020-07-12, 00:15
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Jaadu! Det kan man undra! Det är nog många som slängt sina gamla mobiler och datorer just nu! Det finns mer i det här än någon kan ana....en jävla härva är det! Tyvärr missade polisen det när de koncentrerade sig på CL och CA. Nässjö är en jävla porrstad. Ni tror de var ensamma om detta??? Nää det finns både droger och filmer som cirkulerar i den staden.Ska forska lite nästa gång jag är i den hålan! Finns ju massa swingers som både CL och CA har varit med som jag förstått via PM jag fått. Swingers finns det massor av i den staden och säkerligen många fler pedofiler ......Hoppas polisen har börjat nysta i resten också. Jävla skit stad.

Kan du ta emot pm, med tanke på att du har gjort förre än 50 inlägg?
Citera
2020-07-12, 00:18
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Utifrån pappans vilja till att hjälpa en son som visar tydliga tecken på att inte må bra är ett av dem.

Finns det någon annan källa än CA på det?
Citera
2020-07-12, 00:22
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Precis! Det är ju det jag försöker säga i mina inlägg!. Den som söker ska finna. Gräv och du skall finna så säger jag.CL:s barn borde få en trygg uppväxt för att istället få uppleva mer! Nässjö är en sjuk stad.......En mycket sjuk stad. /404
Det gäller även CAs barn, utgår jag från?
Citera
2020-07-12, 00:35
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Jag har läst hela fu, dock uppdelat under X antal dagar pga livet.
Men är det verkligen förskolan som säger det (som jag fet-markerade) eller är det bara CA? Att CA vill framställa sig som den bäste styvfadern någonsin är ju ingen överraskning.

Angående CA och EH känns det orimligt (i mitt lekmannahuvud) att CA aldrig visat några som helst ’udda intressen’ för Emm@. Särskilt med tanke på att CL började samla bp bara två veckor efter att de officiellt blivit ett par.
EH nästintill skryter om hur väl hon känner CA, så att hon inte märkt något udda med honom på nästan tio år känns märkligt.

CL hävdar ju att EH berättat om golden showers och trekanter redan medan de var tillsammans (CA och EH alltså), och att CA och EH hade grälat om övergrepp(smaterial?) när CA slängde ut EH..?

Trist att CL är en notorisk lögnare, o att vi troligen aldrig får reda på allt som har hänt.

Har också läst hela FUPen men var hittar du att CA börjat samla BP redan 2011?
Citera
2020-07-12, 00:43
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Nu är det ju så att vi som tror att CL våldtar barnen för att tillfredställa CA är ju inte pga att vi ej tror det finns kvinnliga pedofiler utan för att vi läst fup där det existerar uppenbara bevis i meddelande, mellan CL och hennes pojkvän CA, att han ger instruktioner vad hon ska göra och hon gör precis vad han kräver av henne.

Det är inte så att det finns meddelande där hon skriver "ah va så kåt ikväll så jag skickar en skön video av vad jag gjort " (med barnet)
Förstår att man kallar henne pedofil efter vad hon gjort.
Men tror faktiskt att hon kände det va ett krav för att behålla honom, att göra just vad han ville och "behövde"
Desperat att ej få behålla honom.

Hon verkar ju veta varför det blev stormigt mellan Emm* och CA. De gjort saker som Emm* gått med på men ej viljat hålla på med och kände sig otillräcklig i förhållandet så lämnade.
Istället för att CA skulle böna och be om att bli tillsammans så var han upptagen med CL
När Emm* förvånas över att han ej bryr sig om att försöka bli tillsammans igen så hotar hon med att anmäla honom för det han gjort mot barnen (som CL hörde) Emm* nekar detta men sager hon hotade typ om att ta barnen eller nåt sånt men ej pga övergrepp.
Nej det kommer hon ju knappast erkänna.

Är det verkligen så du uppfattar CL när du läst FUP?
För mig framstår det som otvivelaktigt att de begått brotten tillsammans och hetsat varandra. Båda tänder på det. Dessutom tycker jag det är klarlagt att hon är utan tvekan mytoman och mängder med lögner märks i förhören. Inklusive det här med att hon hört EH och CA bråkat om vad han gjort med barnen. Tycker det finns inga tvivel att hon ljuger om det och massor av annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in