2014-06-16, 19:31
Medlem
jymdjakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg
Varfør kænner homosexuala sig så otroligt stolta øver Pride? Kan førstå att ni vill visa att ni finns, men varfør måste det liksom tryckas upp så førjævligt i alla andras ansikten? Enormt parad dær folk går runt halvnakna, læder drækter och piskor osv.

Har inget emot folk som ær homosexuala tycker bara inte om nær de måste skylta med det så otroligt øverdrivet.

Du kanske inte lägger märke till de som inte skyltar med det. Finns många smygiga bögar.
Citera
2014-06-16, 20:10
Medlem
Ratads avatar
Vad tycker ni om Fredrick Federley som person, politiker och lobbyist?
Citera
2014-06-17, 18:34
Medlem
jymdjakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad

Fick köra Wikipedia, och det verkar vara en blandad kompott. Gillar kärnkraft och tycker det bör vara lagligt för myndiga att köpa och sälja sex iaf, så blir en trevande tumme upp där antar jag.
Citera
2014-06-17, 22:02
Bannlyst
Är miss/bruk av illegala substanser vanligt förekommande? Vilka substanser är vanligast?
Citera
2014-06-18, 08:34
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Är miss/bruk av illegala substanser vanligt förekommande? Vilka substanser är vanligast?

Beror på vad man menar med vanligt. Det är lite öppnare hos mina hbtvänner än med mina heterovänner. Men bruket är nog samma på båda sidor. Däremot så tycker jag att uppåtgrejer är vanligare hos HBT än vad marijuana är. Likaså är det med partydroger som LSD och ecstasy. Det finns på båda sidorna men är vanligare hos HBT.

Men detta är en uppfattning jag har när jag ser på mina vänner.
Citera
2014-06-18, 08:37
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:

Jag har nöjet att känna Fredrick lite och jag tycker mycket om honom som person. Som lobbyist är han duktig och påläst och vet hur spelet spelas, däremot så har jag inte respekt för honom som politiker. Han pratar brett och stort men i slutändan så är det partiet som vinner. Detta har gjort mig ledsen flera gånger.
Citera
2014-06-18, 09:14
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:

Inte mycket till övers för det exemplaret. Mycket pro-mångkultur och engagerad inom centerpartiet. Dessutom väldigt oattraktiv.

Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1

Inte inom min umgängeskrets. Vad jag vet.
Citera
2014-06-20, 02:04
Medlem
Bög här! Svarar på ALLA frågor så bara att fråga på
Citera
2014-06-28, 10:20
Medlem
Kan någon vänlig bög svara på varför bögar alltid ska prata så annorlunda jämfört med oss heterosexuella män?
Citera
2014-06-28, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreadPirateRoberts
Kan någon vänlig bög svara på varför bögar alltid ska prata så annorlunda jämfört med oss heterosexuella män?

Kan någon vänligt heterosexuell svara på varför heteros alltid ska slåss på krogen och vara så annorlunda jämfört med oss homosexuella män?

En lika generaliserande fråga som din. De enda du reagerar på är de som avviker från din normalbild, därför missar du alla som inte talar på det sättet.
Citera
2014-06-28, 12:35
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danzul
Kan någon vänligt heterosexuell svara på varför heteros alltid ska slåss på krogen och vara så annorlunda jämfört med oss homosexuella män?

En lika generaliserande fråga som din. De enda du reagerar på är de som avviker från din normalbild, därför missar du alla som inte talar på det sättet.

För att jag som är straight ser mig som en "jägare" på krogen efter lovliga "byten" i form av kvinnor. Jag ser homosexuella som "alldeles för enkla byten" som ha enkelt att skaffa sig ligg för stunden. Kvinnor känns mer komplexa än så. Jag säger inte genom det att "homosexuella män" är lätta att fånga pga utseende men att "homosexuella män" överlag har enklare att få ligg genom sitt egna kön än mot det andra könet. Riktigt "vackra kvinnor" kan vara svåra att få till sig, då de flesta är upptagna. Singlar däremot är inget direkt problem om det inte är så att de är ute endast för att roligt.
Citera
2014-06-28, 14:43
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
För att jag som är straight ser mig som en "jägare" på krogen efter lovliga "byten" i form av kvinnor. Jag ser homosexuella som "alldeles för enkla byten" som ha enkelt att skaffa sig ligg för stunden. Kvinnor känns mer komplexa än så. Jag säger inte genom det att "homosexuella män" är lätta att fånga pga utseende men att "homosexuella män" överlag har enklare att få ligg genom sitt egna kön än mot det andra könet. Riktigt "vackra kvinnor" kan vara svåra att få till sig, då de flesta är upptagna. Singlar däremot är inget direkt problem om det inte är så att de är ute endast för att roligt.

Och detta är varför heterosexuella män slåss på krogen? Du tror att kvinnor uppskattar detta grottmansbeteende?
Är inte helt säker på att jag har koll på hur det här svaret är kopplat till den diskussion det kopplas till via citatet dock.

Visst kan det hända att män har det lättare med tillfälliga kontakter, men det är nog snarare något som är kopplat till att båda är män. Hade kvinnor släppt till lika ofta som en man så hade heterosexuella pippat som kaniner ni med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in