2011-03-18, 01:30
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Det räcker fan inte med bara Los Santos. Det ska vara HELA GTA SA Speciellt landsbygden...
Fan ta dem åt helvete om de åtminstone inte har med landsbygden, det bara måste vara med.

GTA SA map i GTA IV-grafik under 90-talet vore lätt det bästa tycker jag iaf.

Återskapar dom större delen av LA som Los Santos då finns det inte plats för så mycket annat Jag ser helst Los Santos som enda stad i spelet och sen som sagt får dom göra San Andreas stories till PSP2 med grymt upphottad grafik. Då får vi ju vårat efterlängtade San Andreas tillbaka samt ett GTA med ett gigantiskt Los Santos, kan det bli bättre än så? Det skulle väl vara om dom krämade på med flera skivor och återskapade San Andreas fast då betydligt större än orginalet där alla tre städer skulle vara i Liberty Citys storlek (från IV) plus då lika stor landsbyggd. Men det skulle ju ta för lång tid att göra så klart och man skulle få växla mellan många skivor förmodligen, men drömma går ju
2011-03-18, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Återskapar dom större delen av LA som Los Santos då finns det inte plats för så mycket annat Jag ser helst Los Santos som enda stad i spelet och sen som sagt får dom göra San Andreas stories till PSP2 med grymt upphottad grafik. Då får vi ju vårat efterlängtade San Andreas tillbaka samt ett GTA med ett gigantiskt Los Santos, kan det bli bättre än så? Det skulle väl vara om dom krämade på med flera skivor och återskapade San Andreas fast då betydligt större än orginalet där alla tre städer skulle vara i Liberty Citys storlek (från IV) plus då lika stor landsbyggd. Men det skulle ju ta för lång tid att göra så klart och man skulle få växla mellan många skivor förmodligen, men drömma går ju
Du behöver ju inte växla mellan skivorna om vi ponerar att det är tre DVD-skivor så ligger ju install.exe och game.exe på första skivan.
2011-03-18, 08:19
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Nej usch, det ska inte bara vara en stad. Jag vill ha cross och flygplan ute i skogen.
2011-03-18, 12:03
Medlem
CommonKnowledges avatar
Läste någonstans (tror det var gamereactor) att man ska kunna bestämma hur ens karaktär ska se ut osv.
2011-03-18, 12:26
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Läste någonstans (tror det var gamereactor) att man ska kunna bestämma hur ens karaktär ska se ut osv.

Låter grymt!

Men känns lite oroväckande, känns inte som man kommer vara i gäng då om det inte är mångkultur gäng
2011-03-18, 14:30
Medlem
fleshbones avatar
Skulle även vara tungt ifall man fick sitta inne på kåken och göra uppdrag där, ungefär 7-8 uppdrag.. Typ i början, att spelet börjar på kåken, alla springer runt i orange overall, inga vapen mkt knytnävar och "shanks". Uppdrag där man ska smyga runt, man håller sig till sin ras- alla tidigare karaktärer sitter inne eller så...
2011-03-28, 23:52
Bannlyst
Seriöst, hur länge ska de hålla käften? Rockstar dvs.. Orkar fan inte vänta längre.. Ge ut någon information åtminstone..
2011-03-30, 05:19
Medlem
bres avatar
Ett glatt 80 tal hade jag inte tackat nej till men jag är 99% säker på att det kommer utspela sig i nutid.

Om jag fick önska något skulle jag önska möjligheten att kunna ta flyget över till Vice City.
Vore rätt gassigt att kunna glida runt i en ned-cabbad sportbil längs soliga sandstränder utsmyckad med palmer.

Liberty City är lite för kallt och rått för min smak.

Någon som är inne på samma spår som mig?
2011-03-30, 09:48
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bre
Ett glatt 80 tal hade jag inte tackat nej till men jag är 99% säker på att det kommer utspela sig i nutid.

Om jag fick önska något skulle jag önska möjligheten att kunna ta flyget över till Vice City.
Vore rätt gassigt att kunna glida runt i en ned-cabbad sportbil längs soliga sandstränder utsmyckad med palmer.

Liberty City är lite för kallt och rått för min smak.

Någon som är inne på samma spår som mig?

Håller med, det hade varit MYCKET skönt!
2011-03-31, 18:55
Medlem
Wertyms avatar
Hur stor är chansen att det blir en fortsättning på GTA IV, alltså samma karaktärer?
2011-03-31, 19:18
Medlem
joemags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Hur stor är chansen att det blir en fortsättning på GTA IV, alltså samma karaktärer?

Liten tror jag. Såvitt jag kommer ihåg har inget GTA spel varit en uppföljare på en annan. Det är det DLCs är till för.
2011-03-31, 20:21
Medlem
Hoppas på att man har chans att ändra sin gubbe(mer än i SA), och att man kan göra mer, köpa mer saker, äga mer.. Och fler/större städer. Och större map.. Helt enkelt svårare och längre tid att klara skiten. Och förhoppningsvis att det kan bli som SA så man kan RPa online

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in