2016-05-08, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Dålig skärpa i avsluten (Nasiru: man missar inte målet om man är fri med målvakten)

Backlinjen läcker som ett såll (Masha: bli frisk!)

Å sen typiskt AIK att skita i att en spelare ligger skadad och inte slå bollen över sidlinjen. Svin.

Nasiru gör det, det är ren slump dom gångerna han faktiskt lyckas få bollen i mål. Att Masha måste tillbaka är solklart, både Emil och Sudic gjorde det dåligt framförallt vid sista målet.

Sedan tycker jag inte AIK ska lastas för att dom satte igång spelet när Savage låg ned, domaren hade alla möjligheter i världen att stoppa dom ifrån att sätta igång. Sedan undrar jag hur AIK kan få sätta in Avdic mitt under en hörna men Wahlström som varit utanför och fixat skorna fick inte komma in när vi hade hörna?
Citera
2016-05-08, 20:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Skillnaden mellan AIK och Häcken idag var Carlos. Synd att han visade sig vara en sådan hora.
Får till stor del hålla med om det, tycker båda lagen spelar alldeles för dåligt sett till vad man (faktiskt) är kapabla till. Vi läcker återigen mer än ett stuprör och lever på ren tur som att Nasiru missar världens friläge och Nisses rensning som leder fram till Strandbergs mål lika gärna kunnat hamnat i skallen på P-vakten utanför..

Direkt när Paulinho kom in kände jag att det skulle gå åt helvete.. Var väldigt nära på att få rätt.

Är givetvis glad över tre poäng men tänker man långsiktigt ser det bara mörkt ut, har vi inte samma flyt måndag nästa vecka kommer vi förlora mot Djurgården för spelet är raka motsatsen till stabilt..
Citera
2016-05-08, 21:05
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Löst kommer han nog sitta hela säsongen, endast en allsvenskt vinst är bra nog för MFF.

I MFF sparkar vi inte tränare så snabbt. Han kommer sitta kvar hela säsongen oavsett hur det ser ut. Till och med Åkeby fick stanna sitt kontrakt ut.
Citera
2016-05-08, 21:09
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
I MFF sparkar vi inte tränare så snabbt. Han kommer sitta kvar hela säsongen oavsett hur det ser ut. Till och med Åkeby fick stanna sitt kontrakt ut.

Sa inte att han kommer få sparken.
Citera
2016-05-08, 21:31
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Å sen typiskt AIK att skita i att en spelare ligger skadad och inte slå bollen över sidlinjen. Svin.

Det där är ju bara så dumt resonerat att jag baxnar. Det är domarens uppgift att bedöma om spelet ska stoppas eller inte.

Både Alm och Gerhardsson höll med om att det var korrekt att spela på, så ser direktiven ut.
Citera
2016-05-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Han tänker nog på att MFF dessförinnan fått stryk både mot J-Södra och Sundsvall. Det håller förstås inte om man vill vinna Allsvenskan.

Men ist fick man 3 gratis poäng efter IFK matchen.
Citera
2016-05-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
2 gratispoäng, eller hur räknar du?
Citera
2016-05-08, 21:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Värst vad du ältar det här.. Skrivbordssegrar har hänt förut och kommer antagligen (tråkigt nog) hända igen, den här gången var det Göteborg som råka ut för det och konstigare än så är det inte, tycka vad man vill om den saken.
Citera
2016-05-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
2 gratispoäng, eller hur räknar du?

Vet du hur matchen skulle slutat efter 90 min
MFF blev dömda till vinst med 3-0
Alltså 3 gratis poäng och 3 bonus mål
Citera
2016-05-08, 21:54
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Vet du hur matchen skulle slutat efter 90 min
Vet du det?
Citat:
MFF blev dömda till vinst med 3-0
Alltså 3 gratis poäng och 3 bonus må
I ställningen 0-0 är det ju du som gör felet och räknar med att Göteborg skulle ha vunnit och därav får Malmö tre gratispoäng.
Citera
2016-05-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vet du det?

I ställningen 0-0 är det ju du som gör felet och räknar med att Göteborg skulle ha vunnit och därav får Malmö tre gratispoäng.

Så du vet hur matchen skulle ha slutat efter 90 min?
Nu blir jag nyfiken 😂
Då kan du berätta vilket lag som vinner allsvenskan och vilka som åker år också 😀
Citera
2016-05-08, 22:30
Medlem
Citat:
Så du vet hur matchen skulle ha slutat efter 90 min?
Nu blir jag nyfiken 😂
Då kan du berätta vilket lag som vinner allsvenskan och vilka som åker år också 😀
Då kan man ju lika gärna resonera att MFF fick 0 gratispoäng eftersom de kanske ändå hade vunnit. Skarpt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in