2011-11-01, 22:51
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
En sak som slog mig när jag surfade runt lite och kom in på R* sida var detta. L.A. Noire utspelar sig i Los Angeles. Midnight Club: Los Angeles utspelar sig... Ja, i LA Red Dead Redemption utspelar sig i "The old West"(Inte riktigt LA, men väst i alla fall). Och det finns ju rykten som pekar på att GTAV ska utspela sig i San Andreas(Och andra rykten som säger att det enbart är i Los Santos).

Det där med västra sidan av Amerika känns ju som en röd tråd hos R*, speciellt om GTAV skulle utspela sig i SA eller enbart LS.

Gta3-NY GtaIV-NY Max Payne - NY? Midnight Club, Dub och II-NY, The Warriors-NY,

Kan ju vara så att dom gillar LA och NY extra mycket, men jag tror mest på att det är en slump eftersom det är två väldigt givande miljöer.
2011-11-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netopyr
jag tror på release till jul 2012, tror inte det kommer ett halvår efter första trailern. sen lär det väl bli förseningar och skit.

men man kan ju hoppas! blir JÄVLIGT kul att se trailern

Var det inte ungefär ett halvår mellan den första trailern till IV och det första releasedatumet? Sen blev det ju ganska mycket försenat(Har för mig att det skulle komma i oktober, men blev försenat några veckor, sen försenat igen och efter det så blev det så blev det försenat igen fram till slutet på April?).

Så det releasen skulle kunna vara i mars/april/maj. Det får vi antagligen veta imorrn.
2011-11-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mister89
Gta3-NY GtaIV-NY Max Payne - NY? Midnight Club, Dub och II-NY, The Warriors-NY,

Kan ju vara så att dom gillar LA och NY extra mycket, men jag tror mest på att det är en slump eftersom det är två väldigt givande miljöer.

Jag tänkte mest på dom spelen man ser på första sidan. Där var det västkusten/western som stod ut. Och 1-2 spel som utspelar sig i NY(GTA-spelen ). Och Max Payne 3 kollade jag upp också. Det spelet tog sitt pick och pack och drog till Rio
2011-11-01, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milwaukee
Den som ändå kunde göra det! Jag vart ju taggad som fan, bara för att inse att jag jobbar när den släpps. Hur som så är förväntningarna höga, jag vet att ni kan Rockstar.
Men om du kommer hem så kan du ju se den på youtube utan att sidan krashar än sånna som blir lediga och sitter med raging boner hela dagen och skriker när "sidan hittades ej"
2011-11-01, 23:24
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay
Jag har då aldrig hittat det, varken i GTA1,2,3 san andreas (ps2) eller IV (360)!!

Det har funnits sedan första GTA släpptes i 3D, dvs GTA Liberty City. Det har alltid fungerat på PC iaf, är nästan säker på att det funkar på GTA IV för PS3 och Xbox360 också. Fan synd att du har missat det
Jävligt skönt att cruisa runt i San Andreas och lyssna på musiken man själv älskar!

Angående viken stad som skulle vara kul att det uspelar sig i är Houson, Dallas, Detroit, Chicago, Washington (inte DC alltså, men staten), Seattle eller San Fransisco. Någon utav dom inte lika så vanliga städerna i spel likt dessa!
Senast redigerad av Sainsburys 2011-11-01 kl. 23:52.
2011-11-02, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Det har funnits sedan första GTA släpptes i 3D, dvs GTA Liberty City. Det har alltid fungerat på PC iaf, är nästan säker på att det funkar på GTA IV för PS3 och Xbox360 också. Fan synd att du har missat det
Jävligt skönt att cruisa runt i San Andreas och lyssna på musiken man själv älskar!

Angående viken stad som skulle vara kul att det uspelar sig i är Houson, Dallas, Detroit, Chicago, Washington (inte DC alltså, men staten), Seattle eller San Fransisco. Någon utav dom inte lika så vanliga städerna i spel likt dessa!

egna radiokanaler fungerar inte på konsol
2011-11-02, 00:58
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
egna radiokanaler fungerar inte på konsol

Det roliga/tråkiga är att det funkade med de äldre GTA spelen till Xbox (alltså Xbox 1). Förstår inte varför det togs bort för GTA på Xbox 360 och PS3.
2011-11-02, 01:08
Medlem
"All my exes lives in Texas" och bara rulla runt i bondmiljöerna och utforska var tidet det! Är så taggad inför trailern att jag inte kan sova :-)
2011-11-02, 01:10
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weesly
"All my exes lives in Texas" och bara rulla runt i bondmiljöerna och utforska var tidet det! Är så taggad inför trailern att jag inte kan sova :-)
Bara 15 timmar och 49 minuter kvar
2011-11-02, 01:22
Medlem
fiskMQSs avatar
Hoppas man får mycket information om vad som kommer och inte bara lite bilder på staden.
2011-11-02, 01:25
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=Rm5-sZLBPfs

Lite nostalgi i dessa tider
2011-11-02, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskMQS
Hoppas man får mycket information om vad som kommer och inte bara lite bilder på staden.

Håller med där, sen måste man ju vänta tills sjävla spelet också kommer ut :<

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in