2017-10-11, 10:08
Medlem
Tagelapas avatar
Jag tittade på inslaget från Nyhetsmorgon i efterhand och funderar lite över hennes lögner.
Hon sa ju att hon jobbat på den psykiska biten och kände sig stark och brydde sig inte om att folk inte alltid var så positiva till henne och hennes insatser.

Tittar man på utdragen från hennes IG så stämmer det ju inte alls. Hon är lika galen som vanligt. Lika många utropstecken, frågetecken och emojis som vanligt. Nästan fler.
Ändå tycker hon att hon blivit starkare och friskare i huvudet.

F ö tyckte jag att intervjun var ok. Dom där stackarna hade fått på sin (nit-)lott att intervjua segraren i BL VIP. Nu blev det Anna Book. Det var dom nog inte nöjda med någon av dem. Dom höll god min och gjorde det bästa av det dom hade.

Eftersom kändisar och tv-folk också sett hennes galenskaper som vänliga människor spelat in och lagt ut på youtube så är precis alla av samma åsikt, att hålla sig så långt borta från Anna Book som möjligt.
Hon har blivit ett ökänt begrepp. I sin egen fantasi tror hon dock fortfarande att hon är beundrad och att människor ser upp till henne.
Det skulle förvåna mig om hon får sjunga en ton till i TV i framtiden. Hon kommer förmodligen att få harva för en familjepizza och en femhundring på Harrys i diverse hålor.

Folkkär och älskad........det blir hon aldrig för det tåget gick för många år sedan.
Senast redigerad av Tagelapa 2017-10-11 kl. 10:10.
Citera
2017-10-11, 10:09
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
"Jag har skött mitt jobb, jag har skött min familj" .... 😂😂😂😂

Världens mest misslyckade familj.
Citera
2017-10-11, 10:13
Medlem
Knullkungens avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...jag-ar-nyfoman

"I en 60 minuter lång, exklusiv segerintervju i podcasten “Multimammorna” tar Anna Book i mer än någonsin tidigare: hon kommer ut som nymfoman.
– Jaaa för fan! Yeah yeah yeah! säger den nyblivna vinnaren och sexgalningen med ett skratt.

– Fast bara med Roberto, tillägger hon.

– Jag är happy and working! Jag funkar! Jag funkar! Yes Yes Yes! Boom boom boom, what do you want bitch? utbrister Anna och förklarar vidare:

– Jag tycker om sex, absolut. Annars skulle jag bli lite orolig för mig själv och gå till doktorn och säga ”du det är något fel på mig”."
Citera
2017-10-11, 10:34
Medlem
Hon är aktuell nu och syns i tidningar och TV, det är enbart därför ”vännerna” hör av sig. De behöver reklam för sina poddar, hårprodukter, vitaminpiller mm. Inte fan är det för att de ääälskar denna ”varma, ödmjuka och kärleksfulla” Anna inte! Hon blir bara utnyttjad precis som hon själv alltid utnyttjat folk. Karma!
Senast redigerad av Faglum 2017-10-11 kl. 10:36.
Citera
2017-10-11, 10:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annatoledanobook@henryson60 Du har SÅ FEL 😶🙏🏼🤔😶🙏🏼🤔 Otroligt!!!! Hälsan är A&O för mig!!!! Jag har fan varit nära på att DÖ 5 GGR!!!! Vem är DU ATT DÖMMA MIG?!? Varför följer du ens mig???? Har du hört mig prata?!?!? Sen att JAG ÄR NATURLIGT VACKER STICKER VISST JÄVLIGT HÅRT!!!!! Fy fan !!!!! Och JAG VET hur andra kvinnor resonerar!!! Men när JAG TAR HAND OM MIG?!?!? Sluta genast att följa mig & följ HYCKLARNA ISTÄLLET!!!!! Usch & skäms på dig & dina avundsjuka/missunnsam likar, fy så besviken man blir....... Så gärna man ville se MIG FALLA!! MEN, nu GJORDE JAG INTE DET!!!!! & snart kommer jag bara bli bättre & bättre...... ska du vara med & stena mig då med??????? Ni VILL se mig blöda & gråta ju!!!!' Märks ju tydligt på er fega jävla nätmobbning! Ge dig iväg härifrån asap!!!! Och håll dig borta.......när räcker det för sådan som dig?!?!? När?!?!? Usch....

