2013-08-02, 02:14
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Det där är ingen rättvis jämförelse då urinröret sitter på insidan där munnen inte kommer åt.
Men vart passerar urinet? Jag kanske är missbildad men för mig kommer det ut där längst fram på toppen av kuken. Du vet, där mina sexpartners slickar och suger. Där min sperma också kommer ut och där försatsen kommer ut när jag är kåt. Så vida jag då inte aktivt försöker tvätta mig inne i kuken så kommer rester av urin alltid att finnas kvar där.
Nu är ju inte tjejers anatom min starka sida som du kanske gissat, men sitter inte mynningen där urinet passerar i ungefär samma område som där killar slickar frenetiskt? Som blir blött och där det då kan flyttas urinämnen utan problem. Det är ju även "problem" för en del kvinnor att de får urinvägsinfektion just för att deras urinväg sitter så nära och oskyddat från analen, medan män i och med kuken har ett större avstånd och därför inte råkar illa ut lika ofta.
Citera
2013-08-02, 05:06
Medlem
Milizers avatar
Pridefestivalen drar igång nu. Vad betyder denna för er?
Citera
2013-08-02, 07:23
Hur vanligt tror ni det är att fanatiska böghatare själva bär på en homoerotisk läggning som de inte vill erkänna för sig själva? Jag syftar nu inte på de många människor som bara är skeptiska eller negativt inställda till homosexuella, utan på de riktigt inbitna hatarna.
Citera
2013-08-02, 09:07
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Men vart passerar urinet? Jag kanske är missbildad men för mig kommer det ut där längst fram på toppen av kuken. Du vet, där mina sexpartners slickar och suger. Där min sperma också kommer ut och där försatsen kommer ut när jag är kåt. Så vida jag då inte aktivt försöker tvätta mig inne i kuken så kommer rester av urin alltid att finnas kvar där.
Ja men det är ju som sagt rester och i så minimala mängder att det knappast utgör någon fara för den aktive. Hos en frisk person innehåller varken urin eller sperma några giftämnen så mängden gör väl egentligen ingen större skillnad där heller.
Att få i sig en annan människas e-coli genom rimming låter däremot inte så hälsosamt men jag vet inte, jag är inte heller någon expert, kanske är det samma princip där att det rör sig om såpass små mängder att kroppen inte påverkas i negativ riktning.

Analen är förövrigt en ömtålig plats där hårdför sex kan ge återkommande besvär med både sprickor, klåda och åderbråck.
Och att musklerna därnere gör reflexmässigt motstånd när något är på väg in vilket en del väljer att "fixa" med att inhalera droger, är inte det i sig rätt talande?
Eller kanske det enkla faktum att det är smärtsamt? Och kom inte och påstå att passivt analsex skulle vara skönt för den gubben går jag inte på, det är så uppenbart varför ni måste hjälpa till själva genom att runka samtidigt.
Senast redigerad av AuticaMinore 2013-08-02 kl. 09:10.
Citera
2013-08-02, 10:27
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Pridefestivalen drar igång nu. Vad betyder denna för er?

Fjäderklädda fjollor - nej tack. Jag kan inte alls identifiera mig med den sortens event och jag tycker ärligt talat att det är både pinsamt och förolämpande.

Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Hur vanligt tror ni det är att fanatiska böghatare själva bär på en homoerotisk läggning som de inte vill erkänna för sig själva? Jag syftar nu inte på de många människor som bara är skeptiska eller negativt inställda till homosexuella, utan på de riktigt inbitna hatarna.

Jag skulle säga att det är något som folk gillar att dra till med, men som inte existerar alls i verkligheten. Jag kan föreställa mig att en förvirrad trettonåring kan agera såsom du beskriver som någon slags försvarsmekanism, men i övrigt är det en rätt absurd tanke. Det finns inget samband mellan homofobi och undertryckt eller förnekad homosexualitet.
Citera
2013-08-02, 10:51
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Analen är förövrigt en ömtålig plats där hårdför sex kan ge återkommande besvär med både sprickor, klåda och åderbråck.
Och att musklerna därnere gör reflexmässigt motstånd när något är på väg in vilket en del väljer att "fixa" med att inhalera droger, är inte det i sig rätt talande?
Eller kanske det enkla faktum att det är smärtsamt? Och kom inte och påstå att passivt analsex skulle vara skönt för den gubben går jag inte på, det är så uppenbart varför ni måste hjälpa till själva genom att runka samtidigt.
för att det blir ännu skönare då? om man inte stressar och hetsar kan analsex vara hur skönt som helst för båda inblandade. kom nu ihåg att allt inte är som i porrens värld – de flesta drar t ex inte poppers.
Citera
2013-08-02, 11:01
Medlem
Ratads avatar
I dagarna har det varit ett jävla gnäll i Ryssland och i Brasilien om håmån. Jag tycker att bögnojja är något man kan hålla för sig själv och måste man gnälla så gör man det snabbt och effektivt.

