Citat:
Ursprungligen postat av
Ferdawoon
Men vart passerar urinet? Jag kanske är missbildad men för mig kommer det ut där längst fram på toppen av kuken. Du vet, där mina sexpartners slickar och suger. Där min sperma också kommer ut och där försatsen kommer ut när jag är kåt. Så vida jag då inte aktivt försöker tvätta mig inne i kuken så kommer rester av urin alltid att finnas kvar där.
Ja men det är ju som sagt rester och i så minimala mängder att det knappast utgör någon fara för den aktive. Hos en frisk person innehåller varken urin eller sperma några giftämnen så mängden gör väl egentligen ingen större skillnad där heller.
Att få i sig en annan människas e-coli genom rimming låter däremot inte så hälsosamt men jag vet inte, jag är inte heller någon expert, kanske är det samma princip där att det rör sig om såpass små mängder att kroppen inte påverkas i negativ riktning.
Analen är förövrigt en ömtålig plats där hårdför sex kan ge återkommande besvär med både sprickor, klåda och åderbråck.
Och att musklerna därnere gör reflexmässigt motstånd när något är på väg in vilket en del väljer att "fixa" med att inhalera droger, är inte det i sig rätt talande?
Eller kanske det enkla faktum att det är smärtsamt? Och kom inte och påstå att passivt analsex skulle vara skönt för den gubben går jag inte på, det är så uppenbart varför ni måste hjälpa till själva genom att runka samtidigt.