2011-01-07, 15:02
Medlem
Stahliss avatar
http://www.gtasajten.com/lite-smyginfo-om-gta-5-48490/page__view__findpost__p__1136039

Inlägg #2 erbjuder ganska intressant läsning.
2011-01-07, 15:02
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
med tanke på att Rockstar iom Red Dead Redemption har skapat en hel drös med djur borde dom ju föra över dom till nästa GTA. GTA : San Andreas 2 vore ju hur episkt som helst, med uppdaterade miljöer och djurliv, roadkilla djur och härja runt i en mer levande landsbygd (den i San Andreas var rätt tom imo)
Vore sjukt kul om man kunde gå ut på jakt i GTA och tjäna lite pengar på att sälja djurens skinn.

MERA LANDSBYGGD !! då vore Gta serien tillbaka som ett av de bästa spelen. Kanske i TEXAS var man skulle starta som en bonde och sen börja odla knark på sina fält och avancera och flytta in till en stad senare i spelet
2011-01-07, 15:03
Medlem
Hypnososs avatar
Rockstar North jobbar med Agent för tillfället, så typ två år efter Agent kommit ut... och hur mycket vet man om Agent nu? Ja, inget typ... det utspelar sig under 70-talet.
2011-01-07, 15:06
Bannlyst
förhoppningsvis kommer inget mer gta. det räcker nu. iden är uttömd och funkar inte mer.
2011-01-07, 15:10
Bannlyst
GTA Miami Vice City ska det vara isf, me nya inslag av dagens stora maffiagrupper.
2011-01-07, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av deman
förhoppningsvis kommer inget mer gta. det räcker nu. iden är uttömd och funkar inte mer.
Det kommer funka ett bra tag till! Folk älskar det. Det kommer komma ett antal GTA för varje steg utvecklingen tar i grafiktrappan. Kan tänka mig om några år när 3D-utvecklingen har kommit en bra bit på vägen, hur kul det kommer vara att uppleva samma gamla liberty city igen, fast i 3D-format.
GTA är ett vinnande koncept, folk älskar det på grund av friheten.
2011-01-07, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia2
GTA Miami Vice City ska det vara isf, me nya inslag av dagens stora maffiagrupper.
Gärna lite inslag av bangbros också
2011-01-07, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Big B
Det kommer funka ett bra tag till! Folk älskar det. Det kommer komma ett antal GTA för varje steg utvecklingen tar i grafiktrappan. Kan tänka mig om några år när 3D-utvecklingen har kommit en bra bit på vägen, hur kul det kommer vara att uppleva samma gamla liberty city igen, fast i 3D-format.
GTA är ett vinnande koncept, folk älskar det på grund av friheten.

finns ingen frihet att välja bort maffiatemat. vill se nått nytt.
2011-01-07, 15:22
Medlem
kravitzzzs avatar
Om det är någon som har spelat genom storyn i Red Dead Redemption och gjort uppdrag för doktorn i sin hemstad så vet ni hur kul Rockstar skulle göra Lonfon GTA. Men suresure, jag vill ha mer Niko, en bra grej skulle vara om början av spelet är olika beroende på beslutet man tar i GTAIV's sista uppdrag.
Medlem
VonRofs avatar
Jag har några önskedrömmar på 5:an.

Alla spel hittills har utspelat sig i USA, därför vore det lite utstickande ifall man lät det vara i till exempel Moskva istället. Man växer upp i förorten och gör småjobb som senare utvecklas till större och mer avancerade brott längre in i stan. I en gigantisk kopia av Moskva så klart då.

Annars tycker jag att det är ganska intressant detta med Boston och dess katolska befolkning med irländsk bakgrund. Jag såg The Town (filmen) igår och skulle vara intressant med nåt liknande koncept inom GTA.
Medlem
JonneJoints avatar
Jag har lirat alla GTA spelen utan att gilla något annat än SA, VC var lite ballt för att det bjöd på en trevlig scarface känsla men SA var fortfarande bäst ur spelsynpunkt!
Dock störde jag mig som fan på att man var tvungen att spela som neger i SA, wtf? I dom första spelen så fick man ju mer eller mindre konstruera utseendet på sin karaktär själv, det borde dom fan ha hängt fast vid.

Hoppas att nästa spel också utspelar sig omkring SA och att man får börja lira det som tvättäkta trailer white- trash, det skulle vara riktigt jävla coolt

En sak som också sabbat alla spelen är alla tävlingar med bilar, båtar, flygplsn you nsme it... Det är just det som har fått mig att sluta lira typ alla spelen, så jävla tråkigt.
2011-01-07, 15:38
Medlem
adets avatar
Jag skulle vilja se ett GTA som prioriterar droghandel ifrån mexico, uppdrag som gick ut på smuggling osv. San Diego- Tijuana.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in