2016-11-28, 23:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag tycker hon verkar göra så sjukt tråkig mat. De enda kryddorna hon använder är typ salt och vitpeppar (och så chiliexplosion som en period förekom i allt från köttfärssåsen till våfflorna). Det är ju uppenbart att hon vill göra en egen kokbok men oj, så menlöst allt måste smaka.
Ja, idag har hon bl.a. gjort en sallad, skriver hon. På bilden ser man en hög salladsblad på ett serveringsfat
Citera
2016-11-28, 23:18
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag tycker hon verkar göra så sjukt tråkig mat. De enda kryddorna hon använder är typ salt och vitpeppar (och så chiliexplosion som en period förekom i allt från köttfärssåsen till våfflorna). Det är ju uppenbart att hon vill göra en egen kokbok men oj, så menlöst allt måste smaka.

Ha ha. Ja så sant. Dessutom har hon ju blivit påkommen med att påstå att uppvärmd köpemat är lagad från grunden av henne.

Dessutom tyckts de flesta kreationer skapade av henne i matväg se ut som nåt en byracka spytt upp. Så hennes kokbok skulle bli en veritabel vandring i grisighet.

Att hon kan laga mat är nog lika sant som att hon har hus i Spanien.
Citera
2016-11-28, 23:42
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Det är ju uppenbart att hon vill göra en egen kokbok men oj, så menlöst allt måste smaka.

"Fyra nyanser av brunt"

Nu har visst Magnus Hedman skrivit att han vill komma över och käka middag igen nån gång. Jag misstänker att han börjat bruka narkotikum igen.
Citera
2016-11-29, 01:22
Medlem
Hon är jätte nöjd som 3e pristagare,men var det nån som ens såg henne hoppa? Hur högt?

När man ser instagram-klippen kan hon knappt rida lätt,än mindra sitta i sadeln när hästen galopperar.
Citera
2016-11-29, 02:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Funderar över hur många meter av det där stjärnbaner-tyget hon köpt. Gardiner, påslakan och olika överdrag med samma ränder och stjärnor. Konkurslager som hon fått för billig peng?

https://instagram.com/p/BEWPFnCDe1X/

https://instagram.com/p/BEWNHkIjexW/

https://instagram.com/p/BANYN7GDe1e/

https://instagram.com/p/BNMBdVgAf_B/

https://instagram.com/p/6k4Z3Bje0r/

Såna där saker köper man ju på närmaste Dollarstore för någon hundring
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-11-29 kl. 02:16.
Citera
2016-11-29, 02:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Håller med, hon behöver hjälp!
Verkar bära på mycket ångest som hon försöker jagar bort genom att utsätta sig för allas uppmärksamhet. Det är sorgligt att hon inte har en bättre kommunikation med sin man, han borde rimligen vara den som har bäst chans att prata med henne och spegla hennes mående mot beteendet med alla lögner och uppmärksamhetssökandet.

När hon inte klarar av att möta sina egna demoner skapar hon andra, utanför sig som hon slåss med i offentligheten. Troligtvis kommer hon bara bli mer och mer bitter eftersom hon alltid kommer känna sig missförstådd och misstolkad.

Troligen har nog hennes svärfar genomskådat henne och försökt få ordning på problemet men misslyckats tyvärr. Det är väl därför de inte riktigt är vänner vad jag förstår det. Har man en personlighetsstörning förstår man inte riktigt själv hur jobbigt det är för anhöriga och andra personer i ens närhet utan intalar sig att alla andra har fel och vägrar därmed att söka vård.
Citera
2016-11-29, 18:48
Medlem
Hur har jag lyckats missa den här tråden i alla år? Anna verkar var som ett barn i en vuxen människas kropp och därtill en riktig narcissist.

Har hon presterat något annat i sitt liv än en mindre hit för 30 år sedan med ABC som motiverar ett kändiskskap? Det enda hon kan göra för att fortsätta få uppmärksamhet är att beklaga sig över det ena och det andra. Han gjorde si, hon sa så, buhu... De flesta som någon gång råkar hamna i hennes närhet inser nog ganska snabbt att man bör ta avstånd och då kommer hennes vrede som ett brev på posten. Plötsligt är den där varma, goa Anna hon försöker ge sken av som bortblåst.

Hennes medverkan i Arga Snickaren är minst sagt parodisk och talande för hur hon verkar vara som människa. Hon gråter över att hon hatar sitt kök, hon gråter för att hennes svärfar dog för 6 år sedan och hon gråter när hon rensar ur sitt förråd på gammal bråte. Efter programmet anklagar hon Arga Snickaren för diverese oförrätter.

Det mest pinsamma är onekligen de otaliga lögner hon ständigt slänger ur sig. Obegripligt hur så många av en hennes följare inte lyckas se igenom dessa. Man tappar ju tron på Sveriges kvinnor.

Mycket prat om viktnedgång men hennes instagram präglas av bilder på mat. Och det är inte hälsokost direkt - vilket man kanske kan tro för en person som påstår sig precis gått ner 60 kg - utan mest pastarätter och liknande.

Samtidigt som det är underhållande att följa kan jag inte låta bli att tycka synd om barnen. Förresten, har Anna någon slags inkomst nu för tiden? Eller lever hon helt och hållet på sin man?
Citera
2016-11-29, 19:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Fy fan! Ett fat bajskorvar kan nu ses på Tunnans insta:
https://www.instagram.com/p/BNZ0RKmA...natoledanobook

OBS! Kolla inte om du precis ska äta.
Citera
2016-11-29, 20:51
Medlem
PlutoJs avatar
Åååh! Bästa!!!
Recept?
Citera
2016-11-29, 22:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fy fan! Ett fat bajskorvar kan nu ses på Tunnans insta:
https://www.instagram.com/p/BNZ0RKmA...natoledanobook

OBS! Kolla inte om du precis ska äta.

Usch, vad är det för slags korv? Kan människan inte göra kåldolmar som vanligt folk istället för konstiga korvar som inte ens verkar vara kokade? De kommer ju få ont i magen och få bo på toa hela natten om de äter korven
Citera
2016-11-29, 23:08
Medlem
Undrar om Anna alls funderade på varför hon var först ut på stackars Bingo...? För att han skulle gå från tyngst till lättare... Stackars, stackars häst.

Har hon alls kommenterat att Dermot faktiskt fick gips på ena armen och bandage på andra, efter sitt fall. Sen HONOM kunde ju juryn "skoja" med och ge noll och om det var minuspoäng. Fast han var skadad.

Han har även uttalat sig om att han inte tycker att det är rättvist mot hästen att den skall ha fått skit på offentliga medier, för att den inte skulle varit lämpad för att platsa i tävlingen. Jag undrar om han syftar Anna Books instagram?

Nä, jag vet inte varför jag går in här och skriver. Känner att jag blir ju bara mer och mer vad gäller Anna Book. Sorry!
Citera
2016-11-30, 10:43
Medlem
Aftonbl*d*ts nätbilaga avslöjar idag exklusivt startfältet för nästa Melodifestival. Jag kan inte hitta Anna Book i startfältet, måste vara fel för hon var väl pga sin storhet som artist garanterad en plats? Vad händer nu med tävligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in