2011-01-07, 15:41
Medlem
Blaskas avatar
2011
2011-01-07, 16:05
Medlem
roggeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big B
Gärna lite inslag av bangbros också
Skrattade faktiskt.
2011-01-07, 16:07
Medlem
[SIC]s avatar
Haha ja säga vad man vill om serien, har alltid tyckt S.A vad det fetaste just för storleken men nu när man lyssnade på Too young to fall in love med Mötley crue... ja jag fick fan rysningar
Hoppas på Vice, los santos, gärna på 70talet
2011-01-07, 16:15
Medlem
Jag har inte spelat gta 4 har aldrig palla köpa det. Dock har jag varvat SA och vice city,Skön mix med dessa två hade varigt fettnice. Har hört att det ska vara nya häftiga effekter i 4an vet inte har som sakt aldrig spelat det men ska nog överväga att köpa.
är det värt pengarna? ligger ju runt 300kr till xbox360 och samma för datorn.
2011-01-07, 16:16
Bannlyst
Hoppas på GTA Japan
2011-01-07, 16:21
Medlem
flavourkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennet590
Jag har inte spelat gta 4 har aldrig palla köpa det. Dock har jag varvat SA och vice city,Skön mix med dessa två hade varigt fettnice. Har hört att det ska vara nya häftiga effekter i 4an vet inte har som sakt aldrig spelat det men ska nog överväga att köpa.
är det värt pengarna? ligger ju runt 300kr till xbox360 och samma för datorn.
Lätt värt!

Visst, man kan inte göra lika mycket som i SA, men det är jävligt grymt känslo samt grafikmässigt.
2011-01-07, 16:26
Bannlyst
Ja asså det är definitivt något speciellt med VC, det är mycket roligare att slöspela än de andra. Tyckte San Andreas var betydligt bättre än fyran dock, det känns som att det blev för komplicerat och realistiskt.

Fin trådstart också, undra hur länge en sån förstapost hade fått stå kvar om det inte hade blivit massiv respons
2011-01-07, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pessimistisk
Även jag hoppas på Vice city, bästa staden nånsin i ett GTA-spel.
Vilken nostalgi man får när man tänker på tiden man satt vid sitt PS2 och nötade Vice city varje dag efter skolan...

Fucking word.

Man blir lite höstdeprimerad när man spelar IV, allting är ju grått och dött
2011-01-07, 16:38
Medlem
RacaTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponni
Fucking word.

Man blir lite höstdeprimerad när man spelar IV, allting är ju grått och dött

Nej fan GTA IV har sin charm.

Blev förälskad i GTA III på Skivlagret i Malmö och köpte ett PS2 samma dag för det spelet. Varit hooked på GTA sedan dess. Spelar inte spel generellt sett men GTA är fan en livsstil och det kommer jag kötta oavsett hur gammal jag blir! Vice City måste jag dock säga att jag har störst emotionella förhållande med så det får gärna utspela sig där igen! Scarface-theme can never go wrong.

GTA Malmö!! Spela lasermannen och gå runt och skjuta araber, det hade vatt' nåt'. ;-)
2011-01-07, 16:39
Medlem
TheAlamos avatar
Det finns ju redan en gammal spekulationstråd om kommande GTA https://www.flashback.org/t936554.
2011-01-07, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten89
Hoppas att det blir i Vice City den här gången. Har aldrig riktigt tyckt om GTA3 eller 4, GTA Vice city var dock underbart så jag hoppas verkligen att det blir där nu .

San andreas tycker jag var roligast.
2011-01-07, 16:45
Medlem
San Andreas var som sagt roligast hitills.

Men rätt lönlöst att vänta på ett nytt anser jag, kommer ju vara precis som dom gamla fast med bättre grafik.

Vill man ha en GTA-upplevelse ska man lira GTA online, MYCKET roligare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in