2016-04-13, 13:01
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokkMokk
Inte det minsta. Gör du?

Fan skrev ett svar här men det försvann..

Jag tänder faktiskt på vissa. De måste vara väldigt feminina dock, som tex Bailey Jay, sarina valentina eller domino presley (post titjob). En del asiatiska också som ser ut som tjejer. Brösten måste vara perfekta. Finns det minsta tillstymmelse till "manlighet" är det en direkt turn off så jag brukar tom stänga av ljudet ifall de har en manlig röst. Vilket är underligt eftersom det är en kuk med i bilden. Kuken måste också vara "snygg" och se feminin ut. Ja, jag vet, jag förstår mig inte på det själv! Jag skulle med största sannolikhet inte agera på det irl men som internetporrfantasi funkar det.

Det är ett intressant fenomen iallafall, att så många straighta män uppenbarligen är tända av det men nästan inga bögar tycker om det. Hur ser ni tex på buck Angel som ser ut som en man men har vagina? Är det något som tänder gavs eller inte alls?
Citera
2016-04-13, 21:26
Medlem
Broken Tusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Det är ett intressant fenomen iallafall, att så många straighta män uppenbarligen är tända av det men nästan inga bögar tycker om det. Hur ser ni tex på buck Angel som ser ut som en man men har vagina? Är det något som tänder gavs eller inte alls?

Jag tycker mest det är konstigt. Hela poängen med att vara bög är ju att tända på killar, inte en sorts hybrid med attribut från bägge könen. Och nej, en kille med en vagina är inte heller speciellt intressant. Dels för att vaginor är så jävla fula och dels för att man givetvis vill att killen ska ha en kuk man kan snaska på.
Citera
2016-04-13, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Är den som är mest fjollig i förhållandet den som är passiv under sexakten? Jonas Gardell är lite mindre fjollig än Mark Levengod (fast båda är väldigt fjolliga) alltså är det han som är givare och Mark som är tagare?

Så är det inte och dessutom är majoriteten ombytliga.

Men till killen som skrev brevet kan vi säga att det är helt naturligt att bli påsatt och inget du behöver skämmas för.
Citera
2016-04-13, 23:26
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Fan skrev ett svar här men det försvann..

Jag tänder faktiskt på vissa. De måste vara väldigt feminina dock, som tex Bailey Jay, sarina valentina eller domino presley (post titjob). En del asiatiska också som ser ut som tjejer. Brösten måste vara perfekta. Finns det minsta tillstymmelse till "manlighet" är det en direkt turn off så jag brukar tom stänga av ljudet ifall de har en manlig röst. Vilket är underligt eftersom det är en kuk med i bilden. Kuken måste också vara "snygg" och se feminin ut. Ja, jag vet, jag förstår mig inte på det själv! Jag skulle med största sannolikhet inte agera på det irl men som internetporrfantasi funkar det.

Har aldrig frågat några andra bögar om de tänder på transor eller Buck Angel men jag tror att majoriteten föredrar män och därmed kuk.
Citera
2016-04-14, 07:54
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broken Tusk
Jag tycker mest det är konstigt. Hela poängen med att vara bög är ju att tända på killar, inte en sorts hybrid med attribut från bägge könen.
är detta verkligen hela poängen med att vara bög? förfelas den i så fall om man råkar tända på någon med fitta emellanåt?
Citera
2016-04-14, 11:17
Medlem
Jag undrar 2 saker.

1. Vad händer om man är en bög som bara vill sätta på men aldrig bli påsatt själv? Blir man utfryst i bögvärlden då eftersom man aldrig "bjuder på sig själv"?

2. Finns det bögar som kan komma bara genom att bli påsatta utan att någon stimulerar deras främre regioner?

Tack
Citera
2016-04-14, 11:22
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Jag undrar 2 saker.

1. Vad händer om man är en bög som bara vill sätta på men aldrig bli påsatt själv? Blir man utfryst i bögvärlden då eftersom man aldrig "bjuder på sig själv"?
nej, det har jag aldrig märkt av. jag antar att folk som bara gillar att bli påsatta inte tycker att det är ett problem alls att det finns folk som bara är intresserade av att sätta på dem.

Citat:
2. Finns det bögar som kan komma bara genom att bli påsatta utan att någon stimulerar deras främre regioner?

Tack
din fråga kan tolkas på flera sätt, men: ja, det finns män som kan komma av att bli påsatta, utan att kuken blir berörd, och detta är f ö helt oberoende av huruvida de är bögar eller ej.

om din fråga gäller ifall det finns män som inte kan komma på något annat sätt än genom att bli påsatta tror jag att svaret är nej – men jag kan ju inte veta säkert.
Citera
2016-04-14, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
nej, det har jag aldrig märkt av. jag antar att folk som bara gillar att bli påsatta inte tycker att det är ett problem alls att det finns folk som bara är intresserade av att sätta på dem.
Men det måste väl vara bra mycket skönare oavsett man är bög eller ej att sätta på än att bli påsatt? Hur fungerar det rent generellt i ett sexuellt förhållande mellan två män. Turas man om att sätta på eller är det mer som att en partner är den mer feminina och den andra den mer maskulina?
Citera
2016-04-14, 11:33
Medlem
Carl Serungs avatar
Är det fortfarande vanligt nuförtiden med att bli snabbt uppraggad på en pissoar eller liknade för att sedan utföra sexuella aktiviteter?

(Tänker på en scen i serien "Torka aldrig tårar..." där bögar står och hänger och spanar runt bögringen på centralstationen för att sedan stå och runka upp lemmen bredvid potentiellt offer i pissrännan. I Malmö tex så var områdena runt Caroli känt som "bögastritan" och den gamla offentliga toaletten på Nobeltorget var ett ökänt tillhåll för knarkare, a-lagare samt bögar som träffades för att utföra sodomi.)
Citera
2016-04-14, 13:20
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokkMokk
Har aldrig frågat några andra bögar om de tänder på transor eller Buck Angel men jag tror att majoriteten föredrar män och därmed kuk.

Ahh. Men visst är det intressant? Vad är grejen med att vissa heterosnubbar fantiserar om chicks with dicks utan att vara bögar?
Citera
2016-04-14, 14:34
Medlem
Citat:
Men det måste väl vara bra mycket skönare oavsett man är bög eller ej att sätta på än att bli påsatt? Hur fungerar det rent generellt i ett sexuellt förhållande mellan två män. Turas man om att sätta på eller är det mer som att en partner är den mer feminina och den andra den mer maskulina?

Det är väl en smaksak. Vi heteromän tenderar ju att ha lite fobi rörande stimulering, och i synnerhet penetrering, av vårt eget anus. För mig själv var det off limit tills en bit in på de trettio när jag träffade en lite mer äventyrlig dam som inte frågade utan bara körde på :-)
För att bryta den mentala barriären kan du ju supa till det lite och be tjejen experimentera med sin dildo på dig...så vet du själv vad du tycker är skönast.

Fördelen med att va man är ju dock att gillar du båda behöver du inte välja...bara att träna upp din och eventuell partners simultanförmåga :-)

Oj...nu svarade jag som icke-bög på en fråga. Ursäkta övertrampet.
Citera
2016-04-14, 16:30
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ahh. Men visst är det intressant? Vad är grejen med att vissa heterosnubbar fantiserar om chicks with dicks utan att vara bögar?

Tror som sagt att det är eftersom det är lite "förbjudet" blandat med att de kanske är lite bi-curious. Det kanske är så att straighta känner säg inte så bögiga om de sätter på en man som ser ut som en kvinna eller någonting, fan vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in