2011-01-07, 13:36
Medlem
Weeners avatar
med tanke på att Rockstar iom Red Dead Redemption har skapat en hel drös med djur borde dom ju föra över dom till nästa GTA. GTA : San Andreas 2 vore ju hur episkt som helst, med uppdaterade miljöer och djurliv, roadkilla djur och härja runt i en mer levande landsbygd (den i San Andreas var rätt tom imo)
2011-01-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Korkad fråga för en som vill börja lira, vad ska jag köpa för att kunna spela GTA? Är det Xbox eller Wii eller något annat?

Absolut, Vice City är som Miami vice och man längtar tillbaka till 80-talet med Crockett och tubbs.

Gta IV släpptes först till ps3 och x-box medans pc fick vänta några månader. Wii kommer det inte komma till! läste att GTA V kommer släppas till ps3 och x-box 360 btw
2011-01-07, 13:46
Medlem
64550.s avatar
fan nu ångrar jag att jag sålde mitt ps2 me Vice city o S.A
2011-01-07, 13:53
Medlem
Finns det någon information ute än om det kommande GTA?
2011-01-07, 13:57
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
med tanke på att Rockstar iom Red Dead Redemption har skapat en hel drös med djur borde dom ju föra över dom till nästa GTA. GTA : San Andreas 2 vore ju hur episkt som helst, med uppdaterade miljöer och djurliv, roadkilla djur och härja runt i en mer levande landsbygd (den i San Andreas var rätt tom imo)

Vore guld helt klart, men förmodligen kommer dom väl bara satsa på en stor stad igen
2011-01-07, 14:03
Medlem
delpan1s avatar
dom ska göra en helt ny stad, no more liberty city o vice city
2011-01-07, 14:07
Medlem
Jordskreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Vore så in i helvete roligt om de inriktade sig mer åt det hållet. Mer glamoröst, fina bilar, privat-jet osv. Gangster-scenen har de kört med rätt länge (no shit) men vore kul med något nytt.

Kanske man är en "vanlig" kille som hankrar sig fram i HollyWood för att sedan bli lite mer hardcore!

Ja det skulle kännas som en rolig twist, tror man behöver uppdatera spelen lite samtidigt som man inte får gå för långt från koncepten. Men precis som du säger skulle man säkert kunna göra en skön grej med lite glamour och framhankning!..

Nått de borde göra ifall det utspelar sig i Hollywood är ju Cameos. Vore så kul ifall riktiga kändisar hade en liten roll, t ex att man fick jobb att besöka någon som var skyldig Alec Baldwin pengar eller sparka skiten ur nån stalker som trakasserat Eva Angelina. Minns att i något spel i Postal-serien skrev ju Gary Coleman autografer i ett köpcentrum, var skoj att kasta brandbomber på hans livvakter. Synd bara att han blev jättearg och började skjuta, men det problemet löstes med en sväng med motorsågen.
2011-01-07, 14:28
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaosna
När fan kommer nya GTA?

http://www.gtav.net/

Citat:
Ursprungligen postat av Septem
Finns det någon information ute än om det kommande GTA?

Mike Hickey, the games industry analyst who predicted a pre-E3 (2010) GTA 5 announcement, now believes that the next GTA game is unlikely to arrive before 2012.
2011-01-07, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haaosna
Japp IV var keff tråkig stad man mår illa av den.
Va?
2011-01-07, 14:38
Medlem
Alla som säger miami igen , tror inte det har ju varit två gånger redan.
Själv hoppas jag på Los Angeles och att man är någon mexicanare eller dylikt för det har ju inte varit bara luis i gay tony men han var ju knappt någon gäng medlem.
2011-01-07, 14:43
Medlem
VulpesVulpess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felix2
Ja, Vice City var helt otroligt, kunde åka runt i timmar eller bara gå massaker någonstans med en golfklubba. Sen hoppa upp på en sporthoj, wheela förbi Miami beach, in på strippbar, ragga upp Mercedes, kanske ta en sväng till Diaz Mansion och låna helikoptern, flyga till filmstudion och knycka ett flygplan, landa utanför garaget på andra ön där man efter ett lyckat uppdrag hade gömt en PANSARVAGN!!! som inte en jävel kunde stå emot.

Allt detta i grymt coola kläder, bra ljussättning och helt otroliga radiokanaler!

http://www.youtube.com/watch?v=CmybbkpnwOI&feature=related

Bara att klicka runt till höger och njuta av tyyyyngsta nostalgitrippen!

Exakt, det var Flash FM som gällde (ska nog finnas en torrent på tpb med allt från den radiokanalen).

Även jag hoppas på något som liknar Vice City, det bästa spelet i serien enligt mig.

Citat:
Lär ta myyyyycket längre tid än så. De är inte ens klara med L.A. Noire (som kommer bli fetare än något GTA någonsin!). Sen läste jag i ett nummer av GameReactor att de hade kommit i kontakt med någon RockStar-typ som berättat att RockStar för tillfället jobbar hårt med en FPS faktiskt.... tydligen hade han mycket balls och sa att den ska komma att bli bättre än CoD och Battlefield serien.

Väntar med spänning.....

Haha, jo. Han kan ju alltid hoppas..
Senast redigerad av VulpesVulpes 2011-01-07 kl. 14:53.
2011-01-07, 14:47
Medlem
crispys avatar
Lär ta myyyyycket längre tid än så. De är inte ens klara med L.A. Noire (som kommer bli fetare än något GTA någonsin!). Sen läste jag i ett nummer av GameReactor att de hade kommit i kontakt med någon RockStar-typ som berättat att RockStar för tillfället jobbar hårt med en FPS faktiskt.... tydligen hade han mycket balls och sa att den ska komma att bli bättre än CoD och Battlefield serien.

Väntar med spänning.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in