2017-03-14, 17:52
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Den gjordes igår, här är Eventet Anna uppträde på;

http://www.1.6miljonerklubben.com/ak.../visa/?id=2217

"Artister och musikunderhållning

Lill Lindfors
Anna Book
Charlotta Huldt
Maria Wells, Robert Wells
Susan Lanefelt
Modevisning"
OMG! Flosklerna sprutar. Och självklart dök den döda mamman upp även här

Tunnan berättar också att hennes direktsända visdomsord via instagram har följare från hela världen

F ö fattar jag inte hur arrangören tänkte. Att ta med en gravt överviktig och psykiskt instabil person till en mässa om hälsa!? Fast Tunnan var väl den enda de hade råd med.
Citera
2017-03-14, 17:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Tunnan berättar också att hennes direktsända visdomsord via instagram har följare från hela världen

F ö fattar jag inte hur arrangören tänkte. Att ta med en gravt överviktig och psykiskt instabil person till en mässa om hälsa!? Fast Tunnan var väl den enda de hade råd med.

Robert Wells med fru kanske åt upp resten av gaget

Vem i all världen är Charlotta Huldt?

Lill Lindfors är väl den vettigaste av dem, hon brukar ställa upp på välgörenhet men gör inte så mycket väsen av det.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-03-14 kl. 17:59.
Citera
2017-03-15, 07:47
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Hon var väl med som levande "före"-bild?`Absolut inte som förebild dock...
Citera
2017-03-16, 10:26
Medlem
Igår hann hon med mycket! En 3-timmars lunch med sin agent, lite shopping, hälsa på maken på jobbet (vilket han äääääälskar), nagelvård samt lunch (igen?) med en väninna. Den väninnan "råkar" dessutom äga nagelsalongen där Anna fixar naglarna samt är hästägare. Klart att hon älskar henne också. Fixa naglarna och rida kostar en slant.
Citera
2017-03-16, 11:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Igår hann hon med mycket! En 3-timmars lunch med sin agent, lite shopping, hälsa på maken på jobbet (vilket han äääääälskar), nagelvård samt lunch (igen?) med en väninna. Den väninnan "råkar" dessutom äga nagelsalongen där Anna fixar naglarna samt är hästägare. Klart att hon älskar henne också. Fixa naglarna och rida kostar en slant.

Hur hinner hon med två lunchpass på samma dag?

Gjorde hon middag också sedan?

Usch, hade jag haft en sådan dag hade jag nog hoppat över middagen och gått till sängs direkt. Hon måste ju ha fått ont i magen av all mat
Citera
2017-03-16, 14:57
Medlem
Lindalovers avatar
Nu händer det snart grejer i familjen Tunna. Lilltunnan skriver på sin Insta:

"Vilken dag! Hade ett väldigt trevligt och spännande lunchmöte med Mamma @annatoledanobook, våran fantastiska agent @alexandererwik och andra härliga personer. Ser så mycket fram emot att (förhoppningsvis) snart kunna berätta mer om allt roligt vi jobbar på! Jag har ju bara ätit soppa senaste 16 dagarna och har längtat efter att få äta något som jag inte intar med sugrör 😂 Vi åt på Restaurang Bardot och allt var sååå gott! Åt även en riktigt god créme brulée med kardemumma, AMAZING! 😍 nu är det snart läggdags för imorgon är det fullspäckat schema! Lyssna på det här - det ROLIGASTE med imorgon är att jag ska till min tandläkare @jelenadentist på @brottbykliniken och kolla hur allt går till med läkningen! 😃 jag som är SÅ rädd ser fram emot att gå till tandläkaren, det trodde jag aldrig men nu har jag ju den bästa också!"

Soppa i 16 dagar (det skulle mammaTunnan också må bra av) samt tandfixning. Vågar man hoppas på något "hemma hos" program?
Citera
2017-03-16, 16:53
Medlem
Loquitas avatar
Fyfan! Anna är live på insta, och hon slaktade just min bröllopslåt 😩
Var tvungen att stänga av för det där vill man inte ha kvar i minnet!
Citera
2017-03-16, 18:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Nu händer det snart grejer i familjen Tunna. Lilltunnan skriver på sin Insta:

"Vilken dag! Hade ett väldigt trevligt och spännande lunchmöte med Mamma @annatoledanobook, våran fantastiska agent @alexandererwik och andra härliga personer. Ser så mycket fram emot att (förhoppningsvis) snart kunna berätta mer om allt roligt vi jobbar på! Jag har ju bara ätit soppa senaste 16 dagarna och har längtat efter att få äta något som jag inte intar med sugrör 😂 Vi åt på Restaurang Bardot och allt var sååå gott! Åt även en riktigt god créme brulée med kardemumma, AMAZING! 😍 nu är det snart läggdags för imorgon är det fullspäckat schema! Lyssna på det här - det ROLIGASTE med imorgon är att jag ska till min tandläkare @jelenadentist på @brottbykliniken och kolla hur allt går till med läkningen! 😃 jag som är SÅ rädd ser fram emot att gå till tandläkaren, det trodde jag aldrig men nu har jag ju den bästa också!"

Soppa i 16 dagar (det skulle mammaTunnan också må bra av) samt tandfixning. Vågar man hoppas på något "hemma hos" program?

Men vad har hänt med tänderna då? Har hon dragit ut visdomständerna eller varför har hon inte kunnat äta fast föda på två veckor?
Citera
2017-03-16, 19:39
Medlem
Varför behöver lilltunnan en agent? En handläggare på arbetsförmedlingen låter väl mer rimligt?
Citera
2017-03-16, 20:59
Medlem
rex144s avatar
hon liknar en anka, ser henne just nu på tv4, hon och hennes man, han är en hjälte...
som tolererar hennes fetma och som måste låtsas att han gillar fettvalkar, Michelinvalkar,

hon har korta ben, redan där en nackdel och att dessutom öka i vikt varje år trots ideliga dieter,
hennes lår är massiva, celluliter likaså,

hon vill vara sexig men är svullen i ansiktet, har hon barn?
Citera
2017-03-17, 07:09
Medlem
Det är något med tänderna och munnen här som inte stämmer.
https://youtu.be/B9xa1UxnVfk
Citera
2017-03-17, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Frågan kom upp i en annan tråd och jag är angelägen om att få veta. Någon som vet? Som kan ta reda på det?
Är det bara jag som tkr så eller är det så att sen bibliska tider verkar Anna bok viljat gå ner i vikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in