Citat:
Jag har inte sett någon bild (alls) där någon makthavare fotograferas med byxorna nere förutom prins Andrew men den bilden kan betyda vad som helst. Det figurerar en del kvinnor i dokumenten. Finns det bevis på direkt utpressning i de släppta dokumenten? Jag är inte så säker på att det finns det men du kan säkert citera detta ur dokumenten på justice.gov hemsida. Förövrigt finns domsluten, stämningarna osv. online. Jag betvivlar att du kommer ge oss några bevis på något av detta.
Jag vill minnas att jag själv har skrivit om Hias dumpar migranter i Europa och Kanada samt judisk opinionsbildning rörande öppna gränser. Jag har inte skrivit att svensken får vad "han förtjänar". Jag har sagt att svensken får bära konsekvenserna av sina egna beslut. Röstar man på partier som lägger sig platt för tex. Judiska Centralrådet (så som Vänsterpartiet) ligger
Många väljare och politiker är mottagliga till israelisk/judisk Hasbara. Vidare är många av våra liberala eliter sympatiska med Israel och identifierar sig med den judiska staten och dess intressen. I fallet Iran handlar det om sammanfallande intressen. Israel vill ha krig med Iran och USA vill trycka ned Iran i egenskap av BRICS-medlem. Ett Iran som faller skulle skada BRICS och framförallt Kina. Sedan finns andra intressen så som exil-iranska och liberala intressen. I Sverige har alla partier i riksdagen ställt sig bakom det amerikanska/israeliska kriget. Detta gäller även Vänsterpartiet. Som jag har påtalat tidigare har du flera intressen i västvärlden bortom det judiskt-sionistiska.
Jag har inte sett någon bild (alls) där någon makthavare fotograferas med byxorna nere förutom prins Andrew men den bilden kan betyda vad som helst. Det figurerar en del kvinnor i dokumenten. Finns det bevis på direkt utpressning i de släppta dokumenten? Jag är inte så säker på att det finns det men du kan säkert citera detta ur dokumenten på justice.gov hemsida. Förövrigt finns domsluten, stämningarna osv. online. Jag betvivlar att du kommer ge oss några bevis på något av detta.
Jag vill minnas att jag själv har skrivit om Hias dumpar migranter i Europa och Kanada samt judisk opinionsbildning rörande öppna gränser. Jag har inte skrivit att svensken får vad "han förtjänar". Jag har sagt att svensken får bära konsekvenserna av sina egna beslut. Röstar man på partier som lägger sig platt för tex. Judiska Centralrådet (så som Vänsterpartiet) ligger
Många väljare och politiker är mottagliga till israelisk/judisk Hasbara. Vidare är många av våra liberala eliter sympatiska med Israel och identifierar sig med den judiska staten och dess intressen. I fallet Iran handlar det om sammanfallande intressen. Israel vill ha krig med Iran och USA vill trycka ned Iran i egenskap av BRICS-medlem. Ett Iran som faller skulle skada BRICS och framförallt Kina. Sedan finns andra intressen så som exil-iranska och liberala intressen. I Sverige har alla partier i riksdagen ställt sig bakom det amerikanska/israeliska kriget. Detta gäller även Vänsterpartiet. Som jag har påtalat tidigare har du flera intressen i västvärlden bortom det judiskt-sionistiska.
Din lögnaktiga premiss är att svensken och amerikanen får vad de vill förtjänar, eftersom de i fria val upprepat röstat för det. En premiss som också Aron Flam och Adam Cwejman gett luft åt: "Vad är det med er svenskar som gör att ni förstört ert land?"
Den stackars krake i tråden som inte snappat upp denna din attityd mot svenska folket vid det här laget, kan jag bara sortera in bland de hopplösa fallen. Andra får gärna leta i dina kommande poster efter samma mantra (du kommer inte kunna hålla dig): Svensken bad om det! Annars hade han inte röstat för det!
Ungefär som amerikanen röstade på Trump för att kriga med Iran, så röstade svenska folket in SD för att krypa i Tel Aviv och heja på sionistiska evighetsinterventioner!
Detta är förstås inget en normalfuntad person kan hålla med om utan denne bör istället notera tvångsmässigheten i framförandet. Vadan monomanin?
Jag misstänker att det här försåtsbeteendet snart spelat ut sin roll. Att inte ta åt sig äran för den påverkansoperation som nu naket demonstreras genom "våra" politikers servila beteende, när USA:s president visar så tydligt vad som gäller. Uttryckliga, högljudda löften om fred till väljarna väger lätt jämfört med sionistiska uppdragsgivare - krig blev det.
Alla slaktade barn i världen väger lätt, alla ekonomiska umbäranden, alla moraliska principer. Varför skulle en sådan krass verklighet motiveras med annat än hänvisning till makt? Ett implicit apartheid-/kastsystem kommer bli explicit, när det uppenbarligen inte spelar någon roll hur nakna maktdemonstrationerna än är. Det franka, triumfatoriska tonläget kommer sprida sig från Israel till sionister i resten av världen. Den som varit på X de senaste åren, vet ju att vi inte talar om blygsamma, nedtonade personer och att det föreligger ett uppdämt hämndbegär.
För övrigt var det Mandelsons kalsongbild jag syftade på.