Citat:
Ursprungligen postat av
Edgerton
Mångkulturen är inte påtvingad av någon. Svensken har haft tillgång till lämplig information och bör ta ansvar för de beslut han fattar. I vårt riksdagsval var alla politiker mycket tydliga vad de ville. Trots det röstade sådär 82 procent av svenskarna på de etablerade partierna. Det är inte de etniska minoriteternas fel. De är inte i majoritet och även om hade varit det hade de röstat i egenintresse vilket jag inte har några problem med. Det är i slutändan vita kristna svenskar som är ansvariga för vilka politiker de röstar på. Det samma gäller vita amerikaner. Det finns inga ursäkter. Populisterna är fruktansvärt tydliga vad de vill och folket har tagit ställning. Du måste lära dig att leva med att svensken eller vita diasporan är liberaler. Det är inte Goldman Sachs eller Citybank som är "onda". De tänker i termer av profit och sedan köper de politiker. Det är dem som röstar på de här politikerna som bör hållas ansvariga och inte Goldman Sachs eller Citybank. De bryter inte mot lagen. Tvärtom. All information är helt tillgänglig. Jag lever med att min omgivning är liberal och hatar dem inte för det även om jag inte delar deras åsikter. Däremot håller jag dem ansvariga för vad de gör och odlar mina egna intressen.
Nja...du har delvis rätt, ingen har tvingat oss, fast jag vill ändå försvara folket.
Politikerna har inte alls varit tydliga, tvärtom, dels brukar migrationen inte diskuteras i valrörelser, sossarna lade ner mycket energi på att flytta fokus till andra politikområden.
Dessutom har etablissemanget mycket effektivt med dokumentärfilmer och ständiga upprepningar lurat folk att tro att vi nu har Europas strängaste migrationspolitik och att migrationen därför har stoppats.
Folket har också indoktrinerats att tro att alternativet till 7-klövern är nazism.
Många tror på allvar (även folk jag känner) att om SD vinner så kommer vår industri att ställa om till tvål och lampskärmsproduktion.
Nej, de verkligt skyldiga är etablissemanget, de har all fakta men förvägrar folket samma kunskap, dissidenter och alternativmedia smutskastas eller förtigs. Folket har inte fått en rättvis chans.