2013-05-02, 14:25
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Du har inga referenser till det utan utgår enbart från dina förväntningar.
Du beter dig som en fem åring när du bedömer spel negativt som inte ens har släppts än.

"Alla spel suger förutom dom jag köper"
Bitch Please...

Du vet att det finns gameplay ute, du kanske missat det?
Förutom överdriven grafik ser det inte bra ut någonstans.
Ser ut som en blandning mellan vilket sandbox som helst + deus ex.
Du ska nog inte snacka om att bete sig som en femåring när du använder uttryck som Bitch Please.
2013-05-02, 14:30
Medlem
WalterSullivans avatar
Var det IGN som skulle släppa en stor preview idag?
2013-05-02, 14:39
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Var det IGN som skulle släppa en stor preview idag?
Bland andra, ja. Även CVG vet jag ska publicera sin upplevelse av förhandsvisningen.
2013-05-02, 14:40
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Du ska nog inte snacka om att bete sig som en femåring när du använder uttryck som Bitch Please.

Det ser fortfarande sjukt ut, väntar med spänning på det spelet.
2013-05-02, 14:44
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Bland andra, ja. Även CVG vet jag ska publicera sin upplevelse av förhandsvisningen.
Men det jag inte fattar är kommer dom få exakt samma demovisning som den i förra året? Eller är det nytt och nya egenskaper så man kan få lite mer inblick på spelet?
2013-05-02, 14:56
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Men det jag inte fattar är kommer dom få exakt samma demovisning som den i förra året? Eller är det nytt och nya egenskaper så man kan få lite mer inblick på spelet?
Nej, det ska vara en ny förhandsvisning. De har utlovat en hel del ny information gällande spelet.
Vi kommer f.ö. kunna ta del av deras upplevelse gällande förhandsvisningen 18:00 svensk tid.
2013-05-02, 14:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Du nog världens mest cyniska människa om du på allvar tror att allt man behöver veta om ett spel syns på gameplay. Och om det är vad du går efter så bevisar det hur inkompetent du är när GTA V inte ens har någon gameplay så du jämför & utgår från vad du favoriserar inte har någon aning om hur det är.
Inga referenser = Ingen hjärna.
Du gör mig illamående av ditt barnsliga beteende. Väx upp.

Har för övrigt aldrig hört en fem åring använda det uttrycket. När du ändå blir uppläxad så kan du ändå ta och lära dig en del om åldersgrupper.
2013-05-02, 15:05
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Du nog världens mest cyniska människa om du på allvar tror att allt man behöver veta om ett spel syns på gameplay. Och om det är vad du går efter så bevisar det hur inkompetent du är när GTA V inte ens har någon gameplay så du jämför & utgår från vad du favoriserar inte har någon aning om hur det är.
Inga referenser = Ingen hjärna.
Du gör mig illamående av ditt barnsliga beteende. Väx upp.

Har för övrigt aldrig hört en fem åring använda det uttrycket. När du ändå blir uppläxad så kan du ändå ta och lära dig en del om åldersgrupper.

GTA har aldrig gjort mig besviken, har spelat det sen det första.
Det är en ganska bra referens tycker jag.
Du gör mig spyfärdig som avgudar plagiat.

Sen heter det fortfarande inte "fem åring".
2013-05-02, 15:15
Medlem
Dwades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag har fullt förtroende för att Rockstar löser det på något sätt. Exempelvis genom att ha separata storylines för vardera protagonist, eller genom att låta valfri protagonist starta ett uppdrag där fler än en protagonist medverkar.

Det borde rimligtvis vara separata storylines eftersom de olika protagonisterna skulle mötas under spelets gång vilket tyder på att de kommer starta med egna uppdrag och sedan möta varandras öden.

Intressant för övrigt att Michael verkar vilja tillbaks till kriminaliteten medans Franklin vill ifrån densamma. Varför möts dom och vad tjänar Franklin på att börja jobba med någon som vill etablera sig i branchen han vill lämna?
2013-05-02, 15:51
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
GTA har aldrig gjort mig besviken, har spelat det sen det första.
Det är en ganska bra referens tycker jag.
Du gör mig spyfärdig som avgudar plagiat.

Sen heter det fortfarande inte "fem åring".

Men det är ju inte plagiat? Eller tycker du alla open-world spel är kopior på GTA? Alla bilspel är plagiat på Gran Turismo? Blev du tappad som barn eller?
2013-05-02, 15:55
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Det borde rimligtvis vara separata storylines eftersom de olika protagonisterna skulle mötas under spelets gång vilket tyder på att de kommer starta med egna uppdrag och sedan möta varandras öden.

Intressant för övrigt att Michael verkar vilja tillbaks till kriminaliteten medans Franklin vill ifrån densamma. Varför möts dom och vad tjänar Franklin på att börja jobba med någon som vill etablera sig i branchen han vill lämna?

Det är klart att varje karaktär har en separat story, det ser man ju från trailers. Franklin gör ghetto uppdrag och Trevor håller på med krig om meth handeln i öknen.

Sen stod det i en artikel att Micheal möter Frank när han frågar mike efter en adress till en bil han ska beslagta åt bilfirman han jobbar på.

Micheal behöver en chaufför åt stötarna han ska göra
2013-05-02, 16:20
Avslutad
Nya screens.
http://www.gameinformer.com/games/grand_theft_auto_v/b/xbox360/default.aspx

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här