Naturligt vacker?

eller chockad över Tildes bemötande...en ganska överdriven beskrivning skulle jag tro. Stackars Anna de borde rullat fram röda mattan åt henne, bockat och varit helt lyriska över hennes ankomst. Anna din son är en våldtäktsman och du försvarar honom. Det kan påverka hur folk bemöter dig
Citera
2017-10-11, 10:56
Medlem
NU måste det väl för fan vara slut med människa i media? Alltså skulle hon få vara med i så mkt bättre, leda sllsång på skansen etc så går jag o hänger mig...

Funderade lite på en grej jag läste för några år sen att hon opererat sin hängbuk, minns inte vilken tidning det var hon tjafsa om detta i men betalade hon detta själv måntro?
Citera
2017-10-11, 11:07
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag tittade på inslaget från Nyhetsmorgon i efterhand och funderar lite över hennes lögner.
Hon sa ju att hon jobbat på den psykiska biten och kände sig stark och brydde sig inte om att folk inte alltid var så positiva till henne och hennes insatser.

Tittar man på utdragen från hennes IG så stämmer det ju inte alls. Hon är lika galen som vanligt. Lika många utropstecken, frågetecken och emojis som vanligt. Nästan fler.
Ändå tycker hon att hon blivit starkare och friskare i huvudet.

F ö tyckte jag att intervjun var ok. Dom där stackarna hade fått på sin (nit-)lott att intervjua segraren i BL VIP. Nu blev det Anna Book. Det var dom nog inte nöjda med någon av dem. Dom höll god min och gjorde det bästa av det dom hade.

Eftersom kändisar och tv-folk också sett hennes galenskaper som vänliga människor spelat in och lagt ut på youtube så är precis alla av samma åsikt, att hålla sig så långt borta från Anna Book som möjligt.
Hon har blivit ett ökänt begrepp. I sin egen fantasi tror hon dock fortfarande att hon är beundrad och att människor ser upp till henne.
Det skulle förvåna mig om hon får sjunga en ton till i TV i framtiden. Hon kommer förmodligen att få harva för en familjepizza och en femhundring på Harrys i diverse hålor.

Folkkär och älskad........det blir hon aldrig för det tåget gick för många år sedan.

Helt rätt.

Sen tyckte jag Tilde var otroligt proffsig. Ingen vill höra Anna Book. Så håll henne kort. Att hon inte fattar att dom inte vill. Varför går hon ens dit? Och sen de där jävla grinandet.
Citera
2017-10-11, 11:12
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
annatoledanobookRättelse! Tilde, som bemötte mig mycket kallt, snarhugget, ointresserad & fullständigt kall, kort & inte med ett lungt , varmt & vänligt inställd inställning mot mig som vinnare utav första Biggest Loser VIP EVER

Hur kunde du Tilde?! Anna är faktiskt den första vinnaren av BL VIP EVAAAH!!!11 Skulle hon bemöta första mannen på månen likadant?! Nä tror inte det!

Tilde har väl hört talas om antingen Annas historia, Antonios våldtäkt eller både och. Eller så tycker hon väl bara att Anna är en patetisk d-kändis som ska hållas just kort, en liten fem minuters intervju som ska jobbas av.

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Anna vill bli bekräftad, hyllad och älskad, för något hon gått ut med att hon gjort "bara för sig själv".
Hon har inte gjort någon "inre resa" som hon talar om.

Exakt. Om något så har hennes ego nu skruvat upp hennes värsta egenskaper till elva. Resan går neråt. Äcklig människa. Ingen fara dock Anna, den där chipspåsen älskar dig fortfarande. Seså, spring till din tröst och räddning. Bam!
Senast redigerad av Aigis 2017-10-11 kl. 11:19.
Citera
2017-10-11, 11:17
Medlem
ojojoj nu sitter hon hos frissan igen

