2017-05-09, 18:29
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Hur kan en som jobbar som sångerska aldrig ha varit bortrest från sin familj förut? Dom åker ju runt hela tiden. Låter jättekonstigt.
Hon har inte haft mycket till musikkarriär sedan 80-talet, så det har nog inte varit ett problem.

Senaste studioalbumet släpptes för över 20 år sedan, tror det var på engelska och floppade rejält. En samling med några av hennes 80-talslåtar kom för drygt 10 år sedan, då släpptes också något Let's Dance-grejs.

Book har inte turnerat så länge jag kan minnas, men det dyker säkert upp någon ströspelning då och då. Hon tar med all säkerhet det som erbjuds. Tidigare i år körde hon väl 20-30 minuter på ett Harrys, men med sådana ströspelningar är man ju borta max en natt.

Det är väl snart ingen som kommer ihåg att hon var artist under några år på 80-talet, numera är hon väl mest "känd" för alla snyftiga löpsedlar, tramsprogram i tv och sitt konto på Instagram.
Senast redigerad av emma80 2017-05-09 kl. 18:31.
Citera
2017-05-09, 18:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
Nu när hustyrannen är borta ett tag kommer de att märka hur skönt det är att ha ett vanligt liv utan en periscopande, skrikande knäppskalle. Det blir nog livskris för mer än en när hon kommer tillbaka.
Citera
2017-05-09, 19:16
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Men nu får de ju inte ens prata i telefon eller ha kontakt överhuvudtaget

Varför gör dom så? Det kommer inte tillföra ett dugg. Snarare kommer det att sänka motivationen och försämra resultatet.
Citera
2017-05-09, 20:57
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Varför gör dom så? Det kommer inte tillföra ett dugg. Snarare kommer det att sänka motivationen och försämra resultatet.

Skulle tippa att de ser det som att deltagarna ska vara helt fokuserade på sin träning. Sen så vill de nog inte att något om programmen läcker ut i förtid tack vare skvaller till de närstående kan jag tänka mig.
Citera
2017-05-09, 22:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Tror dom är så pass skadade och helt handikappade nu när matmor är väck. Kanske att dom går ner mer i vikt än mamsen?

Hon tog väl inte med sig kylskåpet till inspelningen får vi hoppas så de kommer nog att klara sig fint.
De bor ju i storstan så det finns ju korvkiosker och pizzerior i varje gathörn så de lär inte svälta.
Snarare kommer de att bli skrämda av den STORA TYSTNADEN som kommer att hemsöka dem varje natt och det kommer ju att bli jobbigt förstås om inte den där Felicia skriker lika mycket som Anna förstås och det finns det ju risk för.
Jag unnar familjen lite lugn och ro några veckor utan skrikhalsar och periscopande mm.
Varför kan inte dottern hålla sig lite lugn en enda vecka utan att härja runt på sociala medier och skrämma upp folk med blockeringar mm.? Hon är ju lika tokig som sin mamma.
Någon skrev tidigare i tråden att den äldste sonen i princip har rymt fältet och det gör han rätt i.
De mindre barnen borde också få komma till ett lugnt ställe så att de kan utvecklas till normala människor.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-05-09 kl. 22:23.
Citera
2017-05-09, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon tog väl inte med sig kylskåpet till inspelningen får vi hoppas så de kommer nog att klara sig fint.
De bor ju i storstan så det finns ju korvkiosker och pizzerior i varje gathörn så de lär inte svälta.
Snarare kommer de att bli skrämda av den STORA TYSTNADEN som kommer att hemsöka dem varje natt och det kommer ju att bli jobbigt förstås om inte den där Felicia skriker lika mycket som Anna förstås och det finns det ju risk för.
Jag unnar familjen lite lugn och ro några veckor utan skrikhalsar och periscopande mm.
Varför kan inte dottern hålla sig lite lugn en enda vecka utan att härja runt på sociala medier och skrämma upp folk med blockeringar mm.? Hon är ju lika tokig som sin mamma.
Någon skrev tidigare i tråden att den äldste sonen i princip har rymt fältet och det gör han rätt i.
De mindre barnen borde också få komma till ett lugnt ställe så att de kan utvecklas till normala människor.
Hon har väl bara en son? Han o V är väl "de yngsta barnen"?
Citera
2017-05-09, 23:37
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Vi som står henne närmast vet att Biggest Loser VIP är bland det svåraste hon gjort i hela sitt liv."

Man blir ju faktiskt lite avundsjuk på henne. Snacka om att ha haft ett lätt liv när höjden av svårigheter är att bo på lyxhotell och träna.

Familjen tror jag njuter i fulla drag just nu när allt är lugnt och skönt, risk att dom flyttat och skaffat nya identiteter när Anna väl släpps ut från sin fatcamp.
Jag som trodde det svåraste var när hon skulle ta bort tapen från ärren på armarna när hon opererade bort gäddhängen.
Där var det nog rekord i både tårar och skrik - och det vill inte säga lite när det gäller Anna...
Citera
2017-05-10, 00:20
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Jag som trodde det svåraste var när hon skulle ta bort tapen från ärren på armarna när hon opererade bort gäddhängen.
Där var det nog rekord i både tårar och skrik - och det vill inte säga lite när det gäller Anna...

Kul att se. Varnar dock för en naken Frankenstein-Book.
http://www.tv4.se/plastikkirurgerna/...bf72519400217b

Kul textat också, "när man gör sina wraps på gymmet". Frågan är ju om hon menade reps eller om hon lagar till wraps samtidigt som hon tränar.

Om hon lyckas gå ner i vikt igen så blir det väl ett nytt besök för att ta bort gäddhäng.
Citera
2017-05-10, 02:41
Medlem
Citat:

Kul textat också, "när man gör sina wraps på gymmet". Frågan är ju om hon menade reps eller om hon lagar till wraps samtidigt som hon tränar.

Om hon lyckas gå ner i vikt igen så blir det väl ett nytt besök för att ta bort gäddhäng.
Hon opererade bort ett par kvadratmeter gäddhäng för ett antal år sedan. Vore bra om dom fixade ögonbrynen samtidigt nu så hon inte ser ut som en ledsen ko efter viktraset. I och för sig passar dom in då hon gråter kontinuerligt.
Citera
2017-05-10, 06:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon har väl bara en son? Han o V är väl "de yngsta barnen"?

Jasså, jag har inte någon större koll på familjen men fick för mig att det var fyra barn. Nåväl, de äter ju på skolan samt finns det ju snabbmat, dels i affären och i kiosker, pizzarestauranger mm så de behöver inte svälta däremot skulle barnen behöva att byta miljö eftersom risken är stor att de inte kommer att klara ett normalt liv i framtiden.
Citera
2017-05-11, 02:41
Medlem
Dottern,Felicia,sköter Tunnans (snart kanske kallad "Pinnen") instagram. Påstås det.
"Jag,Felicia sköter mammas instagram,all media,kontakter.......så allt går genom henne"

Henne? Borde det inte stå "mig",eller försa sig fru Book där?
Citera
2017-05-11, 10:37
Citat:

Varför gör man på det där viset mot sig själv för?
Och vad då "tre timmar på gymmet". Hade hon varit där regelbundet och så många timmar per gång så hade hon sluppit att massakera sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in