2017-06-25, 21:56
Medlem
Här är de....Annas nya gaddar!

http://www.hi-tecdental.com/Kenson-D...th_p_1079.html
Citera
2017-06-25, 22:05
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Sorry but who is Christina Melin?
Tydligen ex-fru till Martin Melin, vilket även Läckberg är. Så Läckberg bjöd visst in sin ex-makes gamla ex-fru till bröllopsfesten. Anna Book fick däremot sitta hemma och läsa om allt i efterhand.
Citera
2017-06-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
633 sidor om Anna Book, är ni helt sjuka i huvudet, vad är så intressant med henne?

Alla har vi en dos av Anna Book inom oss och alla känner minst en kopia av Anna Book. Det är viktigt att ventilera och förstå sig på.
Citera
2017-06-25, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är lustigt att hon alltid lyckas med konststycket att bli felbehandlad hos alla - tandläkare, läkare, frisörer, Arga Snickaren etc. Hmmm.
Vänta bara när problemen börjar uppstå med dom nya gaddarna. Då får den senaste tandläkaren på moppen.
Citera
2017-06-25, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
https://www.metro.se/artikel/modellm...ara-perfekt-xr

Artikel om Anna Books tandläkare Jelena i samband med att hon var med i Mammor och minimodeller på TV3.

Alltså, vad är det här för jävla skum klinik egentligen? Patienterna får själva hämta ut sina tandfasader på en bensinmack i närheten, de är både tandläkare och plastikkirurger, receptionisten har varit med i Outsiders och ägaren har varit med i Mammor och minimodeller...

Gissar att det kommee ta en månad innan Anna Book gråter ut i Aftonbladet om hur dålig behandlingen blev.
Det där programmet kommer jag ihåg nu och hon var helt stirrig den här Jelena. Riktigt jobbig om jag minns rätt. Att hon var tandläkare tror jag inte framgick och den damen skulle jag inte anlita. Slipad och säkert omöjlig att få rätt mot i en process.
Citera
2017-06-25, 22:26
Medlem
JBernards avatar
"Leave Anna Book alone!"
Citera
2017-06-25, 22:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Här är de....Annas nya gaddar!

http://www.hi-tecdental.com/Kenson-D...th_p_1079.html

Jag förstår inte, är tanken att man ska köpa tänderna som privatperson och kanske även själv sätta dit dem i munnen för hemsidan verkar ju även vända sig till privatpersoner ser det ut som? De tar ju kreditkort och allting.
Citera
2017-06-25, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag förstår inte, är tanken att man ska köpa tänderna som privatperson och kanske även själv sätta dit dem i munnen för hemsidan verkar ju även vända sig till privatpersoner ser det ut som? De tar ju kreditkort och allting.

Nu chansar jag. Kan det kanske vara så att om man vill ha en budgetlösning får man införskaffa egna gaddar och ta med, tandläkaren slipper ansvaret om komplikation uppstår pga medtaget material?
Citera
2017-06-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Nu chansar jag. Kan det kanske vara så att om man vill ha en budgetlösning får man införskaffa egna gaddar och ta med, tandläkaren slipper ansvaret om komplikation uppstår pga medtaget material?
Såna tänder finns hos alla tandläkare. Dom används som provisoriska i väntan på kronan från det tandtekniska labbet.
Citera
2017-06-25, 23:50
Medlem
Har ni i tråden inget eget liv överhuvudtaget ?
Att störa sig så i helvete på en annan människa är ju sjukligt och ett bevis på att man själv har grava problem..
Citera
2017-06-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Såna tänder finns hos alla tandläkare. Dom används som provisoriska i väntan på kronan från det tandtekniska labbet.

Men i detta fallet är dessa inte provisoriska?
Citera
2017-06-26, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Men i detta fallet är dessa inte provisoriska?
Jo såna kronor räknas som provisorium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in