2017-11-15, 23:24
Medlem
Littlepaw13s avatar
I fupeN står det klart och tydligt att Antonio är stammis på Soc då tidigare brottsmisstankAR (som annars verkar ignorera, antar att hon hade tandläkaren den dag).

Anna!!
För FAN! Tacka nej till ALTT och ta hand om din jävla som. Kom igen nu
Citera
2017-11-16, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Är inte lägenheter där ofantligt dyra? Hur troligt är det att det där lilla haklösa smutset rör sig i såna kretsar? Eller har jag tittat för mycket på Co/Segemyhr?

Kanske har bostadsbubblan pyst extra där?

Otäckt otäcka drägg o annat löst folk som hänger där , imte som på vår tids häng i kungsan på -80. Han hänger där till kl 24-01 ca. Ok han e 17 år men jag skulle ALDRIG låta min grabb drälla runt inne i city, komma hemdrällandes mit i natten m skola dan där på
Och..SÄRSKILT inte efter vad som hänt! Jag skulle ha fullt fokus på att få ordning på honom. Men nu verkar familjen eniga om att Antonio är oskyldigt dömd o allt är som vanligt alla andra som har fel.
Citera
2017-11-16, 00:39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Kollade nyss på grabbens live medans mamma Book samtidigt står i köket och livear. Grabben uppmanar till att komma till humlegården om 45 min där han hänger om kvällarna, om man vågar facea honom om hans dom.
Dessutom har hans polare nyss köpt en fett jävla dyr lägenhet på strandvägen där dom ska ha fest på fredag. Bara skicka en anmälan på hans insta-dm om du vill komma. Spriten e fixad o inga yngre än -01 får komma " så man inte åker på nån jävla anmälan."
Jodå.. Det sitter han o berättar live, på sitt rum, Tunnans lille korgosse 😇
Hur fan kan de ha så dålig koll på honom?, trots att toffeln slänger upp dörren till hans rum glera ggr utan att knacka för att påminna om nåt ( hörde inte vad) ..

Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Är inte lägenheter där ofantligt dyra? Hur troligt är det att det där lilla haklösa smutset rör sig i såna kretsar? Eller har jag tittat för mycket på Co/Segemyhr?

Kanske har bostadsbubblan pyst extra där?

För mig verkar det osannolikt att det skulle röra sig om Strandvägen i Stockholm, om det är den gatan du syftar på, en bostadsrätt på Strandvägen i Stockholm kostar från ca 100 000:- per kvadratmeter, 4rok på 100 kvm blir ca 20 000 000:-
En inbjudan till en fest i dessa kvarter går inte till på det sättet som det beskrivs i citatet.
Sonen Book har kanske lärt sig att hantera sanningen på samma lättsamma sätt som mamma Book.
Möjligtvis kan Bookslusken känna någon som hyr en lägenhet i andrahand på Strandvägen.
Senast redigerad av trottwell 2017-11-16 kl. 01:12.
Citera
2017-11-16, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Kollade nyss på grabbens live medans mamma Book samtidigt står i köket och livear. Grabben uppmanar till att komma till humlegården om 45 min där han hänger om kvällarna, om man vågar facea honom om hans dom.
Dessutom har hans polare nyss köpt en fett jävla dyr lägenhet på strandvägen där dom ska ha fest på fredag. Bara skicka en anmälan på hans insta-dm om du vill komma. Spriten e fixad o inga yngre än -01 får komma " så man inte åker på nån jävla anmälan."
Jodå.. Det sitter han o berättar live, på sitt rum, Tunnans lille korgosse 😇
Hur fan kan de ha så dålig koll på honom?, trots att toffeln slänger upp dörren till hans rum glera ggr utan att knacka för att påminna om nåt ( hörde inte vad) ..
Då är han alltså rädd för att åka på en anmälan om han råkar stoppa kuken i nån. En 01 är 16 år i år och alltså byxmyndig däremot är det langning om han tänkt bjuda sprit på en 16 åring och även det olagligt. Dags för Anna OCH Roberto att ta tag i sonen med hårdhandskarna om de vill undvika att sonen ska få en fängelsedom på sig!
Citera
2017-11-16, 08:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Då är han alltså rädd för att åka på en anmälan om han råkar stoppa kuken i nån. En 01 är 16 år i år och alltså byxmyndig däremot är det langning om han tänkt bjuda sprit på en 16 åring och även det olagligt. Dags för Anna OCH Roberto att ta tag i sonen med hårdhandskarna om de vill undvika att sonen ska få en fängelsedom på sig!

Jag tror inte att han blir dömd till fängelse än på några år, han är för ung för det, men så småningom är det oundvikligt. Man kan säga att Antonios framtid är utstakad.
Citera
2017-11-16, 11:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil

Någonting säger mig att spriten är fixad via hans föräldrar precis som förra gången så tyvärr tar de inget ansvar för vad som händer
Citera
2017-11-16, 11:42
Bannlyst
Va fan har dessa trådar med feta kossan Anna Book att göra?
Citera
2017-11-16, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fedupwithjewsa
Va fan har dessa trådar med feta kossan Anna Book att göra?

Anna är inte phet just nu utan schmaal. Vi får kalla henne "den tunna" tills hon är tillbaka på sina 102 kg igen.
Citera
2017-11-16, 19:02
Medlem
nickomyras avatar
Har ” den tunna ” redan avslutat sammarbetet med Milestone ?

Nu sker bokningar fr Bobbys hårmedelbuissnes .. känns ju seriöst .

https://www.instagram.com/annatoledanobook/?hl=sv

Undra vad det är för piller de där två stoppar i sig egentligen .. verkar ju inte funka på hårväxt iallafall .. hon har mängder med löshår och gullbobby ser ut att ha tupe
Citera
2017-11-16, 19:04
Medlem
nickomyras avatar
Jajemen .. nog är familjen Stolledano här inne och läser .. nu är sonens IG privat
Citera
2017-11-16, 19:06
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Har ” den tunna ” redan avslutat sammarbetet med Milestone ?

Nu sker bokningar fr Bobbys hårmedelbuissnes .. känns ju seriöst .

https://www.instagram.com/annatoledanobook/?hl=sv

Undra vad det är för piller de där två stoppar i sig egentligen .. verkar ju inte funka på hårväxt iallafall .. hon har mängder med löshår och gullbobby ser ut att ha tupe
Varför håller hon på så där?
Nog för att hon knappt har några bokningar, men då är det väl extra bra att sköta allt själv?
Fuskar hon med något eller varför konstrar hon så?
Citera
2017-11-16, 19:28
Medlem
nickomyras avatar
Får ” säljsidor ” nåt extra med fler klick ..
tänkte om hon länkar till hans sida som betalning för nytt hår .. eftersom hon har haft länkar till både tatueringsstudio och nagelvård ..

Och inte för att jag tror att hon får många förfrågningar .. men med dessa konstiga kontakter vid bokningar så lär hon väl inte få några . .

Hade det varit så att hon inte vill ha någon manager , så hade hon väl valt en vanlig Mailadress för bokningar ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in