Jag tror jag håller på att avhomosexualiseras just nu.

Tänkte dela med mig lite av det och fråga något i förhållande till det.
Här är grejen.
Jag gillar homosexualitet för att det är bekvämt. Man slipper behöva lära sig om kvinnor och ta itu med allting som det har att göra med det kvinnliga. Det är välditg enkelt och bekvämt med killar. "Hej, är du bög? okej bra,. nu ligger vi.". Är man kille och vill ha sex är det lika enkelt som det är för en tjej att ha sex med en kille.
MEN. Jag har insett en grej.
En grej som alltid skrämt mig med att vara homo/bi är att man (det här är inte mitt argument, utan bara början på det. Så läs vidare.) inte kan få sina gener vidare. Det här har man hört 1000000 gånger. (Och nu börjar vi närma oss argumentet här.). Jag brukade alltid tänka att "äh, man kan ju bara donera sperma till någon surrogat mamma som kan fixa det.".
Men nu har jag insett något.
För att det ska funka att surrogatmammor föder barn åt mig som homosexuell, så måste jag på samma gång ta för givet att det finns
ensamma kvinnor som pallar det. Eller ännu värre. Jag måste ta för givet att det finns minst 1 kille där ute som inte kan få barn (testikelcancer eller whatever) och som därav är OK med att jag använder hans flickväns livmoder.
Detsamma gäller adoption. Om jag som bög vill adoptera ett barn, så måste jag på samma gång stödja att där finns stökiga dysfunktionella föräldrar som inte klarar av att ta hand om sitt barn. Eller oansvariga föräldrar som skaffade barn och sen bara "ger bort" det.
MAO så om jag är bög, så måste jag på samma gång stödja testikelcancer och trasiga familjer.
Detta borde vara självklart att man inte ska stödja. Men nu tog det lite tid för mig att fatta det.
Det jag undrar då är vad andra bögar tänker om detta. Om någon har tänkt i samma banor som jag? Och om ni tog er igenom det på något sätt?