Citat:
Ursprungligen postat av
Gosif
För att jag som är straight ser mig som en "jägare" på krogen efter lovliga "byten" i form av kvinnor. Jag ser homosexuella som "alldeles för enkla byten" som ha enkelt att skaffa sig ligg för stunden. Kvinnor känns mer komplexa än så. Jag säger inte genom det att "homosexuella män" är lätta att fånga pga utseende men att "homosexuella män" överlag har enklare att få ligg genom sitt egna kön än mot det andra könet. Riktigt "vackra kvinnor" kan vara svåra att få till sig, då de flesta är upptagna. Singlar däremot är inget direkt problem om det inte är så att de är ute endast för att roligt.
Och detta är varför heterosexuella män slåss på krogen? Du tror att kvinnor uppskattar detta grottmansbeteende?
Är inte helt säker på att jag har koll på hur det här svaret är kopplat till den diskussion det kopplas till via citatet dock.
Visst kan det hända att män har det lättare med tillfälliga kontakter, men det är nog snarare något som är kopplat till att båda är män. Hade kvinnor släppt till lika ofta som en man så hade heterosexuella pippat som kaniner ni med.