2009-06-12, 19:03
Medlem
schmuckens avatar
Kollade runt på gamespot när jag hittade det här.

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/agent/index.html?tag=result;title;0

"Take-Two grooming Agent to be the next GTA"

Om detta är sant, varför byta titel? och det ska utspela sig som jag förstått under 70tal !

Vad tror ni ?

Summering av information kring GTA V:

VIKTIGT OM SPOILERS:
  • Skriver du något som har med handling (story), uppdrag eller annat som kan förstöra spelet för andra så SKA spoilertaggen användas!

Varningar kommer att utdelas om detta missas.

• INGEN wärsch (warez) diskussion i denna tråd. Det får ni ta i Fildelning.

• GTA V släpps den 17 september 2013.

• GTA V kommer att behöva ca. 8 GB installationsutrymme på konsol. På XBOX360 kan man välja att installera spelet på ett USB minne om man inte har tillräckligt med utrymme på hårddisken.

XBOX360 spelare NOTERA: USB minnet måste vara minst 16 GB (15 MB/s skrivhastighet) med mininum 8 GB fritt.

Mer information om detta finns att läsa här.

• GTA V kommer enbart till Playstation 3 och Xbox 360 tills Rockstar säger annorlunda.
  • Det har i skrivande stund (2013-08-24) inte bekräftats att Grand Theft Auto V kommer släppas till vare sig PC, Playstation 4 eller Xbox One.

• Om du förhandsbokar valfri utgåva av GTA V får du tillgång till Atomic Blimp
  • Special Edition innehåller; Plåtfodral till spelet, fysisk karta, "Special Ability Boost", "Stunt Plane Trials", Bonus Outfits & Tattoos samt tre olika vapen.
  • Collector's Edition inkluderar innehållet i Special Edition, samt; fysisk väska, fysisk keps, ytterligare karaktärer för Multiplayer, unika fordon samt direkt tillgång till ett garage i spelet.
  • GameStop är den enda återförsäljaren i Sverige som säljer Special Edition.

• Grand Theft Auto-serien utspelar sig i tre olika universum: 2D, 3D och HD - där HD innebär GTA IV och GTA V. Innehållet, karaktärerna och händelserna i de tre olika universumen har absolut noll inverkan på varandra. Det som existerar i det ena universumet behöver inte nödvändigtvis existera i det andra.

//Mod uppdaterat summering, 2013-08-24.
Senast redigerad av mog 2013-08-24 kl. 23:22.
2009-06-12, 19:11
Medlem
hiPts avatar
Vet faktiskt inte vad man ska tro. Jag har inte hört talas om att det var planer på gta 5 faktiskt. Rockstar har ju för inte alls länge sedan släppt en expansion till gta 4 och jag har för mig att dom ska släppa en eller två stycken till. Sen är det kanske så att det blir ett helt nytt spel fast med gta stuk, men visst det hade kanske inte suttit fel med ett nytt gta spel .
2009-06-12, 19:19
Medlem
Agent är ju ett spel som Rockstar utvecklar till PS3 ja. Men vad fan skulle det ha med GTA serien att göra?
2009-06-12, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Agent är ju ett spel som Rockstar utvecklar till PS3 ja. Men vad fan skulle det ha med GTA serien att göra?

Om du läser vad TS skrev och vad som står i länken så kan det vara det nästa gta-spelet. Gick du inte på engelska-lektionerna i skolan?
2009-06-12, 19:38
Medlem
DK333s avatar
Det verkar som att de menar att spelet kan bli nästa GTA vad gäller hype kvalité, storhet etc etc. Inte att det faktiskt kommer att bli en GTA-relaterad titel.
2009-06-12, 22:06
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Om du läser vad TS skrev och vad som står i länken så kan det vara det nästa gta-spelet. Gick du inte på engelska-lektionerna i skolan?
Alltid lika underhållande med idioter. DK333 har givetvis rätt - så nu måste jag fråga. Gick du inte på engelskalektionerna i skolan?
2009-06-12, 22:36
Medlem
schmuckens avatar
Hur som helst... Om Agent har samma spelstil som Gta så lär dom ju knappast fortsätta på en Gta-serie och samtidigt en "Agent-serie". Men det ska bli kul att få följa upp och se vad det blir av med allt det här.
2009-06-12, 22:52
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Hur som helst... Om Agent har samma spelstil som Gta så lär dom ju knappast fortsätta på en Gta-serie och samtidigt en "Agent-serie". Men det ska bli kul att få följa upp och se vad det blir av med allt det här.
Agent är PS3 exclusive. Så inget lär hända med GTA. Sen så kommer det givetvis inte vara samma sak som GTA.
2009-06-12, 23:47
Medlem
Howakas avatar
De jag tror de menar är att de kommer inte bli som GTA men de kommer bli lika stort som GTA.
2009-10-29, 22:07
Bannlyst
Tråden om kommande Grand Theft Auto V/5/(Stad/Statsnamn)

Mycket märkligt att ingen annan har skapat en tråd om nästa GTA, men vi kan starta snacket här.
Så nu tas allt snack om nästa GTA här.

Det ända materialet som är känt just nu är baksidan på EFLC manualen, som ser ut såhär:
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176691

Hoppas på framtida hints då det är guldvärt att veta vilken stad spelet kommer att utspela sig.

Så nu i Mars så kan nästa spel komma i denna gudomliga spelserie.
Senast redigerad av Sakrasonto 2009-10-29 kl. 22:27.
2009-10-29, 22:08
Medlem
AquaRegias avatar
Jag vill ha San Andreas med fysikmotorn från fyran.
2009-10-29, 22:17
Medlem
Nej redan i Mars kommer det inte, dom har ju precis lanserat TBGT. Dom kommer mjölka det ett tag. Däremot får vi kanske reda på titeln eller liknande, en första screenshot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in