2017-09-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kan också vara ett fans från Expressenredaktionen?

Den var bra, tack!
Citera
2017-09-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast om hon inte har ratten på fel sida så kör hon ju inte bil där ..

Mina bilar har i alla fall ratten på vänster sida och passageraren till höger ...

Filmas spegelvänt när hon filmar med frontkameran.
Citera
2017-09-13, 19:23
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Filmas spegelvänt när hon filmar med frontkameran.
Ok ... Jag använder aldrig "selfiefunktionen" .... så hade inte en aning om det.
Citera
2017-09-13, 21:03
Medlem
Nu har hon filmat Kungen och Drottningen på ett genrep med Thomas Ledin. Så oerhört smaklöst. Somliga vill vara privata. Dessutom bör hon nog skaffa ett bättre objektiv om hon ska lägga ut sånt. Förvånande nog skrev hon ingenting om att de var där tillsammans, hon och kungaparet.
Citera
2017-09-13, 21:13
Medlem
Dennos avatar
Nu har hon passerat 50k följare i alla fall.
Citera
2017-09-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Nu har hon filmat Kungen och Drottningen på ett genrep med Thomas Ledin. Så oerhört smaklöst. Somliga vill vara privata. Dessutom bör hon nog skaffa ett bättre objektiv om hon ska lägga ut sånt. Förvånande nog skrev hon ingenting om att de var där tillsammans, hon och kungaparet.
Var och när skedde detta? Om hon gjort det nu kan det bara bero på att hon drogar. Vem skulle efter gårdagens visning på TV ge sig ut och fota kungen? Känns som att den här personen Book hamnar på mentalsjukhus så småningom om såna finns? Själv skulle jag dragit ner alla persienner och skämts.
Citera
2017-09-13, 22:33
Medlem
Ska vi gissa vad Anna kommer göra måndagen den 25 september?
Citera
2017-09-13, 23:36
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kan också vara ett fans från Expressenredaktionen?
Idag framställdes hon inte i så positiv dager i Expressen. Manlig signatur, inte de här "livsstilsreportrarna" som dyrkat henne i Söndagsbilagorna...Hon kallades rentav "elak" i sitt agerande mot Camilla. Är detta ett trendbrott månne, eller väntar nya femtimmarsintervjuer då Porslinet får breda ut sig om sin egen förträfflighet? Själv nämnde hon ju i någon intervju att hon kan ställa upp i bildreportage när hon väl nått sin målvikt och kan go all in på sexiga underkläder...Herregud jag emigrerar snart...
Citera
2017-09-13, 23:51
Medlem
vadskalljagtros avatar
Och nu har hon blivit bästis med My Martens... Jösses! Vet inte vem av dom jag ogillar mest. Måste man välja förresten?😒😁 My och Anna verkar lika desperata att vara kvar i rampljuset så dom passar väl bra ihop så sätt...
Citera
2017-09-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Idag framställdes hon inte i så positiv dager i Expressen. Manlig signatur, inte de här "livsstilsreportrarna" som dyrkat henne i Söndagsbilagorna...Hon kallades rentav "elak" i sitt agerande mot Camilla. Är detta ett trendbrott månne, eller väntar nya femtimmarsintervjuer då Porslinet får breda ut sig om sin egen förträfflighet? Själv nämnde hon ju i någon intervju att hon kan ställa upp i bildreportage när hon väl nått sin målvikt och kan go all in på sexiga underkläder...Herregud jag emigrerar snart...
Men fy f*n! Vilket hot att ställa upp i underkläder. Jag tror faktiskt att det som reporter måste kännas skamset framöver att ta sig an denna människa. Nu är hon ju inte ens rolig längre utan visade prov på att vara direkt vansinnig. Själv vill jag se hur hon hängs ut för den hon är framöver och även av fansen på Expressen.
Citera
2017-09-14, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Och nu har hon blivit bästis med My Martens... Jösses! Vet inte vem av dom jag ogillar mest. Måste man välja förresten?😒😁 My och Anna verkar lika desperata att vara kvar i rampljuset så dom passar väl bra ihop så sätt...
Vem är My Martens? Hur i helvete hinner människan? Idag var hon och fotade kungen och drottningen som ville vara ifred. Nu har hon skaffat en väninna?
Citera
2017-09-14, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
ja de var nog där ihop men kunde inte få platser brevid varann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in