https://minfil.org/B0EfFecdb8/95E42F...7A8E29C95.jpeg

annatoledanobookTB - Vill från djupet av mitt hjärta säga stort tack till @michaelofrisorerna för att ni hjälpte mig att vara mitt finaste jag, precis så som jag själv ville se ut inför finalen utav Biggest Loser VIP⭐️ på @sjuan - Jag kände mig som världens vackraste & LYCKLIGASTE den dagen⭐️💖🙏🏼 & jag bär med mig ert fina stöd & värme ända sedan ni gjorde mig fin inför avresan till Slottet i April tidigare i år ( fast den gången med mycket kortare hår 😉 ) då min livsstilsförändring började 💪🏽💖👊🏽 Åkte iväg med en seger som mål. Och JAG gjorde det!!!! JAG VANN⭐️💪🏽👊🏽🏆🥇🍾 Jag blev världens 1a Biggest Loser VIP & jag vann ett nytt friskare & sundare liv🙏🏼💖💖💖💖💖💖💖 Och jag är så stolt över mig själv & min mentala resa & utveckling. Tack för att ni fortsätter att finnas där för mig 💖 & för att ni hjälper mig tillsammans med @toupemabelgal & @bobbysharstudio att stärka mitt självförtroende med håret - det betyder så mycket för mig som har tunnare hår. Även om Extensions INTE är något nytt jag börjat med nu 🙈😂🙈 För Extensions har jag haft i mitt hår sedan 15 år tillbaka faktiskt. Så det är verkligen ingen ny företeelse i mitt liv😂😉😂 Hur som helst så har jag alltid stått för det & kommer fortsatt göra så även i framtiden💖 #mitthuvud #minaval #älskarextensions #brunette #lovelonghair #mylife #mychoices #toupemabelgal #michaelochfrisörerna #extensions #brilliantwhitesmile #mitttempel #mittliv #minväg #kommerfortsättapåden #ardn #mjbmi 💖💖💖💖💖
Citera
2017-10-11, 11:40
Citat:
ojojoj nu sitter hon hos frissan igen

https://minfil.org/B0EfFecdb8/95E42F...7A8E29C95.jpeg

annatoledanobookTB - Vill från djupet av mitt hjärta säga stort tack till @michaelofrisorerna för att ni hjälpte mig att vara mitt finaste jag, precis så som jag själv ville se ut inför finalen utav Biggest Loser VIP⭐️ på @sjuan - Jag kände mig som världens vackraste & LYCKLIGASTE den dagen⭐️💖🙏🏼 & jag bär med mig ert fina stöd & värme ända sedan ni gjorde mig fin inför avresan till Slottet i April tidigare i år ( fast den gången med mycket kortare hår 😉 ) då min livsstilsförändring började 💪🏽💖👊🏽 Åkte iväg med en seger som mål. Och JAG gjorde det!!!! JAG VANN⭐️💪🏽👊🏽🏆🥇🍾 Jag blev världens 1a Biggest Loser VIP & jag vann ett nytt friskare & sundare liv🙏🏼💖💖💖💖💖💖💖 Och jag är så stolt över mig själv & min mentala resa & utveckling. Tack för att ni fortsätter att finnas där för mig 💖 & för att ni hjälper mig tillsammans med @toupemabelgal & @bobbysharstudio att stärka mitt självförtroende med håret - det betyder så mycket för mig som har tunnare hår. Även om Extensions INTE är något nytt jag börjat med nu 🙈😂🙈 För Extensions har jag haft i mitt hår sedan 15 år tillbaka faktiskt. Så det är verkligen ingen ny företeelse i mitt liv😂😉😂 Hur som helst så har jag alltid stått för det & kommer fortsatt göra så även i framtiden💖 #mitthuvud #minaval #älskarextensions #brunette #lovelonghair #mylife #mychoices #toupemabelgal #michaelochfrisörerna #extensions #brilliantwhitesmile #mitttempel #mittliv #minväg #kommerfortsättapåden #ardn #mjbmi 💖💖💖💖💖

Ok, Anna.
Står du för det, även om du får reda på var "ditt" hår kommer ifrån?
Är det ok att fattiga och sjuka människor tom. får betala för att offra sitt hår till templen (de har ingen aning om att deras hår kommer att sitta på ditt och andras huvud). Är det ok, att fattiga kvinnor utnyttjas för att rensa bort löss och skit i "ditt" hår, för att du ska få känna dig snygg?

Fan, Anna. Läs på lite.
Citera
2017-10-11, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ok, Anna.
Står du för det, även om du får reda på var "ditt" hår kommer ifrån?
Är det ok att fattiga och sjuka människor tom. får betala för att offra sitt hår till templen (de har ingen aning om att deras hår kommer att sitta på ditt och andras huvud). Är det ok, att fattiga kvinnor utnyttjas för att rensa bort löss och skit i "ditt" hår, för att du ska få känna dig snygg?

Fan, Anna. Läs på lite.

Hade jag kunnat skulle jag frågat anna på insta om det du skriver men då lär jag blockas
Citera
2017-10-11, 12:07
Medlem
Citat:
NU måste det väl för fan vara slut med människa i media? Alltså skulle hon få vara med i så mkt bättre, leda sllsång på skansen etc så går jag o hänger mig...

Funderade lite på en grej jag läste för några år sen att hon opererat sin hängbuk, minns inte vilken tidning det var hon tjafsa om detta i men betalade hon detta själv måntro?
Sina bröst tänkte hon väl fixa till på Akademikliniken vill jag minnas.
Håller med att hon syns mycket i media och media är intresserade av att skriva om henne mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in