2016-06-06, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Med en "3-0 vinst bort mot IFK Göteborg ja"
Hade de fortsatt i samma anda, hade det slutat 0-0 och MFF hade ändå toppat tabellen.
Citera
2016-06-06, 19:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Om MFF tilldelas 3-0 seger är det en storskandal. Lika så MRO inte blir dömd som vilken annan huligan heller.

Men i denna jävla plastsvenska så förvånas inget längre.
Citat:
När man inte kan hålla säkerheten så att en full WT norsk jävel kan springa in på planen så ska det inte vara annat än 3-0 till MFF
Citat:
Jag hoppas att det blir så och att det är Göteborg som är 2:a. Ska bli kul att höra dessa som försvarar MRO och fansen som håller "huliganen" bakom ryggen
Citat:
Vet du hur matchen skulle slutat efter 90 min
MFF blev dömda till vinst med 3-0
Alltså 3 gratis poäng och 3 bonus mål
Citat:
Det var därför tattaren Sana låg på sjukhus så länge efter det att han blivit träffad?
Citat:
IFK har brustit i säkerheten vid minst 2 tillfällen i matchen mot MFF,inget snack.
Först smällaren vid Sana och sedan vid idioten som sprang in på plan. Och att det är helt tyst om det förvånar mig.

Helt klart ska IFK ha en straff som är kännbart. Men frågan är om 0-3 är det rätta straffet.
Citat:
Plaströret Sana kastade kan åsamka fysisk skada
Citat:
Vad händer om MFF vinner guldet 3 poäng och +3 mål före AIK.
Undrar hur pundhuvudet mår då?

Helt bedrövligt att Sana undgår straff.
Citat:
Grattis MFF till 3 gratis poäng. Och spjutkastaren klarar sig. Hoppas den jävla tattaren aldrig mer kan sätta sin fot i Göteborg igen.
Citat:
Noll stolthet. Och SM guld kan ni inte räkna heller.
Jag hoppas Nisse betalat bra till domarna i retur mötet. För vad gör det om IFK vinner med 4-0 och köpta domare?
Det är ju poängen som räknas. Eller hur?

Men tur för att Sana gjort något bra för er.
Citat:
+ en 3-0 vinst
Citat:
Fotboll ska spelas på en gräsplan och där med avgöras. Inte vid ett skrivbord och det där straffas och och inte straffas. Men hoppas Sana kastar flaggan på dig så du blir skadad nästa gång MFF besöker

Inte bitter. Men det är det sportsliga som ska avgöra serien. Man kan väl tömma läktarna och spela klart tex.

Jag hoppas innerligt att det där skrivbordsresultatet ska bli avgörnade i sista omgången.
Då jävlar kommer vi se ältande. Vilken en viss ovan inte har förstånd att förstå.
Citat:
Att AIK eller Göteborg förlorar guldet pga MFFs gratis poäng. Och gratis mål. Hade matchen spelats klart så kanske MFF haft 0 poäng och -1 ist för som nu,3poäng och +3
Citat:
Nu hade i MFF vunnit med 5-0
Men 2 poäng mindre och inte +3 vid ett 0-0.

Jag hoppas innerligt att detta kommer avgöra serien i slutändan.
Kan du snälla snälla bara gå vidare...?
Citera
2016-06-06, 21:43
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Äsch då, låt honom få ut sin frustration. En debatt mellan Jeremy Roenick och Azdz där båda parter gör sitt yttersta för att lägga fram sakliga argument kan ju knappast vara något annat än grov kvällsunderhållning för oss andra.
Citera
2016-06-07, 07:39
Medlem
kostymnisses avatar
Vad det ältas...

Vi har en hel del andra problem att tag i än vad som redan är beslutat. Vi har överklagat en gång (p.g.a./tack vare Prio-Nisse) och fått samma beslut.

Förresten har jag tänkt på att spelprogramet nu under juli/augusti när vi ska ut i europa är bra planerat för att slita så lite som möjligt på truppen ändå. Bortamatcher mot Ellos och J.Södra som bara är en-två timmar bort och sedan mot DIF och Bajen dit det är extremt lätt att ta sig för laget över dagen med flyg. Tyvärr är tre på plastaskit så byte av underlag blir det ju vilket inte är bra men det är ju gött att slippa jobbiga inhemska resor under den intensiva perioden iaf.
Känns som det är bra planerat iaf, det var väl på tapeten att försöka få ett gynnsamt matchschema i allsvenskan för de lag som spelar europa-kval?
Citera
2016-06-07, 11:26
Medlem
Citat:

Jag vet redan att du älskar mig

Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Äsch då, låt honom få ut sin frustration. En debatt mellan Jeremy Roenick och Azdz där båda parter gör sitt yttersta för att lägga fram sakliga argument kan ju knappast vara något annat än grov kvällsunderhållning för oss andra.

Ja att hålla på Örebro är ingen direkt underhållning.

Att se all innehållslös text som du lägger ut här är inte alls underhållande,så tyr att jag gör någon nytta för dig

När tror du ÖSK rasar i tabellen?
Citera
2016-06-07, 16:34
Medlem
bagarn29s avatar
Är det bara jag som redan saknar allsvenskan? Kollar på AIK- Djurgården på cmore och sedan kommer DIF mot Östersund.

Då är jag inget DIF-fan men det hjälper trots allt lite.
Citera
2016-06-07, 16:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det bara jag som redan saknar allsvenskan? Kollar på AIK- Djurgården på cmore och sedan kommer DIF mot Östersund.

Lider med dig.. Allsvenskan är saknad.. Fast för egen del blir det bättre när EM väl börjar.
Citera
2016-06-07, 17:08
Medlem
Klart man gör, men man kan alltid kolla på superettan, om man har tid och lust. Idag är det Värnamo - Örgryte t ex. Nej, det låter inte sexigt, ÖIS har dock spelat ganska bra fotboll det lilla(ett par halvlekar) jag sett i år.
Citera
2016-06-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Allsvenskan i all ära men när EM väl börjar kommer ångesten att släppa
Citera
2016-06-07, 17:28
Medlem
Citat:
Lider med dig.. Allsvenskan är saknad.. Fast för egen del blir det bättre när EM väl börjar.

Vad är EM mot Jönköping mot Falkenberg eller ÖFK mot Giffarna.
Jag håller på att dö nu när allsvenskan inte spelas

Tänk en regning svensk sommar dag och 2 skitlag spelande på en plastmatta. Det är ju orgasm vid bara tanken.
Citera
2016-06-07, 17:32
Medlem
Citat:
Vad är EM mot Jönköping mot Falkenberg eller ÖFK mot Giffarna.
Jag håller på att dö nu när allsvenskan inte spelas

Tänk en regning svensk sommar dag och 2 skitlag spelande på en plastmatta. Det är ju orgasm vid bara tanken.
Jönköping-Falkenberg är väl ändå en rätt osexig match än exempelvis England-Wales i EM?
Citera
2016-06-07, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jönköping-Falkenberg är väl ändå en rätt osexig match än exempelvis England-Wales i EM?

VA?
Nej plastsvenskan slår allt. Gefle mot ditt Sundsvall är ju grymt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in