2017-05-09, 12:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Stackars Anna, inte ens när hon inte instagrammar håller sig trollen borta. Men ingen fara för Felicia kommer till sin mammas räddning och ska blockera trollet.
Hon har helt klart lärt sig hantera folk av mamma. Alla kändisar, och "kändisar", har troll och allmänna idioter som kommenterar på instagram. De flesta andra har dock lärt sig att ignorera trollen för det är det bästa sättet att få tyst på dem. Att konfrontera dom och bråka med dom som Anna gör leder ju bara till att fler troll dras till henne. Sen visst, jag fattar att man vill svara tillbaka när någon är dryg och otrevlig och det gör jag ju själv (till en viss gräns). Men jag är ju också inte en offentlig person.
Citat:
Ja, Felicia är verkligen ett chip off the old block som de säger på engelska. Det kommer bli intressant att se hur länge Anna kommer att vara borta från offentligheten. Nu har jag aldrig kollat på Biggest Loser men jag antar att det är så att de som lyckas sämst åker ut snabbast?

Eftersom det är en kändisversion av programmet så tror jag nog att det tar minst ett par veckor innan fettot åker ut. Varken stor-fläsket eller lill-fläsket kan ju hantera kritik. de går ju i fällan var eviga gång. "Nättrollen" eller de som nu vill trigga får ju verkligen vatten på sin kvarn då de verkligen nappar på precis allt. De som är normalbegåvade vet ju att det inte ens är värt energin att kommentera allt som skrivs. Men Fläsk-tunna-familjen bara ÄLSKAR all typ av publicitet. Det är väl därför denna icke-artist lyckats fortsätta vara så känd som hon är. Dock är hon ju känd som ett miffo och inte som en artist p g a hennes sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Om det nu verkligen är Felicia som skriver. Kan lika gärna vara Tunnan,som åkt ur programmet och skriver under dotterns namn.
Nja, jag tror nog det är lill-fläsktunnan som skriver. De är båda kassa på att uttrycka sig och äpplet faller ju inte långt från trädet. Båda två är ju snatterskor enligt gamma fin -zigensk kultur.

Citat:
Jag tror nog Anna håller sig kvar i tre-fyra veckor i alla fall. Det här är ju Biggest Loser VIP så jag undrar om de är lika hårda med reglerna och kraven som i vanliga BL.
Jag undrar varför hon ens är med. Eller, jag vet ju varför men varför tänker hon inte på konsekvenserna. Ingen bryr sig om Anna Svensson från Sundsvall åker ut efter två veckor men om Anna Book gör det så har ju folk väldigt roligt åt det. Jag tror inte att hon har så många erbjudanden att välja på men jag skulle aldrig ställa upp på vad som i slutändan kommer att bli förnedringstv.
Fläsktunnan nappar ju som vi alla vet på ALLT så länge hon får synas och höras. Men i vanlig ordning kommer det väl bli gnöl, grin, tandagnisslan om att de andra har "fusktränat" eller fuskbantat. Sen lär hon väl behöva ha sökt vårt mist ett par ggr under inspelningen, det är ju alltid så det henne.
Citera
2017-05-09, 15:01
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Nu ska Annas familj köra en livesändning för att berätta hur det är hemma utan sin mamma.
Wow så spännande.
Citera
2017-05-09, 15:20
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Nu ska Annas familj köra en livesändning för att berätta hur det är hemma utan sin mamma.
Wow så spännande.

Men jesus... Dom är två vuxna människor och två tonåringar som är kvar i lägenheten medan Anna är borta. Jag tror nog att dom ska överleva. Vad ska dom säga liksom? "Buhu, vi vet inte hur mycket chiliexplosion vi ska ha i maten"?
Citera
2017-05-09, 15:22
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Fläsktunnan nappar ju som vi alla vet på ALLT så länge hon får synas och höras. Men i vanlig ordning kommer det väl bli gnöl, grin, tandagnisslan om att de andra har "fusktränat" eller fuskbantat. Sen lär hon väl behöva ha sökt vårt mist ett par ggr under inspelningen, det är ju alltid så det henne.

Det är det som är det mest fascinerande med henne. Hon skäms aldrig för det hon gör. Det är alltid någon annans fel eller så finns det en bortförklaring.
Citera
2017-05-09, 16:07
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Men jesus... Dom är två vuxna människor och två tonåringar som är kvar i lägenheten medan Anna är borta. Jag tror nog att dom ska överleva. Vad ska dom säga liksom? "Buhu, vi vet inte hur mycket chiliexplosion vi ska ha i maten"?

