2010-10-24, 22:23
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enserieibrott
Jag tycker att GTA 4 var episkt och jag älskar det spelet.

Saker att förbättra.
  • Storyn - Inte så medgripande, inte Mafia 1 kvalitet.
  • Möjlighet att hamna i fängelse.
  • Barn ska finnas
  • Jag vill även kunna mörda folk på mer kreativt sätt, typ gå in i ett hus där någon familj bor och leka lite Henry & Otis.
  • Det hade varit roligt med fler vapen.
  • Att kunna ta folks kläder (inte tjejers, för oseriöst). Tänk att kunna ta poliskläder, gripa folk, sätta dom i polisbilen, köra ut dom till vildmarken och avrätta dom.

• Att kunna gräva ner och gömma kroppar.
  • Det hade varit kul att kunna köpa och sälj lägenheter
  • Möjligheten till landsbygd (fast inte så super viktigt för mig personligen)
  • Att kunna hugga av mnniskors huvuden, armar och ben.
  • Kunna skapa kaos och förödelse på ett annat sätt, typ smälla bort en hel byggnad och att den byggnaden förblev helt söndrig. Framtills att olika bygglag reparerat allt, vilket dock dröjde.

• Kunna dejta fler tjejer, nu kunde man "bara" dejta 2 eller tre stycken.
Du har lyckats pricka precis allt jag saknade i IV!
2010-10-24, 22:32
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Hade dom gjort ett nytt GTA på samma spelmotor som IV så hade spelet redan funnits i affärerna. Nä..vi kan nog kräva och förvänta oss något riktigt fint när det är dags för nästa GTA
2010-12-17, 18:03
Medlem
Milkcrates avatar
Det är sjukt vad jag längtar till nästa GTA, jäävlar vad jag tror det blir nice.
2010-12-17, 18:05
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Hade dom gjort ett nytt GTA på samma spelmotor som IV så hade spelet redan funnits i affärerna. Nä..vi kan nog kräva och förvänta oss något riktigt fint när det är dags för nästa GTA
Kan tänka mig att nya GTA kommer dela teknik med kommande LA Noire, som för övrigt verkar bli übergrymt!
2010-12-17, 18:11
Medlem
molles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Du har lyckats pricka precis allt jag saknade i IV!

Håller med. Skulle framförallt se mer kreativitet på vapen-sidan, "improviserade" tillhyggen så som stolar, flaskor m. m. hade varit riktigt fränt.
2010-12-17, 18:12
Medlem
perelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enserieibrott
Jag tycker att GTA 4 var episkt och jag älskar det spelet.

Saker att förbättra.
  • Storyn - Inte så medgripande, inte Mafia 1 kvalitet.
  • Möjlighet att hamna i fängelse.
  • Barn ska finnas
  • Jag vill även kunna mörda folk på mer kreativt sätt, typ gå in i ett hus där någon familj bor och leka lite Henry & Otis.
  • Det hade varit roligt med fler vapen.
  • Att kunna ta folks kläder (inte tjejers, för oseriöst). Tänk att kunna ta poliskläder, gripa folk, sätta dom i polisbilen, köra ut dom till vildmarken och avrätta dom.

• Att kunna gräva ner och gömma kroppar.
  • Det hade varit kul att kunna köpa och sälj lägenheter
  • Möjligheten till landsbygd (fast inte så super viktigt för mig personligen)
  • Att kunna hugga av mnniskors huvuden, armar och ben.
  • Kunna skapa kaos och förödelse på ett annat sätt, typ smälla bort en hel byggnad och att den byggnaden förblev helt söndrig. Framtills att olika bygglag reparerat allt, vilket dock dröjde.

• Kunna dejta fler tjejer, nu kunde man "bara" dejta 2 eller tre stycken.
Om allt det där kommer att finnas på nästa GTA så skulle det vara helt episkt!
2010-12-17, 18:15
Medlem
perelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molle
Håller med. Skulle framförallt se mer kreativitet på vapen-sidan, "improviserade" tillhyggen så som stolar, flaskor m. m. hade varit riktigt fränt.
En gräsklippare hade inte vart helt fel heller Fan, jag saknar skördetröskan från San Andreas!
2010-12-18, 08:30
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Jag vill ha Vice City + Fysikmotorn i GTA 4.

Om det kommer, kommer jag...
2010-12-18, 21:31
Medlem
Medves avatar
Jag hoppas nästa spel kommer vara i San Andreas. gillade verkligen omgivningen där.

Känslan i Los Santos var underbar att driva omkring i ghettot ta över gängområden och hämta pengar från sitt hus, sen åka i las venturas öken och besöka militärbasen var också en härlig känsla.

Det som jag vill som ska försvina är alla uppdrag som går på tid
2010-12-18, 21:34
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Jag hoppas nästa spel kommer vara i San Andreas. gillade verkligen omgivningen där.

Känslan i Los Santos var underbar att driva omkring i ghettot ta över gängområden och hämta pengar från sitt hus, sen åka i las venturas öken och besöka militärbasen var också en härlig känsla.

Det som jag vill som ska försvina är alla uppdrag som går på tid
Ja, det var jätte kul att leka gangster
Fanns det inte någon bild på gta iv fodralet var det stod "Next stop San Andreas" ?

Tror själv att det blir GTA MEXICO var man är en amerikan som har blivit utvisad till Mexico och man måste då ge sig in i de olika gängen där
2010-12-20, 00:47
Medlem
Fittaisms avatar
I nästa GTA vill jag ha:

* Forza3s bilfysik
* Fallout NVs vapen

Jag vill även kunna skjuta av lemmar. Jag vill höra folk skrika (övertygande) när jag skjuter mot dem.
Jag vill se en civil krypa/dra sig fram efter att jag satt en 9mm i knäskålen. Vafan när skall det bli lite realism i spelen???

När kommer det ultimate game? tänk en 256gb ssd disk är "spelskivan" och innehåller ALLT.

Nog offtopic, jag gillar inte ens GTA.
eller ja, ettan och tvåan var bajsnice
2010-12-20, 03:53
Medlem
nanashis avatar
Appropå den som ville ha barn med i spelet, det kan du ju stryka direkt från din önskelista för det kommer ju aldrig hända. Inse ramaskriet och hur spelet skulle bli bannat om man kunde gå och mörda barn som man ville i spelet? :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in