Citat:
Ursprungligen postat av
eternussermo
Tänker på han som varit mest aktiv i matchtrådarna, med Özil som profilbild?. Jinxarnas mästare

Äh nu överdriver ni. Jag är inte van att det går bra, alla kvalförluster har format mig.
Vad fan ska man säga om matchen idag då, skulle nog varit 1-1 i straffar, var många situationer men har inte kollat på matchen i efterhand så ska inte uttala mig så mycket om dom. Tycker mestadels att domaren var enormt ojämn och hade en extremt dålig nivå åt båda håll. Dibba var faktiskt rätt dålig idag, många felbeslut och ett läge där han borde gjort mål.
1-0 målet är en fruktansvärd bjudning av Tranberg / Gerson, men vårat 1-1 är även det jävligt slappt försvarsspel. Tommy fortsätter att vara säker i backlinjen samtidigt som Eric Larsson har utvecklats enormt detta år, riktigt kul att se. Något som är mindre roligt är hur Steindorsson inlett säsongen, jävlar vad svag han har varit, fegspel, bolltapp och allmänt dålig. Bänka gärna honom, sätt ner antingen Silva/Dibba på kanten och in med Hasani, eller sätt in Rajalakso från start.
Men 1-1 var väldigt rättvist då Hammarby kunnat gjort minst ett mål till, så även Sundsvall, vi borde nog lett med 1 eller 2 mål i paus, sen kommer Hammarby mer in i matchen och tar över, vi skapar inga superchanser i andra då Dibba slarvar bort många lägen med felbeslut, även Runar slog bort några passningar i öppet läge. Hoppas fan han förlänger, jävlar vad rivig och bra han är på mitten!
Skönt dock att se spelet bättre, även om det är långt kvar till maxat, så efter två bottennapp irad (även om vi lyckades vinna mot Häcken), så gäller det fan att prestera hemma och ta tag i matchen på hemmaplan mot Falkenberg som vi har så enormt svårt för (att spela hemma alltså), får gärna masa sig lite jävla folk till arenan dessutom, kräsna Sundsvallsbor!