Mest rädd blir jag av alla hyllningskommentarer på inlägget, jag menar hur jävla kul kan det vara att se. Anna har varit borta EN vecka inte ett år.
https://www.instagram.com/p/BT3w4N5B...danobook&hl=sv
Citera
2017-05-09, 16:47
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Mest rädd blir jag av alla hyllningskommentarer på inlägget, jag menar hur jävla kul kan det vara att se. Anna har varit borta EN vecka inte ett år.
https://www.instagram.com/p/BT3w4N5B...danobook&hl=sv
Samt det faktum att det målas upp som en revolutionerande händelse. Mamma har lämnat sin vuxna familj ensamma för ett tag, ojojoj vilken HJÄLTINNA hon är. ALLA är. Svenska Hjältar-galan nästa, de sopar banan med alla andra. En vecka utan varandra...

Dessutom har Felicia hand om alla jobbokningar nu. Lär bli fullt upp på den fronten, när Anna kommer hem igen är hon bokad som pausartist i American Idol och Super Bowl plus som förband till Rolling Stones i Sverige i höst.

Det här är min mamma, hon är en otroligt varm, öppen och modig kvinna /.../ För första gången är hon iväg från sin familj /.../ Just nu är det jag, Felicia som sköter allt från hennes konto på sociala medier till jobb bokningar /.../ skulle ni vilja att vi i familjen kör en live här på Instagram via mammas konto? Hur går det här hemmma utan mamma egentligen? /.../ hon har aldrig varit borta från familjen helt UTAN kontakt från sin familj, tv, telefon, nyheter osv i 5 veckor tidigare. /.../ Sidan sköts av @feliciabook och även alla mail/jobbförfrågningar sköts av henne! Ta hand om er 🌸 - Team Book
Citera
2017-05-09, 17:40
Medlem
Readyfreddies avatar
"Vi som står henne närmast vet att Biggest Loser VIP är bland det svåraste hon gjort i hela sitt liv."

Man blir ju faktiskt lite avundsjuk på henne. Snacka om att ha haft ett lätt liv när höjden av svårigheter är att bo på lyxhotell och träna.

Familjen tror jag njuter i fulla drag just nu när allt är lugnt och skönt, risk att dom flyttat och skaffat nya identiteter när Anna väl släpps ut från sin fatcamp.
Senast redigerad av Readyfreddie 2017-05-09 kl. 17:43.
Citera
2017-05-09, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Om hon gjorde det borde hon ju diskas från tävlingen anser jag. Antingen så tävlar man eller också springer man på kändisfester och begravningar. Man måste välja och prioritera här i världen, även om man är kändis.
Nu är ju Anna ingen vanlig kändis utan tillhör eliten. Sådana kan mycket väl få förmåner då dom är oerhört viktiga för produktionen. Nu ska vi se om Book förändras då hon får äta den mat som bjuds eller om hon har smugit in korvar på rummet.
Citera
2017-05-09, 17:45
Medlem
MoaLjungs avatar
Hur kan en som jobbar som sångerska aldrig ha varit bortrest från sin familj förut? Dom åker ju runt hela tiden. Låter jättekonstigt.
Citera
2017-05-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Vi som står henne närmast vet att Biggest Loser VIP är bland det svåraste hon gjort i hela sitt liv."

Man blir ju faktiskt lite avundsjuk på henne. Snacka om att ha haft ett lätt liv när höjden av svårigheter är att bo på lyxhotell och träna.

Familjen tror jag njuter i fulla drag just nu när allt är lugnt och skönt, risk att dom flyttat och skaffat nya identiteter när Anna väl släpps ut från sin fatcamp.
Tror dom är så pass skadade och helt handikappade nu när matmor är väck. Kanske att dom går ner mer i vikt än mamsen?
Citera
2017-05-09, 18:25
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Hur kan en som jobbar som sångerska aldrig ha varit bortrest från sin familj förut? Dom åker ju runt hela tiden. Låter jättekonstigt.
Hon har nog varit borta (alltså kroppsligt) förr.
Men nu får de ju inte ens prata i telefon eller ha kontakt överhuvudtaget.
Citera
2017-05-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Med tanke på att hon bara har gjort en låt som hon kan uppträda med så tar det ju inte så lång tid för henne att klara av ett gig på nån sunkig förortspizzeria.
Är ju knappast så att hennes kalender är fullbokad av en massa gig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in