Citat:
Stackars Anna, inte ens när hon inte instagrammar håller sig trollen borta.
Men ingen fara för Felicia kommer till sin mammas räddning och ska blockera trollet.
Hon har helt klart lärt sig hantera folk av mamma.
Alla kändisar, och "kändisar", har troll och allmänna idioter som kommenterar på instagram. De flesta andra har dock lärt sig att ignorera trollen för det är det bästa sättet att få tyst på dem. Att konfrontera dom och bråka med dom som Anna gör leder ju bara till att fler troll dras till henne. Sen visst, jag fattar att man vill svara tillbaka när någon är dryg och otrevlig och det gör jag ju själv (till en viss gräns). Men jag är ju också inte en offentlig person.

Hon har helt klart lärt sig hantera folk av mamma.

Citat:
Ja, Felicia är verkligen ett chip off the old block som de säger på engelska. Det kommer bli intressant att se hur länge Anna kommer att vara borta från offentligheten. Nu har jag aldrig kollat på Biggest Loser men jag antar att det är så att de som lyckas sämst åker ut snabbast?
Eftersom det är en kändisversion av programmet så tror jag nog att det tar minst ett par veckor innan fettot åker ut. Varken stor-fläsket eller lill-fläsket kan ju hantera kritik. de går ju i fällan var eviga gång. "Nättrollen" eller de som nu vill trigga får ju verkligen vatten på sin kvarn då de verkligen nappar på precis allt.

Citat:
Nja, jag tror nog det är lill-fläsktunnan som skriver. De är båda kassa på att uttrycka sig och äpplet faller ju inte långt från trädet. Båda två är ju snatterskor enligt gamma fin -zigensk kultur. 
Citat:
Fläsktunnan nappar ju som vi alla vet på ALLT så länge hon får synas och höras. Men i vanlig ordning kommer det väl bli gnöl, grin, tandagnisslan om att de andra har "fusktränat" eller fuskbantat. Sen lär hon väl behöva ha sökt vårt mist ett par ggr under inspelningen, det är ju alltid så det henne.
Jag tror nog Anna håller sig kvar i tre-fyra veckor i alla fall. Det här är ju Biggest Loser VIP så jag undrar om de är lika hårda med reglerna och kraven som i vanliga BL.
Jag undrar varför hon ens är med. Eller, jag vet ju varför men varför tänker hon inte på konsekvenserna. Ingen bryr sig om Anna Svensson från Sundsvall åker ut efter två veckor men om Anna Book gör det så har ju folk väldigt roligt åt det. Jag tror inte att hon har så många erbjudanden att välja på men jag skulle aldrig ställa upp på vad som i slutändan kommer att bli förnedringstv.
Jag undrar varför hon ens är med. Eller, jag vet ju varför men varför tänker hon inte på konsekvenserna. Ingen bryr sig om Anna Svensson från Sundsvall åker ut efter två veckor men om Anna Book gör det så har ju folk väldigt roligt åt det. Jag tror inte att hon har så många erbjudanden att välja på men jag skulle aldrig ställa upp på vad som i slutändan kommer att bli förnedringstv.