Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-08, 00:04
  #1
Avstängd
KooperativSkogs avatar
Hej Bögar!

Jag tänkte att ni skulle berätta om ert sexliv och svara på andra medlemmars frågor om bögsex. Jag tänkte då inte ställa alla frågor, men jag börjar med tre:

Hur vanligt är det att ni går till typiska bastuklubbar och sätter på främlingar (alltså någon ni inte känt mer än några timmar)?

Hur ser ett typiskt raggningsförsök ut (med hyfsat lyckad utgång)? Jag föreställer mig att ni är rakt på och övertydliga. Ni kanske rent av bara tar snubben mellan benen och blinkar lite? Visar penis och putar med läpparna förföriskt?

Hur vanligt är det att ni har gangbang?

Svara.
__________________
Senast redigerad av KooperativSkog 2011-02-08 kl. 00:09.
Citera
2011-02-08, 00:21
  #2
Medlem
banangodiss avatar
Jag kom på för några dagar sedan att det faktiskt borde gå för två homosexuella killar att sätta in penisarna i varandras rumpor... stämmer det ? Och om det är så att det finns några böga här, kan inte ni testa ? Dock behöver ni inte ta bilder.

Tänkte lixom såhär fast en ligger åt andra hållet : http://cuppajoepodcast.com/wp-conten...scissoring.jpg
Citera
2011-02-08, 00:24
  #3
Medlem
Brukar ni spana in killar i dusch och bastu på gym eller badhus?
Citera
2011-02-08, 00:24
  #4
Avstängd
KooperativSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banangodis
Jag kom på för några dagar sedan att det faktiskt borde gå för två homosexuella killar att sätta in penisarna i varandras rumpor... stämmer det ? Och om det är så att det finns några böga här, kan inte ni testa ? Dock behöver ni inte ta bilder.

Tänkte lixom såhär fast en ligger åt andra hållet : http://cuppajoepodcast.com/wp-conten...scissoring.jpg

Mycket bra fråga. Jag är väldigt nyfiken på svaret.

Nu gäller det bara att bögarna får upp ögonen för tråden...
Citera
2011-02-08, 00:32
  #5
Medlem
slaktarn72s avatar
Jag har stött på bögar två gånger på krogen och båda gångerna hade jag min nya tweedkavaj och det var det dom började kommentera. Sen vart dom så sjukt grova i munnen så om jag haft balls hade jag sänkt båda två på plats...
Citera
2011-02-08, 00:48
  #6
Medlem
HARDCORE1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Hej Bögar!

Jag tänkte att ni skulle berätta om ert sexliv och svara på andra medlemmars frågor om bögsex. Jag tänkte då inte ställa alla frågor, men jag börjar med tre:

Hur vanligt är det att ni går till typiska bastuklubbar och sätter på främlingar (alltså någon ni inte känt mer än några timmar)?

Aldrig hört talas om......
Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Hur ser ett typiskt raggningsförsök ut (med hyfsat lyckad utgång)? Jag föreställer mig att ni är rakt på och övertydliga. Ni kanske rent av bara tar snubben mellan benen och blinkar lite? Visar penis och putar med läpparna förföriskt?

Jag har aldrig tag en snubbe mellan benen och blinkat lite, eller visat min penis och putat med läpparna TROR DU DE SJÄLV PÅ RIKTIGT ELLER SHIET....!? Man gör väl som alla andra, snackar och sånt, sen knullar eller vafan man nu vill göra.


Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Hur vanligt är det att ni har gangbang?

Svara.

Inget som jag är van vid


Nu kanske jag inte är rätta bögen att svara på detta då jag inte har en "gay" personlighet men vafan.... Jag förstår inte varför bögar just skulle ha en helt annan kultur pga deras läggning :S
Citera
2011-02-08, 00:50
  #7
Medlem
HARDCORE1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Eftersom det är oundvikligt så skriver jag det redan nu:

"Tar ni den i tvåan?"