Hur trötta är ni på alla utdragna kampanjer där ungdomen måste varnas för de hemska bögarna och truckflatorna? Det är naturligt att vara nyfiken på andras sexliv och speciellt de som gillar det man själv inte håller på med men varför ska det göras med sådan förutbestämd ilska?
Citera
2013-08-02, 11:13
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Jag är hetero men har tydligen något som kallas "bögtycke". Alltså att många bögar stöter och flirtar med mig trots att dom (oftast) vet att jag är straight.

Jag har inga problem med detta men jag undrar ibland om det är en vanlig fantasi hos bögar att "omvända" en straight kille till sitt eget lag? Verkar nästan så.
Citera
2013-08-02, 11:19
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
I dagarna har det varit ett jävla gnäll i Ryssland och i Brasilien om håmån. Jag tycker att bögnojja är något man kan hålla för sig själv och måste man gnälla så gör man det snabbt och effektivt.

Hur trötta är ni på alla utdragna kampanjer där ungdomen måste varnas för de hemska bögarna och truckflatorna? Det är naturligt att vara nyfiken på andras sexliv och speciellt de som gillar det man själv inte håller på med men varför ska det göras med sådan förutbestämd ilska?
de där stämningarna poppar upp lite här och var då och då. min, troligen förenklade, analys är att det har att göra med religiösa föreställningar om synd, en upprördhet över det faktum att det finns de som inte skäms över att de syndar samt en missionerande vilja att få dessa syndare att ångra sig.
Citera
2013-08-02, 11:24
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
de där stämningarna poppar upp lite här och var då och då. min, troligen förenklade, analys är att det har att göra med religiösa föreställningar om synd, en upprördhet över det faktum att det finns de som inte skäms över att de syndar samt en missionerande vilja att få dessa syndare att ångra sig.

Religiös populism är ett symptom på för mycket fritid.
Citera
2013-08-02, 11:28
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Jag är hetero men har tydligen något som kallas "bögtycke". Alltså att många bögar stöter och flirtar med mig trots att dom (oftast) vet att jag är straight.

Jag har inga problem med detta men jag undrar ibland om det är en vanlig fantasi hos bögar att "omvända" en straight kille till sitt eget lag? Verkar nästan så.
fantasin om att få omkull Den Straighte Mannen finns, hur många som delar den vet jag inte. men oftast tror jag inte att det handlar om värvningskampanjer utan snarare, i det enskilda fallet, om att folk tycker att du är snygg och vill ligga med dig. när brudar stöter på mig tar jag det inte som ett tecken på att de försöker omvända mig till att bli heterosexuell, och på motsvarande sätt tror jag att du inte behöver läsa in så mycket mer i situationen än som finns där. med reservation för att dina erfarenheter kanske säger dig något annat.

det kan också vara så att du uppfattas som ofarlig att vara trevlig mot för att du är straight. själv anklagas jag emellanåt av heterosexuella kvinnor för att vara alldeles för flörtig mot dem, vilket beror på att jag helt enkelt inte tänker på att tona ner eventuella signaler. jag vet inte om det är jämförbart med din situation, men kanske lite. i din situation skulle jag nog bara spela med och försöka njuta av bekräftelsen, sätta en gräns för hur långt flörtandet får gå och tydligt säga ifrån när den överskrids.
Senast redigerad av johannes 2013-08-02 kl. 11:37.
Citera
2013-08-02, 11:36
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Jag skulle säga att det är något som folk gillar att dra till med, men som inte existerar alls i verkligheten. Jag kan föreställa mig att en förvirrad trettonåring kan agera såsom du beskriver som någon slags försvarsmekanism, men i övrigt är det en rätt absurd tanke. Det finns inget samband mellan homofobi och undertryckt eller förnekad homosexualitet.

Men om du träffade en väldigt bögfixerad kille som var närmast fanatiskt besatt av hur skadligt och samhällsfördärvande det är med homosexualitet, vad skulle du tänka då? Vad kan en sådan fixering bero på, tror du? Jag menar alltså en person som verkligen är fixerad, inte någon som helt enkelt bara råkar ha starka åsikter i frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in