2017-11-01, 11:00
Medlem
SvartaBjorns avatar
Undrar om Reformkliniken med Tuve Mårtensson i spetsen läst på om vad han gett sig in i?

Annars kan han ju slå en signal till Jelena på Brottbykliniken och se vilken positiv reklam det är att ha Anna som kund samt i vilken valuta han kan förvänta sig att få betalt...
Citera
2017-11-01, 11:19
Medlem
[quote=SvartaBjorn|62216199]Undrar om Reformkliniken med Tuve Mårtensson i spetsen läst på om vad han gett sig in i?

Annars kan han ju slå en signal till Jelena på Brottbykliniken och se vilken positiv reklam det är att ha Anna som kund samt i vilken valuta han kan förvänta sig att få betalt... [/QUOTE
Han kanske gillar tonfisk och avföring..... "vad kostar de nya girlisana Anna"? "De kostar bajs...."
Citera
2017-11-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Intressant att "bluenail" gör ett inlägg efter ditt om naglarna.
Jag trodde att det var pga. att man ska desinficeras innan op. Men du psykologpudel, har ju helt klart rätt och en poäng i att det hela verkar oseriöst.

Varför kan inte Anna vara nöjd nu?
Hon har ju gått ned till en hälsosam vikt och har en man som älskar henne oavsett, varför behöver hon göra mer med sitt utseende?
Vore bättre att jobba på det inre.

Det gör hon när hon låter sy igen spruckna magmuskler och tarmar....
Citera
2017-11-01, 11:29
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Men, hur många ggr kan man operera en magen egentligen? Det här blir väl op nr. 18?
Och de där brösten....helt ärligt, jag har sett dem. Och de lär inte bli snyggare oavsett hur mycket hon karvar i dem.
Citera
2017-11-01, 11:56
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

Har så svårt att tro att man kan träna som hon gjorde i BLVIP med spruckna magmuskler och tarmar.
Det här är ljug- Bookens sätt att få sympati när hon gör en "tummytuck och ett boobjob" bara för utseendets skull.
Citera
2017-11-01, 18:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Har operationen varit? Varför gör hon det kring Allhelgonahelgen? Ska hon leka spöke/monster a la Halloween? Skrek hon bus eller godis till läkaren efter operationen?

Skämt å sido så kan det väl inte finnas mycket till magsäck kvar efter den här operationen. Kanske måste hon sondmatas sedan
Citera
2017-11-01, 18:29
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Naglarna spelar nog ingen större roll, när hon har hårförlängningar, löständer, lösfransar och skit.

Som någon skrev tidigare. Hur kan hon tillåtas göra op så kort efter viktnedgången?
Det kan ju bara gå åt h-vete.
Det spelar visst roll. Man får inte ha läppstift eller nagellack under operation då läkarna kan avgöra på färgen hur patienten mår. Helt förbjudet med nagellack om man opereras på en seriös klinik.
Citera
2017-11-01, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det spelar visst roll. Man får inte ha läppstift eller nagellack under operation då läkarna kan avgöra på färgen hur patienten mår. Helt förbjudet med nagellack om man opereras på en seriös klinik.
Ja, men då hade jag rätt från början ju.

Jag tycker inte att Annas familj verkar speciellt kärleksfull. Snarare kuvade.
Men den som lever får se hur det går.
Citera
2017-11-01, 19:02
Medlem
Reformkliniken lär inte kunna göra Tunnan snygg det spelar ingen roll om man sminkar en gris, mao ingen bra reklam. Men några rubriker i slaskmedia lär det bli så folket kan garva och förfasas över den stooora stjääärnan.
Citera
2017-11-01, 20:05
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ja, men då hade jag rätt från början ju.

Jag tycker inte att Annas familj verkar speciellt kärleksfull. Snarare kuvade.
Men den som lever får se hur det går.
I dessa #metoo-tider väntar jag bara på att herr Toledano ska komma ut med att han används som "sextoy" av Anna.

*Ber om ursäkt om någon tar illa upp att jag skämtar om detta i grunden allvarliga ämne.*
Citera
2017-11-01, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Har så svårt att tro att man kan träna som hon gjorde i BLVIP med spruckna magmuskler och tarmar.
Det här är ljug- Bookens sätt att få sympati när hon gör en "tummytuck och ett boobjob" bara för utseendets skull.

Du har förmodligen helt rätt! Spruckna tarmar och magmuskler låter alvarligt och hade säkert sätt stopp för all seriös träning. Säkert bara skönhetsoperationer. Smuts-tunnan ljuger som vanligt.
Citera
2017-11-01, 22:48
Medlem
https://minfil.org/p5caQbc5b7/20171101_224513.png

https://minfil.org/r5cbQ7c5b8/20171101_224552.png

Till detta svammel 5 bilder på hotellrummet, inget att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in