Nu tar jag och rapporterar mig själv...

Nej jag föredrar inte att ta den i tvåan.... lol
Citera
2011-02-08, 00:54
  #8
Avstängd
KooperativSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Aldrig hört talas om......

Jag har aldrig tag en snubbe mellan benen och blinkat lite, eller visat min penis och putat med läpparna TROR DU DE SJÄLV PÅ RIKTIGT ELLER SHIET....!? Man gör väl som alla andra, snackar och sånt, sen knullar eller vafan man nu vill göra.

Inget som jag är van vid

Nu kanske jag inte är rätta bögen att svara på detta då jag inte har en "gay" personlighet men vafan.... Jag förstår inte varför bögar just skulle ha en helt annan kultur pga deras läggning :S

Tja, jag var på ett gayställe för några år sedan, fast det var inte bara bögar där, hur som helst, en snubbe putade med läppen och tog mig mellan benen. Han gjorde det lite diskret när han gick förbi. Hur som helst, det var inget jag brydde mig om, bara garvade lite.

Bastuklubb = typiskt ställe där gaykillar träffas. Kan vara en park, ett café eller varför inte gamla hederliga video look. Jag vet nämligen att det är relativt vanligt att bögar sätter på varandra där, eller raggar.
__________________
Senast redigerad av KooperativSkog 2011-02-08 kl. 00:56.
Citera
2011-02-08, 00:56
  #9
Avstängd
KooperativSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Nej jag föredrar inte att ta den i tvåan.... lol

Hmm. Du gillar att ge den i tvåan då eller?
Citera
2011-02-08, 01:03
  #10
Medlem
HARDCORE1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Tja, jag var på ett gayställe för några år sedan, fast det var inte bara bögar där, hur som helst, en snubbe putade med läppen och tog mig mellan benen. Han gjorde det lite diskret när han gick förbi. Hur som helst, det var inget jag brydde mig om, bara garvade lite.

Bastuklubb = typiskt ställe där gaykillar träffas. Kan vara en park, ett café eller varför inte gamla hederliga video look. Jag vet nämligen att det är relativt vanligt att bögar sätter på varandra där, eller raggar.

Okej men vi bögar har ingen "speciell hälsning" om du nu tror de :O eller jag kanske har missat något... aja

Asså klart man har knullat några randoms... efter fester och så. Men aldrig dragit till en specifik park bara för att spänna på någon jävel
Finns dock en sida som heter qruiser där en del sexträffar kan bestämmas och så, har ett acc där, FAN va man blir terrad av gubbar och skit som vill knulla en med sina russinsnoppar...

Aja vore intressant och se hur andra reagerar då jag inte har något skojj att tillföra här
Citera
2011-02-08, 01:05
  #11
Medlem
HARDCORE1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KooperativSkog
Hmm. Du gillar att ge den i tvåan då eller?
Jag föredrar de iallafall
Citera
2011-02-08, 01:10
  #12
Avstängd
KooperativSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Okej men vi bögar har ingen "speciell hälsning" om du nu tror de :O eller jag kanske har missat något... aja

Asså klart man har knullat några randoms... efter fester och så. Men aldrig dragit till en specifik park bara för att spänna på någon jävel
Finns dock en sida som heter qruiser där en del sexträffar kan bestämmas och så, har ett acc där, FAN va man blir terrad av gubbar och skit som vill knulla en med sina russinsnoppar...

Aja vore intressant och se hur andra reagerar då jag inte har något skojj att tillföra här

Nej, tror inte ni har någon särskild hälsning, bara mer rakt på, inget tjafs som det brukar bli med brudar. Snackar generellt alltså.

Jasså, jo den sidan känner jag till... gubbar säger du, hur gammal är du då? Har du penisbilder på din sida eller ser du bara "snygg" ut.

Stämt många sexdejter på qx?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback