Citat:
Ursprungligen postat av
VonOben
Jag vill återupprepa det jag skrivit tidigare i tråden; då det begav sig reagerade jag på att det var något som var fel i floskeltoppen. Tyvärr minns jag inte exakt vad det var som jag reagerade på som felaktigt.
Men det kan ha varit laget i fråga, eller kommentatorn i fråga. (Men laget känns troligare.)
Och jag skulle också vilja återupprepa det jag skrivit tidigare i tråden:
Guide till hur man får tillgång till SMDB
Nu har det gått fem månader sedan du första gången luftade din teori ang citatet. Gott om tid att backa upp ditt påstående m.a.o. Varför förväntar du dig att andra i tråden ska göra ditt jobb på KB och motbevisa/bevisa det du säger?
Du har ju inte direkt gjort det lätt att motbevisa dig heller. Såhär skrev du i dec 2015:
Citat:
Ursprungligen postat av
VonOben
...utan att läsa genom tråden: jag såg matchen och hajade till av kommentatorns uttalande. Så nog har det sagts, och om Kamerun.
I senare inlägg kan det plötsligt vara så att det inte alls är Kamerun citatet handlar om, utan ett annat lag, möjligtvis en annan kommentator och kanske en annan VM-turnering:
Citat:
Ursprungligen postat av
VonOben
Delvis för att jag inte är säker på (har ingen aning) om vilken kommentator, eller vilken match eller vilken turnering. Även om jag resonerade mig fram till att det borde vara VM -90, vilket inte verkar hålla.
Vilket gör omfattningen på researcharbetet som krävs för att motbevisa dig oerhört mycket större.
Om du förväntar dig att bli tagen seriöst i den här tråden framöver så får du tamejfan bege dig ner till KB eller annat bibliotek och börja gå igenom lite TV-sändningar. Framförallt när dina galet oprecisa gissningar gör att antalet möjliga matcher är oerhört stort.
Jag skiter i om du har 20 mil till närmsta universitetsbibliotek, du har haft fem månader på dig att bevisa ditt svammel utan att ha gjort minsta ansträngning för att styrka det.