2011-10-25, 17:23
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melonbulle
Det fetaste hade ju varit om dom gjorde lite som Saints Row,Alltså att man kan välja exakt hur gubben ska se ut.och välja bilarnas färg på fälgar etc.

Ja. Det känns som att vi har kommit till en punkt när man får forma sin karaktär helt och hållet, det är lite "old" att allting är ordnat åt en. F.ö så äälskade jag vice city, det och första bad company är de ÄNDA spelen någonsin som jag tyckt om. (Är ingen "gamer" i övrigt).

Kvinnan min kommer nog att vara lagom glad om spelet tar mitt intresse då blir det ps3/4 köp.
2011-10-25, 17:23
Medlem
DIEXELs avatar
http://www.industrygamers.com/news/gta-games-have-only-scratched-the-surface-of-whats-possible-says-rockstar/

Citat:
GTA Games Have Only 'Scratched The Surface' of What's Possible, says Rockstar.

GTA has become a staple of the game industry, revolutionizing gameplay with an open-world style that countless other titles have mimicked outright or incorporated in their own designs to some degree. While open-world style gaming is nothing new anymore, there's still plenty to be done with the genre, says Rockstar's Dan Houser.
2011-10-25, 17:25
Medlem
Carlcoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phanki
Fan va grymt of Niko Bellic skulle vara huvudkaraktär. Han är bäst
Varför? Mycket roligare om man får följa en ny karaktär!
2011-10-25, 17:25
Medlem
skulle bli sjukt kär i GTA5 om det var nytt Vice city eller San Andreas , bäst GTA spelen i serien imo
2011-10-25, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av big.spender
Hoppas ni inser hur extremt ologiskt det är med ett 40-talstema. Varför skulle rock star ett halvår innan sin egen otroligt viktiga release av gta V vara med och skapa LA noire? Nä, det förstår ni nog själva. För övrigt hör det där hemma i spekulationstråden, stöka inte ner denna.

Men nu när jag ändå bidragit till spekulationen samt stöket kan jag väl uttrycka min otroliga hype, fy satan som jag kommer hänga på låsen när det släpps, kan vi räkna med release strax innan jul? 20e december gissar jag på. Hoppas jävligt mycket på LA och/eller Miami. Fler riktiga bilar skulle vara stort plus.

20 December är nog lite för tidigt att hoppas på tror jag. Skulle snarare gissa sommaren/höst 2012. GTA IVs första trailer släpptes ju ett år innan release.
2011-10-25, 17:26
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Håller inte med. San Andreas har riktigt tråkigt gameplay imo. GTA IV och III har de skönaste karaktärerna imo.

San Andreas utspelar ju sig på 90-talet. Och mycket kan ha hänt under 20 år. En re-make av San Andreas vore samma städer, fast mycket finare (större) och liksom bättre. Samma gäller gameplay.
2011-10-25, 17:28
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
San Andreas utspelar ju sig på 90-talet. Och mycket kan ha hänt under 20 år. En re-make av San Andreas vore samma städer, fast mycket finare (större) och liksom bättre. Samma gäller gameplay.

Håller helt med här!
Personligen tycker jag att San Andreas var sjukt mycket roligare än IV.
2011-10-25, 17:28
Medlem
Längtar helt otroligt mycket nu! Tycker det skulle vara kul om man kunde klippa sig, tatuera sig, träna upp och större utbud med kläder. Låter som att jag bara bryr mig om karaktärens utseende men allt annat jag vill ska finnas har redan nämnts
2011-10-25, 17:31
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Håller helt med här!
Personligen tycker jag att San Andreas var sjukt mycket roligare än IV.
Det som var bättre med IV än SA var så klart bilarna. Mycket roligare att köra och finare. Men ingenting slår alla fusken och de olika vapnen i SA. Hade de gjort SA i lite uppgraderad gameplay än IV, bättre grafik så klart, mer "sidoquests" och fler bilar så vore det det ultimata.
2011-10-25, 17:32
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza

Jo, men själv gillar jag inte det här ghetto-stuket. Vill mer ha rysk maffia, biffkriminell, stora håriga anabola-pumpade bastanta män. Inga yoyo-niggah-wheres-da-crack-gäng
2011-10-25, 17:33
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Jo, men själv gillar jag inte det här ghetto-stuket. Vill mer ha rysk maffia, biffkriminell, stora håriga anabola-pumpade bastanta män. Inga yoyo-niggah-wheres-da-crack-gäng
Vem vet, gängen har kanske försvunnit för gott på 20 år. Man kan bara hoppas, men ett SA utan ghettona och negergängen vore mycket roligare.
2011-10-25, 17:33
Medlem
aneppelbergs avatar
hade hellre hoppats på en uppföljare till l.a. noire. fast endå fetingniiiiiice kan inte vänta tills trailern, hoppas man får va neger som i Sanandreas. eller irländare vore fetingniceare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in