2016-08-11, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Ska bli kul å se Isak, vad händer med Höie tro? Sitter han bara av kontraktet eller blir det en utlåning? Hans ålder kanske inte lockar spec många.

Både AIK och DIF jobbar på å plocka in förstärkning framåt. Colley lär ju lämna nu då man plockat in Gunnarsson.

Blir absolut kul att se Isaksson igen mellan stolparna. Jag tycker Höie var en av Allsvenskans bästa målvakter för några år sedan men sedan har han tappat det. Och därför tycker jag mig se ett mönster via Frisk.
Får se vad som sker. Höies kontrakt går ut efter säsongen iaf.

Ja Colley räknar jag med som förlorad. Bäst så. En forward in, då är jag mer än nöjd måste jag erkänna.
Citera
2016-08-11, 17:52
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Han lär väl sitta kvar. Isak behöver enligt sig själv ett par veckor för att kommai form. Och läste någonstans att Höie eventuellt tar över Frisks roll som målvaktstränare efter säsongen.

Frågan är om Hampus fortsätter som backup eller om han ledsnat? Insatsen i våras var inte särskilt imponerande, även om det kanske är orättvist att döma ut honom.
Jag tror han sitter kvar som tvåa. Vet ej vad han har för kontrakt dock
Citera
2016-08-11, 19:16
Medlem
cooldogs avatar
Kul med Isak. Lite mer dragningskraft till allsvenskan
Citera
2016-08-11, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Din s.k. statistik säger mig snarare att det är kassa lag som har konstgräs än att Malmö (och Norrköping) skulle vara bättre på bortaplaner med det underlaget.

Ja man ser uppenbarligen vad man vill se för att det ska passa sin egen agenda.
Citera
2016-08-11, 21:10
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Jag tror han sitter kvar som tvåa. Vet ej vad han har för kontrakt dock

Hampus Nilsson har blivit utlånad till ÖFK för resterande del av säsongen.
Citera
2016-08-11, 21:44
Medlem
Citat:
Ska bli kul å se Isak, vad händer med Höie tro? Sitter han bara av kontraktet eller blir det en utlåning? Hans ålder kanske inte lockar spec många.

Både AIK och DIF jobbar på å plocka in förstärkning framåt. Colley lär ju lämna nu då man plockat in Gunnarsson.
Gnaget har ju landat John på korttids, jagar de fler?
http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=10192
Citera
2016-08-11, 22:26
Medlem
Spekuleras i en återkomst till Djurgården också av Johan Elmander. Spontant börjar det då kännas lite "nostalgi-patetiskt". Å andra sidan är väl Johan en internationellt erfaren spelare som kanske kan göra en del mål fortfarande. Inte minst i Allsvenskan.
Citera
2016-08-11, 22:30
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Spekuleras i en återkomst till Djurgården också av Johan Elmander. Spontant börjar det då kännas lite "nostalgi-patetiskt". Å andra sidan är väl Johan en internationellt erfaren spelare som kanske kan göra en del mål fortfarande. Inte minst i Allsvenskan.

Var ju helt slut i Bröndby, och inte speciellt stor skillnad mellan Superligan och allsvenskan. Plus Djurgården spelar på ett underlag som många gamla spelare inte klarar av.
Citera
2016-08-11, 22:31
Medlem
Citat:
Många dyra värvningar på kort tid isåfall. Samtidigt som jag förstår att man måste agera när man befunnit sig i den sitsen som man gjort så är det ett högt spel.

Vill det sig illa så blir smällen betydligt mycket hårdare.
Citera
2016-08-11, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud
Var ju helt slut i Bröndby, och inte speciellt stor skillnad mellan Superligan och allsvenskan. Plus Djurgården spelar på ett underlag som många gamla spelare inte klarar av.

Det är typ sådant som gör en skeptisk.
Citera
2016-08-11, 22:51
Medlem
dovAkins avatar
Citat:

Verkar dock som Elmander vill bo i Göteborg
Citera
2016-08-11, 22:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Glöm inte Källström, Sjölund, Hysén och Makondelé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in