2017-08-27, 23:47
Medlem
Verkar som att dom flesta drar sig undan fru Book numera och jag minns också det där om bilen när det begav sig. Sånt har nog inte gått över heller och det måsta ha svidit rejält att tjockisen satt och körde hennes bil. Nu är det väl bara skrapet kvar att ty sig till och det är dom som gillar just kontroversiella och udda varelser inom gayrörelsen. Där kan hon nog smälta in ett tag och hon ser ju faktiskt så pass konstgjord ut att det knappt går att se vem det är längre. Väldigt tveksamt om det går att återställa då såna här olika ingrepp ger skador mycket på grund av åldern nu också. Har sett skräckexempel på TV när kändisar världen över har opererat sig till monster. När dom väl börjat kan dom inte sluta vilket fru Book också deklarerat att så ska ske.
Citera
2017-08-27, 23:49
Medlem
Nu vill gifta sig igen efter sin "förvandling"
Hon vill med andra ord ha ett nytt bröllpsfoto?

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...-forandringen/
Citera
2017-08-27, 23:58
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
Vilken sjuk bild på henne från Örebro.
Ser ut som en neger och tänderna lyser som ett raveparty

https://www.instagram.com/p/BYTDog6hsQq/

Herrrrrrrrregud så människan ser ut!!

Att hon inte stäms för förargelseväckande beteende med det utseendet!
Citera
2017-08-28, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Herrrrrrrrregud så människan ser ut!!

Att hon inte stäms för förargelseväckande beteende med det utseendet!
Hon är inte klar än. Kolla in f.d marknadschefen på tandläkarmottagningen. Han kommer säkert hjälpa till då dom är goda vänner. Sen tycker jag mig kunna se att fru Book gjort något med sin näsa också. Den ser avskalad och smalare ut.
Citera
2017-08-28, 01:05
Medlem
jag gissar på att hon bara gick förbi den limon, men det ska ge sken av att hon åkt med den. Hade det varit så att det varit "hennes" limo så hade vi fått se ett foto från henne inifrån....det är 100 procent säkert. Hon börjar verkligen tappa allt nu, inte bara kilon.
Citera
2017-08-28, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
jag gissar på att hon bara gick förbi den limon, men det ska ge sken av att hon åkt med den. Hade det varit så att det varit "hennes" limo så hade vi fått se ett foto från henne inifrån....det är 100 procent säkert. Hon börjar verkligen tappa allt nu, inte bara kilon.
Instämmer nog i det. Likadant med den där poolen som dom hela tiden sitter utanför stängslet. Ser djävligt konstigt ut. Värst var när jag öglade igenom hennes bilder och såg karln när han låg på filten och sprattlade och sen ropade på mamma. Fick lite äckelkänslor när han ålade sig, herr Bock.
Citera
2017-08-28, 01:51
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Hon åkte faktist limo, hon sände live inifrån limon men jag kollade utan ljud så jag vet inte vad hon sa, och sändningen var inte den bästa (måste ha varit dålig wifi eller data). Hon verkade vara ensam i limon, "stjärnan" kanske rentav bokade den åt sig själv.
Citera
2017-08-28, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
Nu vill gifta sig igen efter sin "förvandling"
Hon vill med andra ord ha ett nytt bröllpsfoto?

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...-forandringen/

Huvet på spiken! Nytt bröllopsfoto! Anna kvalar nu in i det skräckkabinett av remakade individer som befolkar nöjesindustrin. Som på cirkus förr i världen. AB har ett omättligt bekräftelsebehov och kommer att gå hur långt som helst för att tillfredsställa det.
Citera
2017-08-28, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Hon åkte faktist limo, hon sände live inifrån limon men jag kollade utan ljud så jag vet inte vad hon sa, och sändningen var inte den bästa (måste ha varit dålig wifi eller data). Hon verkade vara ensam i limon, "stjärnan" kanske rentav bokade den åt sig själv.

Hoppsan där ser man !

Det var en smula oväntat.
Citera
2017-08-28, 08:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Jag kan inte se hennes livesändningar. Såg när hon lagade mat. Hon verkade då vara påtänd av något. Efter det har jag inte sett några fler livesändningar. - Är det bara för vissa inbjudna?
Citera
2017-08-28, 08:48
Medlem
illbatting09s avatar
I filmklippet på familjens "nyttiga" lasagnemiddag filmar Anna, som hela tiden predikar om hur hon respekterar minderåriga, runt bordet där Antonio och hans flickvän sitter. Flickvännen lutar sig genast så långt åt sidan att hon ser ut att nästan trilla av stolen, och Antonio verkar mest försöka ignorera filmandet. Hur fan kan man som mor fortsätta bete sig såhär? Filma och fota och livesända hela familjens minsta aktiviteter? Vore det hela skött av nåt dokusåpabolag hade ju åtminstone medgivande krävts, och antagligen hade man skött det snyggare med tanke på minderåriga. Men AB själv känner inga gränser. Jag blev riktigt jävla arg av att se det där.

Här är några kommentarer som faktiskt ligger kvar:
https://www.pixeltopic.com/image/muqoppxevdvbf/
Citera
2017-08-28, 08:57
Medlem
herregud Anna Book är så tragisk...hon TROR hon är en megastjärna, men sicken skitsubba rent ut sagt. Maken till empatilös, egoistiskt och diva har jag aldrig sett. Det enda hon är med i är trams, undrar när hon ska börja kräva o få vara sommarpratare i p1? hon kan ju berätta om sina operationer o sin oskyldige son , sina tänder o sitt underbara sexliv. Fy fan , hade en del att göra med henne för flera år sen i mitt jobb o hon var otroligt otrevlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in