2017-09-12, 22:10
Medlem
orkar inte lyssna på hennes live o hur jävla duktig hon är men lite kommentarer kopierades:

https://minfil.org/Z6R8y8cfb2/IMG_8145.PNG

https://minfil.org/c0S7ycc5b3/IMG_8144.PNG

https://minfil.org/d2S9y5c7b9/IMG_8143.PNG
Citera
2017-09-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och hon vill gärna rikta ilskan till andra ...

Från kvällens kommentarer

annatoledanobook@hookkajsa Du tycker det?!?!? Det dom INTE visade vara att både jag & Blondie sa NEJ VI TÄNKER INTE ÄTA!!! Skriver du lika elakt till honom ikväll och en annan sak Camilla ville äta mat Morgan vill äta mat de vill dricka öl och sprit visa åt dem att de inte skulle äta men de sa att de tänkte äta

Konstigt om det var så... Varför låtsasgrät hon då och verkade spela att ha SÅ DÅLIGT samvete...? Samt att vad var Camilla så förbannad (om än lugnt och sansat förbannad, till skillnad från hur Anna B reagerade på det....) på om de redan sagt innan...? Hon ljuger så dåligt. Knappt hon ville prata med jäntan heller utan se de andra. Felicia i mitten och så fick ungen (som kanske grät av förskräckelse när "evil-mama" ringde upp och sabbade hennes födelsedag?) som fyllde år synas lite vid sidan.....
Citera
2017-09-12, 22:18
Medlem
hon sitter bara o snackar skit om henemark o hur snäll o omtänksam hon själv är...sicken störd människa hon är
Citera
2017-09-12, 22:19
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det är det här Instagram-klippet som avses.
Hans rörelser tyder väl på något krampanfall eller rus av något slag ..

Tilltalet sker till ett av barnen ... "Kommer inte mamma snart" ..
Jag ser inget konstigt i det - så brukar föräldrar benämna varandra när man talar till barnen ...

Anna Books kommentar är däremot rätt konstig...
"Han säger mamma mer/oftare än barnen" ... Där kommer det sjuka in ..

När vi talar om varandra så är jag mamma och maken pappa när vi pratar med barnen, när vi pratar med barnbarnen är vi mormor och morfar ... och det handlar om tydlighet och inlärning för barnen som gärna dröjer sig kvar.

Vi pratar fortfarande om varandra i föräldraroll/morföräldraroll när vi pratar med våra barn .. Till varandra använder vi däremot våra förnamn.
Citera
2017-09-12, 22:20
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Konstigt om det var så... Varför låtsasgrät hon då och verkade spela att ha SÅ DÅLIGT samvete...? Samt att vad var Camilla så förbannad (om än lugnt och sansat förbannad, till skillnad från hur Anna B reagerade på det....) på om de redan sagt innan...? Hon ljuger så dåligt. Knappt hon ville prata med jäntan heller utan se de andra. Felicia i mitten och så fick ungen (som kanske grät av förskräckelse när "evil-mama" ringde upp och sabbade hennes födelsedag?) som fyllde år synas lite vid sidan.....
Anna B är falsk helt enkelt -- inget konstigt alls utan kvällens program och kommentarerna efter det bekräftar ju bara det.
Citera
2017-09-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Dagens bästa inlägg.

Tack!

Jag undrar varför Anna helt plötsligt har lagt till en tatueringsstudio i beskrivningen av sig själv högst upp på instagram? Antagligen där hon gjorde sin BL-VIP tatuering, men? Hon har ju inget med den studion att göra, varför länkar hon dit i sin egen profilinformation? Har Felicia skaffat nytt chefsjobb nu när det kraschade hos tandläkaren?

https://imgur.com/a/CmkW9
Citera
2017-09-12, 22:23
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Ja men konstigt nog nämner hon bara en gång att hon blivit sexuellt utnyttjad när hon var ung eller att hon haft en syster som dött medans vissa andra saker kan hon berätta hur många gånger som helst.
Jag tror att denna baby som dog kanske var en släkting, inte en syster men att hon vill ha lite medlidande.
Sexuellt utnyttjad???
Det handlade väl om hennes stora trauma när hon såg att någon skrivit sexnovell med henne och Roberto som huvudrollsinnehavare ..

Sexuellt utnyttjad har en helt annan betydelse både i min definition och lagens.
Citera
2017-09-12, 22:23
Medlem
https://minfil.org/A4Scy5cfbc/IMG_8146.PNG
Citera
2017-09-12, 22:25
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och hon vill gärna rikta ilskan till andra ...

Från kvällens kommentarer

annatoledanobook@hookkajsa Du tycker det?!?!? Det dom INTE visade vara att både jag & Blondie sa NEJ VI TÄNKER INTE ÄTA!!! Skriver du lika elakt till honom ikväll och en annan sak Camilla ville äta mat Morgan vill äta mat de vill dricka öl och sprit visa åt dem att de inte skulle äta men de sa att de tänkte äta

Hon är så patetisk att man blir rädd. Är det överbelastning på hennes insta ikväll för när jag försöker titta står det att de har problem att läsa in den här livevideon. Är det många förbannade som tittar?
Senast redigerad av why123 2017-09-12 kl. 22:27.
Citera
2017-09-12, 22:36
Medlem
Nu censurerar tv4 på sin biggest looser sida på facebook bland kommentarerna på dagens program...
Citera
2017-09-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Hon är så patetisk att man blir rädd. Är det överbelastning på hennes insta ikväll för när jag försöker titta står det att de har problem att läsa in den här livevideon. Är det många förbannade som tittar?

verkar som sändningen är slut
Citera
2017-09-12, 22:38
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123

Hon blev antingen sur på någon kommentar, eller så var det nåt som hände i bakgrunden (hörde Antonio och Roberto började diskutera något).
Hon pausade länge, men efter typ 2-3 minuter stängde hon av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in