2018-07-11, 21:30
Medlem
Anna fick frågor på instagram idag

https://postimg.cc/gallery/362tr1xce/
Citera
2018-07-12, 10:51
Medlem
Det är väl skönt ändå att hon är tillbaka i sitt segunda casa. Längtar nu efter att hon ska krydda sina insta-inlägg med allt fler spanska ord och hashtags! #parasiempre
Citera
2018-07-12, 23:53
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Bästa bilden hitintills är ju den med en omelett och en "hederlig spansk kopp café con leche a la Anna". Alltså vad vi vanliga dödliga kallar en kaffe med mjölk...
” med utsikt över trädgården och havet ”
Citera
2018-07-13, 13:58
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
” med utsikt över trädgården och havet ”

Kan man få se den utsikten, med Anna hållandes i dagens tidning?
Citera
2018-07-13, 14:37
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Precis. Inte fan är hon i Spanien.
Citera
2018-07-13, 16:04
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Precis. Inte fan är hon i Spanien.

Nu har Anna Book hamnat i ett dilemma.

Om hon tar en bild med dagens tidning, eller på annat sätt med datum bevisar att hon är i Spanien, då visar hon att hon läser denna tråd och har gett efter för trycket, hon förnekar att hon läser om sig själv på nätet för hon bryr sig inte om vad andra tycker.
Om hon inte med bild visar att hon är i Spanien så är hon inte det.

Så enkelt är det Anna! Vilket väljer du?
Citera
2018-07-13, 18:15
Medlem
Missdexs avatar
Hon är ju i Spanien.. Kör live därifrån varje dag.. Hade det inte varit så långt dit ner (45 mil) kunde jag ha åkt ner och fotat 😊
Citera
2018-07-13, 19:13
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdex
Hon är ju i Spanien.. Kör live därifrån varje dag.. Hade det inte varit så långt dit ner (45 mil) kunde jag ha åkt ner och fotat 😊

Kan du inte filma en livesändning och lägga upp. Bara för att lugna våra nerver?

Det kunde ju bli ditt 5:e inlägg på FB....
Citera
2018-07-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missdex

Jag blev nyfiken, var befinner du dig för någonstans eftersom du endast har 45 mil mer till Spanien och (Mallaga trakten är det väl Segunda Casa liggeri).
Allt är relativt, men för mig är det ej så långt.
Citera
2018-07-14, 08:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag blev nyfiken, var befinner du dig för någonstans eftersom du endast har 45 mil mer till Spanien och (Mallaga trakten är det väl Segunda Casa liggeri).
Allt är relativt, men för mig är det ej så långt.
Alicante Malaga är 47 mil men Segunda casa kanske ligger två mil öster om Malaga?
Citera
2018-07-14, 11:04
Medlem
Citat:
Nu har Anna Book hamnat i ett dilemma.

Om hon tar en bild med dagens tidning, eller på annat sätt med datum bevisar att hon är i Spanien, då visar hon att hon läser denna tråd och har gett efter för trycket, hon förnekar att hon läser om sig själv på nätet för hon bryr sig inte om vad andra tycker.
Om hon inte med bild visar att hon är i Spanien så är hon inte det.

Så enkelt är det Anna! Vilket väljer du?

Hon la upp en bild på sig & maken igår kväll på IG. Ett riktigt bra foto men jag blir inte klok på Annas ena arm, underarmen ser nästan större ut än underarmen? Någon mer som också reagerat?
Citera
2018-07-14, 12:40
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Hon la upp en bild på sig & maken igår kväll på IG. Ett riktigt bra foto men jag blir inte klok på Annas ena arm, underarmen ser nästan större ut än underarmen? Någon mer som också reagerat?

Hon har grova armar så det är inget konstigt. Man ska också vara tacksam för att hon använder ordentligt med filter på både sig och maken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in