Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
PaKa.. Är det en förvuxen pojke i famnen hos sin vikingafar?
-
Usch vad man kommer sakna allsvenskan nu under en dryg månads tid, i mina ögon världens mest underhållande fotbollsliga, klart att EM kommer även det va underhållande och förhoppningsvis givande men det är inte riktigt samma sak.
haha, han är mini, typ 169 lång och liten benstomme. Men det finns ju exempel på stora fotbollsspelare som haft liknande kroppsbyggnad, han påminner lite om typ Iniesta i kroppen, snarare än Messi, då Messi ändå har en rätt kraftig benstomme, en kompakt kropp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Allsvenskan världens mest underhållande liga? Trollar du? Visst, ska väl erkänna att man kommer ha abstinens nu under EM men det senare är ju ett utmärkt tillfälle att bota den abstinensen. Jag ser faktiskt fram emot EM. Om du anser att Allsvenskan är hetare än det så vet jag inte vad...
Jag måste säga att jag är totalt otaggad för EM, jag är ingen landslagsbojkottare per say, men Blåvitt går före, helt klart, kommer självklart att kolla på en del matcher(framförallt Sveriges), men det är inte lika engagerande som allsvenskan.
Även Spurs framkallar mer himmel eller helvete känslor många gånger om jag skall vara ärlig. Kommer naturligtvis sitta och förbanna Öisarna under sommarens matcher ändå, för känslor för landslaget kan jag få, när det är spännande matcher.