2013-12-21, 21:26
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Fast nu ser hon nästan tärd och insjunken ut....

Det är inte undra på att hon går ner i vikt, hon flyger från det ena uppträdandet till nästa. Jag är förvånad att hon hinner med allt!

Nästa rubrik blir antagligen att hon "är sjuk av stress och gått ner pga det" eller "att hon fallit för grupptrycket att bli smal etc etc...."
Citera
2013-12-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Fast nu ser hon nästan tärd och insjunken ut....

Det är inte undra på att hon går ner i vikt, hon flyger från det ena uppträdandet till nästa. Jag är förvånad att hon hinner med allt!
Att medverka i Körslaget och sjungit ombord på en polsk färja är såvitt jag vet allt hon gjort under de senaste åren!
Citera
2013-12-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Att medverka i Körslaget och sjungit ombord på en polsk färja är såvitt jag vet allt hon gjort under de senaste åren!

Det kallas ironi
Citera
2013-12-21, 23:37
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero

Hon har faktiskt både ridit på en häst och fixat håret också. Snart är kalendern för 2014 fullbokad dessutom, finns redan en brasilian wax inbokad i slutet på maj och ett uppträdande på Coop Nära i Dorotea i mitten av oktober.

edit: stryk uppträdandet på Coop i Dorotea, Lili & Susie (utan Susie) prispressade och norpade det giget.
Citera
2013-12-22, 12:45
Medlem
Kollade Körslaget julspecialen igår. Väldigt lite hon får sjunga ut varje gång, alla körerna sjunger ihop.
Undrar varför hon inte tog chansen att sjunga något ur hennes stooora låtskattkista, när hon får tillfälle? Som hon gnällt senast att ingen utav hennes jullåtar spelas på radio.. Magnus Carlsson har gjort en nyispelning av en låt som går varm nu.(Den VAR faktiskt SPECIALSKRIVEN åt HENNE ) Noterade dock att hon låter väldigt ansträngd o flåsig när hon väl sjunger.

By the way, någon som vet vem som kastade den glödheta tändaren, som hon nyligen var på rättegång om?? Tydligen någon liten familjefejd enligt hennes IG, där SANNINGEN ska segra minnsan!! Undras vad som felas när hon lyckas bli osams med var o varannan männska?
Citera
2013-12-22, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Kollade Körslaget julspecialen igår. Väldigt lite hon får sjunga ut varje gång, alla körerna sjunger ihop.
Undrar varför hon inte tog chansen att sjunga något ur hennes stooora låtskattkista, när hon får tillfälle? Som hon gnällt senast att ingen utav hennes jullåtar spelas på radio.. Magnus Carlsson har gjort en nyispelning av en låt som går varm nu.(Den VAR faktiskt SPECIALSKRIVEN åt HENNE ) Noterade dock att hon låter väldigt ansträngd o flåsig när hon väl sjunger.

By the way, någon som vet vem som kastade den glödheta tändaren, som hon nyligen var på rättegång om?? Tydligen någon liten familjefejd enligt hennes IG, där SANNINGEN ska segra minnsan!! Undras vad som felas när hon lyckas bli osams med var o varannan männska?
Det kanske var hennes tidigare så fiina vän Denice Lopez ex som kastade tändaren vilket Tunnan kallade mordförsök?
Citera
2013-12-23, 21:43
Medlem
Min brors kusins avatar
Dags igen att tycka synd om sej i pressen.....

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18076365.ab
Citera
2013-12-23, 22:20
Medlem
hellb0unds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin

Det slår ju aldrig fel.........
Citera
2013-12-23, 22:20
Medlem
Såg henne julhandla i en mataffär. Hon var inte trevlig
mot de andra i affären tvärtom vass och elak.
Hennes flin i TV-rutan är urfalskt…
Citera
2013-12-23, 22:31
Medlem
Jag undrar vad som är fel då hon gråter ständigt?
Citera
2013-12-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag undrar vad som är fel då hon gråter ständigt?
Hon är ett brottsoffer och det är inget ovanligt att brottsoffer gråter och är ledsna.

Slog just på låten Champagne med Anna Book och herre min skapare vilket internationellt sound låten har, med rätt marknadsföring hade den kunnat toppa Billboardlistan.
Citera
2013-12-24, 00:50
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin

Att AF orkar skriva om henne gång på gång.. Snyft snyft hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in