Citat:
Ursprungligen postat av
Tallintorsk
Kollade nyss på grabbens live medans mamma Book samtidigt står i köket och livear. Grabben uppmanar till att komma till humlegården om 45 min där han hänger om kvällarna, om man vågar facea honom om hans dom.
Dessutom har hans polare nyss köpt en fett jävla dyr lägenhet på strandvägen där dom ska ha fest på fredag. Bara skicka en anmälan på hans insta-dm om du vill komma. Spriten e fixad o inga yngre än -01 får komma " så man inte åker på nån jävla anmälan."
Jodå.. Det sitter han o berättar live, på sitt rum, Tunnans lille korgosse 😇
Hur fan kan de ha så dålig koll på honom?, trots att toffeln slänger upp dörren till hans rum glera ggr utan att knacka för att påminna om nåt ( hörde inte vad) ..
Citat:
Ursprungligen postat av
Smokes-Lets-go
Är inte lägenheter där ofantligt dyra? Hur troligt är det att det där lilla haklösa smutset rör sig i såna kretsar? Eller har jag tittat för mycket på Co/Segemyhr?
Kanske har bostadsbubblan pyst extra där?
För mig verkar det osannolikt att det skulle röra sig om Strandvägen i Stockholm, om det är den gatan du syftar på, en bostadsrätt på Strandvägen i Stockholm kostar från ca 100 000:- per kvadratmeter, 4rok på 100 kvm blir ca 20 000 000:-
En inbjudan till en fest i dessa kvarter går inte till på det sättet som det beskrivs i citatet.
Sonen Book har kanske lärt sig att hantera sanningen på samma lättsamma sätt som mamma Book.
Möjligtvis kan Bookslusken känna någon som hyr en lägenhet i andrahand på Strandvägen.