2017-09-21, 18:20
Medlem
My har samarbete med Carl Edmond och Joel Kinnaman är ambassadör står det i Mys blogg. Sammanträffande att Joel är Annas frikort? Kanske My fixat ett möte med Joel. Tror dock inte Joel är intresserad... 😂😂😂
Citera
2017-09-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
My har samarbete med Carl Edmond och Joel Kinnaman är ambassadör står det i Mys blogg. Sammanträffande att Joel är Annas frikort? Kanske My fixat ett möte med Joel. Tror dock inte Joel är intresserad... 😂😂😂
Nä, det får vi väl innerligt hoppas! Om han är seriös så inser han väl att Anna inte är nån värd att satsa på.. finns det någon i Sverige som tar Anna Book på allvar?
Citera
2017-09-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Vet du vad jag kom att tänka på? Är det inte möjligt att de ska köpa något bantningspreparat? De där Helsinörstabletterna som var så poppis för några år sedan kan man säkert fortfarande få utskrivet hos läkare!

I Spanien finns ju de smalpillerna som modeller går på, bara att knata in hos en läkare och komma ut med ett recept. Spanienpillerna är ju tjackpiller, alltså man blir både smal och horny.
Helsingörstabletterna är väl lite lättare men de kan säkert hålla lågan uppe både när det gäller sex och "hålla formen".

Spanientabletterna kan man köpa via nätet också, men det tror jag inte hon vågar..
Kan man komma igenom kontrollen med en massa piller? I och för sig borde Annas slida vara väl uttänjd av alla barn och hingstens dolme så det får väl plats med en rejält fylld kondom ? My borde också ha stort utrymme? Kan också vara en orsak varför herr Hingst får stanna kvar hemma då hans utländska ursprung kan ställa till det vid incheckningen?
Citera
2017-09-21, 18:42
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kan man komma igenom kontrollen med en massa piller? I och för sig borde Annas slida vara väl uttänjd av alla barn och hingstens dolme så det får väl plats med en rejäl kondom fylld? My borde också ha stort utrymme?

Ja, har hon fått de på recept bör det fungera. Dessutom är tullen mer intresserad av "riktig" narkotika. Inte lite receptbelagda tabletter..
Jag kollade instagram nu (ja, jag började följa henne inför BL) och där är en video där de går i ett köpcenter, sedan tar de tåget över till Malmö där de skulle äta.
Men vänta nu, planerar de att ta tåget hem för att slippa eventuell tullkontroll? Vi vet ju att Kicki Danielssons sömntabletter blev en rättegångshistoria och Anna kan vara så rädd att bli tagen i tullen att hon tar tåget hem, varför åker de annars till Malmö?
Citera
2017-09-21, 18:45
Medlem
håll till godo gott folk....här får ni anna o my i köpenhamn

https://minfil.org/9eQd30cfb0/IMG_0279.MOV
Citera
2017-09-21, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Ja, har hon fått de på recept bör det fungera. Dessutom är tullen mer intresserad av "riktig" narkotika. Inte lite receptbelagda tabletter..
Jag kollade instagram nu (ja, jag började följa henne inför BL) och där är en video där de går i ett köpcenter, sedan tar de tåget över till Malmö där de skulle äta.
Men vänta nu, planerar de att ta tåget hem för att slippa eventuell tullkontroll? Vi vet ju att Kicki Danielssons sömntabletter blev en rättegångshistoria och Anna kan vara så rädd att bli tagen i tullen att hon tar tåget hem, varför åker de annars till Malmö?
Jag tänkte innan att det är en stor risk att flyga tillbaka då dom har både hundar och rejäla kontroller. Att ta tåget känns nog lugnare för flickorna? Ser inte så värst många anledningar till att åka över sundet för en halv dag och äta lite mat endast?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-21 kl. 18:52.
Citera
2017-09-21, 18:52
Medlem
why123s avatar
Citat:
Jag tänkte innan att det är en stor risk att flyga tillbaka då dom har både hundar och rejäla kontroller. Att ta tåget känns nog lugnare för flickorna och då kan dom fylla hela väskan? Ser inte så värst många anledningar till att åka över sundet för en halv dag och äta lite mat endast?

Nej, inte jag heller faktiskt. Mycket märkligt! De tar ju knappast tåget tillbaka till Köpenhamn och tar flyget därifrån. Dessutom skulle de äta på Lilla Torg i Malmö, jättenära tågstationen!
Citera
2017-09-21, 19:05
Medlem
Lite kul är att Mys tänder ser helt beige och ojämna ut när hon står bredvid Book. Vem som helst ser ut som ett vrak i käften jämfört med Annas garnityr.
Citera
2017-09-21, 19:19
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Enligt den här My så ska dom vara tillbaka ikväll kl. 23.10. Hm..vad gör man i Köpenhamn över en dag. Tycker att Book ser riktigt trött ut med röda ögonvitor på bilden med dom två. Lite svårt att fästa blicken också.

Min gissning är att de tar sig till Nörrebro och shoppar lite bantningssubstanser på Istedgade, möjligen även ett par "möllehjul" glider ner i deras fejkade Louis Vuttonväskor?

Jag ber alla danskar om ursäkt att jag misshandlar ert språk och stavning, men jag orkar inte slå upp danska bokstäver just nu.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-21, 19:29
Medlem
StigAllans avatar
Nu väntar vi på Bookens avtändning och efterföljande tolvstegsbehandling.
Då får hon än en gång gråta ut i media och självömka sig.
För vem tror något annat än att trådämnets väg till ett drogfritt liv blir den svåraste som någon missbrukande kvinna någonsin gjort!
Ska bli riktigt kul att se när hon filmar sig själv i den situationen!
Citera
2017-09-21, 20:17
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Nu väntar vi på Bookens avtändning och efterföljande tolvstegsbehandling.
Då får hon än en gång gråta ut i media och självömka sig.
För vem tror något annat än att trådämnets väg till ett drogfritt liv blir den svåraste som någon missbrukande kvinna någonsin gjort!
Ska bli riktigt kul att se när hon filmar sig själv i den situationen!

Personligen tror jag inte att den stora megastjärnan någonsin skulle medge att hon medvetet knarkat. Usch och fy, inte hon inte.
Hon som baara äter nyttigt, knappt nyttjar alkohol och fullständigt aavskyr narkotika.

Hon blev helt enkelt lurad av den ondskefulle lille spanska apotekaren att dessa preparat var både lagliga och helt ofarliga.
Att man sedan för att få en snabbare effekt genom att sjudubbla dosen, krossa dem mellan två mynt och dra upp pulvret i näsan istället är ju helt normalt? Det står ju på varenda blogg?

Jo du min käre Stig-Allan, detta kommer bli komedi av högsta klass vad det lider.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-21, 20:21
Medlem
Jag skrev på My:s blogg idag och undrade över hennes resesällskap och frågade om hon gillar att leva farligt..
My skällde på mig och tyckte att jag ska tänka innan jag skriver..
svarade med att det ska jag göra men! Varför har både du och Anna gjort era insta privata sen några timmar tillbaks? Om ni inte har något att dölja...
Snart får jag en ny utskällning eller rent av blir blockad? Vi får se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in